quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
De persconferentie om 11:30 is live te volgen via RTL, NOS & RTV Rijnmond.
Vergelijkbaar met mensen die de verkeerde Karst T. gingen bashen terwijl de echte al dood was.:')quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef snakelady het volgende:
wat zijn sommige mensen toch enorm dom, net of ze er iets aan kan doen, ze is toch niet verantwoordelijk voor de daden van haar ex?
Sorry, wist niet dat ik niet om linkjes mocht vragenquote:
Dit is 'r wel aangezien ze met hem op de foto staat daar. Maar het bashen blijft natuurlijk heel erg fout.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met mensen die de verkeerde Karst T. gingen bashen terwijl de echte al dood was.:')
Is dat überhaupt al bekend dat hij er als dader bij betrokken is en niet alleen als getuige?quote:Korps verbijsterd over politieman
` Bij de politie in Rotterdam is met
verbijstering gereageerd op het nieuws
dat een agent betrokken is bij de dood
van Milly Boele.Directe collega's van
de aangehouden agent Sander V. zijn
gisteravond persoonlijk ingelicht.
De middelbare school van Milly Boele in
Dordrecht heeft maatschappelijk werk en
slachtofferhulp ingeschakeld om haar
klasgenoten te begeleiden.Het lichaam
van de 12-jarige Milly werd gisteren
gevonden in de wijk Sterrenburg.
Milly zat in de brugklas van het Dalton
Dalton Lyceum.In de hoek van de aula
staat een tafel waar de leerlingen een
bericht achter kunnen laten.
Of de mensen die de ramen ingooide en met scooters geluid overlast veroorzaakte bij het huis van 'Joran Sloot'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met mensen die de verkeerde Karst T. gingen bashen terwijl de echte al dood was.:')
Dat doen is al erg, maar het doen bij de verkeerde is ronduit treurig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:57 schreef Droomert het volgende:
[..]
Of de mensen die de ramen ingooide en met scooters geluid overlast veroorzaakte bij het huis van 'Joran Sloot'.
Waar wacht je op voor die persconferentie? Gruwelijke foto's krijg je niet te zien, en de rest van het verhaal is volgens mij al behoorlijk duidelijk, toch? Verder wordt er wel een heel groot iets van gemaakt op dit moment. Ben benieuwd wat nog meer, want dit is in ieder geval niet meer met één stille tocht te vangen... dat moeten er minimaal twee worden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:56 schreef Dromer het volgende:
Blijft shit...
Nog een half uur tot persconferentie... en wij maar smachtend wachten. Treurig op zich.
Mjah.. eigenlijk is de kans groot dat wat eigenlijk al bekend is officieel wordt bevestigd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waar wacht je op voor die persconferentie? Gruwelijke foto's krijg je niet te zien, en de rest van het verhaal is volgens mij al behoorlijk duidelijk, toch? Verder wordt er wel een heel groot iets van gemaakt op dit moment. Ben benieuwd wat nog meer, want dit is in ieder geval niet meer met één stille tocht te vangen... dat moeten er minimaal twee worden.
Nou, ik wil weten of die politieagent nu echt de dader is of niet. Verder vind ik het ook altijd interessant om te kijken wat mensen beweegt om zoiets te doen, maar daar zal deze persconferentie me weinig mee helpenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:59 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Waar wacht je op voor die persconferentie? Gruwelijke foto's krijg je niet te zien, en de rest van het verhaal is volgens mij al behoorlijk duidelijk, toch? Verder wordt er wel een heel groot iets van gemaakt op dit moment. Ben benieuwd wat nog meer, want dit is in ieder geval niet meer met één stille tocht te vangen... dat moeten er minimaal twee worden.
Joh ik denk dat een agent die een meisje vermoord en wellicht verkracht oid heeft het al niet makkelijk heeft in de bak.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zet hier toch weer mijn vraagtekens bij het blijkbaar laagdrempelige sollicitatiebeleid van de politie. Het is bekend dat ze niet weten hoe ze personeel moeten krijgen, maar om dan zulke gestoorde psychopaten aan te nemen is toch wel een gotspe.
Kan iemand mij uitleggen hoe die sollicitatieprocedure werkt? Of word je al aangenomen als je er slechts uitziet als een kloon van John van de Heuvel, zoals deze mafkees?
Overigens hoop ik dat een terminaal zieke, die zelf toch niets meer te verliezen heeft in dit leven, op het idee komt om ons Sandertje even, maar wel langzaam anders voelt ie niks, de lampen uit te blazen. Kost ie ons ook niks meer aan belastinggeld.
Hoe is ze om het leven gekomen, wanneer is ze om het leven gebracht? Waarom? Gingen ze vaker met elkaar om, enz enz enz.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, ik wil weten of die politieagent nu echt de dader is of niet. Verder vind ik het ook altijd interessant om te kijken wat mensen beweegt om zoiets te doen, maar daar zal deze persconferentie me weinig mee helpen
Zal wel een oeps momentje zijn geweest. Anders had hij het wel beter afgewikkeld!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd naar de beweegredenen om een jonge onschuldige girl van het leven te ontheffen.
Van wie krijgen ze die speciale aandacht dan niet?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef FL_Freak het volgende:
Er gaan zoveel mensen dood in de wereld, waarom krijgen die geen speciale aandacht?
Omdat we hier wel beschaafd zijn op het gebied van mensen levens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:18 schreef FL_Freak het volgende:
Er gaan zoveel mensen dood in de wereld, waarom krijgen die geen speciale aandacht? Wat maaky haar nu zo speciaal? Dit doen ze alleen voor de kijkcijfers
Het is wel typisch Westers om zo dramatisch te gaan doen na een brake up. Kom op zeg, live goes on.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:22 schreef matthijst het volgende:
DORDRECHT - Sander V. woonde nog maar net aan de Schuilenburg nummer 67. Hij was sinds kort verhuisd omdat zijn relatie met zijn vriendin Linda, met wie hij samenwoonde, kort daarvoor was beëindigd.
Ex-vriendin.quote:
Vind het wel erg voor die ex, dat ze wordt afgebrand op d'r Hyves.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
Echt wat een pannenkoeken op die Hyves van die ex van hem...
Al is de frustratie enigszins begrijpelijk aangezien er tig cosy foto's van hun samen op haar Hyves staan en ze lid is van de Hyve 'Milly vermist'
pm hem dan evenquote:
², idd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pm hem dan even
wil wel eens zien wat voor chick het is
Leuke meid om te zien. Bovendien, zij kan het niet helpen! Lieve Linda alone!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
pm hem dan even
wil wel eens zien wat voor chick het is
Omdat je hem toch even moet geven.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen hierom vragen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:28 schreef matthijst het volgende:
Die Hyves van z'n ex, komop man...
"Als jij hem vaker had gepijpt had Milly nog geleefd"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |