en die tegen de boom weer niet... Ze jojo'tquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind je?![]()
Op sommige foto's (die in bikini) is ze toch wel best flink
PM me de link es! Ik zoek me rotquote:
Idd, ik blijf het herhalenquote:
Ik ook niet, vriendjes worden?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef Tommy.Cooper het volgende:
* meeleest, kan helaas niet kijken
Ja die met dat topje tot net onder dr boobs ziet het er wel heel anders uitquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en die tegen de boom weer niet... Ze jojo't
En dan zijn ze niet eens volledig, moeder heeft geprobeerd te bellen en kreeg dochterlief niet te pakken, dat stuk laten ze eruit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef shmoopy het volgende:
Een overzicht van de gebeurtenissen na de melding van vermissing nu.
Ik bel hem wel ffquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idd, ik blijf het herhalen![]()
Echt tempo zit hier niet in trouwens.
Moeten ze dan snel praten dat je dan ook niet weet wat ze dan zeggen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef cptmarco het volgende:
echt een beetje snel een verhaal vertellen kunnen ze niet...
Dus ze moeten ook met hem gesproken hebben alquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:39 schreef shmoopy het volgende:
Alle mannelijke buurtbewoners zijn gesproken op waar ze waren ten tijde van de vermissing, geen aanwijzingen gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |