Yep, dat was het plan.. Maar doordat ik nu pas maandag terug ben, is dat plan in duigen gevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Door jouw afkeur op hedendaagse muziek had ik je een jaar of 20 geschat, ik vond het al zo raar dat je gezeik had met je moeder.Maar je zegt gewoon dat je naar een vriend gaat oid en gaat dan stiekem naar Engeland? Wat is je tactiek precies?
Ja vader is tof. Mijn vader verklaarde me voor gek toen ik naar Paul McCartney ging en zei dat de Stones veel beter zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat Arn0 zegt, oud genoeg. Sterker nog: Mijn vader heeft me overgehaald om nog 2 dagen extra in Londen te blijven voor de speciale "Humbug"-gig
.
Maar natuurlijk:quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef Merkie het volgende:
Het enige wat ik wil is een foto van Alex' nieuwe kapsel. Regel dat Aisumasen!
Kleding-analyse dan? Matt heeft een belachelijk overhemd aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:21 schreef AMDB het volgende:
Laat die haar-analyses achterwege zeg, damn.
En kijkt te gayquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kleding-analyse dan? Matt heeft een belachelijk overhemd aan.
Wat wil je ermee zeggen dan? Iets weer met Josh Homme en nieuw album? Voorprogramma weer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Aisumasen het volgende:
Wat denken jullie, nu Them Crooked Vultures voor één optreden deze week naar de UK is gevlogen?
"Pinned down by the daaaaarrrrkkkk".
Nooit gedacht dat ik favoriet "Catapult" ooit nog live zou horen. En damn, dit weekend gaan we gewoon de première van in ieder geval 6 songs meemaken. Dan heb ik ook nog wel een verzoekje voor zaterdagavond: "Only Ones Who Know" en "DaFrame2R" ...quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee. [..]
Ik denk dat ze de B-sides gewoon na de nummers doen waar ze bij horen. Dus Catapult en Fright Lined Dining Room na Cornerstone ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
Zat ik ook over na te denken. Ik nam eigenlijk gelijk aan dat ze "Humbug" integraal zouden vertolken, maar om de B-kanten er voor of na te plakken zal wel erg raar zijn.
Niet eens "Despair In The Departure Lounge"? Of hield je het nog een beetje reëel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een verzoekje voor zaterdagavond: "Only Ones Who Know" en "DaFrame2R" ...
Goede wel, maar wtf is ditquote:
quote:Aisumasen sms't:
Reguliere set, DLL openr, Cataplt, SD en Crnstn met Al op akoest gitaar, wel gwn band.
Aan setlist.fm te zien niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:26 schreef Xrenity het volgende:
Is Fright Lined Dining Room nog gespeeld?
Volgens Aisumasen was Alex gister in z'n rocksterren-mood. En was er ontzettend veel interactie met het publiek.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef tim. het volgende:
Die stilte, voor het eerst in lange tijd? Of doen ze dat tegenwoordig wel vaker?
Dat was "speciaal" geweest, dus dan had Aisu dat wel in de sms gestopt.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:26 schreef Xrenity het volgende:
Is Fright Lined Dining Room nog gespeeld?
NME, http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/50410quote:Arctic Monkeys cover Patsy Cline at Teenage Cancer Trust show
Sheffield four-piece play the hits at Royal Albert Hall
Arctic Monkeys played two covers at their Teenage Cancer Trust show at the Royal Albert Hall in London last night (March 27), performing their first UK gig since winning the Shockwaves NME Award for Best Live Band last month.
The Sheffield four-piece threw their trademark Nick Cave b-side 'Red Right Hand' into a hit packed set before they snuck in the chorus from Patsy Cline's 'Strange' during a downbeat version of 'Fluorescent Adolescent'.
Playing songs spanning all three of their albums, the band were yet again backed by Psychedelic Furs guitarist John Ashton, on piano, guitar and vocal duties as they extended their earlier hits with prog-rock guitar solos.
Opening with 'Dance Little Liar', the band remained largely silent between songs until half-way through the set, when Turner put on a mock radio accent and said: "Now, from 'Whatever People Say I Am…That's What I’m Not', here's the song that opens that record, 'The View From The Afternoon'."
Later he reprised his presenting skills to proclaim: "We'd like to play a song from that same record, it's a song that's been very good to me and the boys, and we usually start it off by shouting 'Laaaaaaaaaaaaaady!'" before launching into 'I Bet That You Look Good On The Dancefloor'.
But the biggest cheer of the evening was reserved for the moment when Turner sang: "He’s a scumbag don’t you know," in 'When The Sun Goes Down', which resulted in the audience screaming for two minutes before the band continued their Number One hit.
The band ended their set by congratulating the Teenage Cancer Trust for consistently staging gigs over the last 10 years with Turner toasting: "Here's to another 10 years, 10 decades even," before closing with '505'.
Arctic Monkeys played:
'Dance Little Liar'
'Brianstorm'
'This House Is A Circus'
'Still Take You Home'
'Potion Approaching'
'Red Right Hand'
'My Propeller'
'Crying Lightning'
'Catapult'
'The View From The Afternoon'
'I Bet That You Look Good On The Dancefloor'
'Secret Door'
'Cornerstone'
'If You Were There, Beware'
'Pretty Visitors'
'Do Me A Favour'
'When The Sun Goes Down'
'Fluorescent Adolescent/Strange'
'505'
Geen registratie dusquote:Front row, dead center, podium komt tot m'n middel. Geen camera's. Arno gedraagt zich prima.
Ik had gevraagd of Arno al in de problemen zat m.b.t. het eigenlijk niet mogen, maar ik denk dat hij het anders opgevat heeft (of hij daar geen problemen veroorzaakte).quote:
Waarom ben ik niet daar?quote:Aisumasen sms't:
Miles neemt plaats op balkon onder luid applaus en gejoel. Any minute now...
Hmm, nog onduidelijk of ze FLDR hebben gespeeld dus, dat is toch wel het nummer dat ik het liefste live zou willen horen.quote:Net klaar. MEGA. Heel humbug. Toegift Nettles, Sktchd, Catapult, Joining, Redr hand.
Hebben ze die gespeeldquote:Op zondag 28 maart 2010 23:52 schreef AMDB het volgende:
Nettles was echt wel fucking baas in de HMH 2007, alleen jammer dat voor de rest bijna niemand het kende.
Zeker wetenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hebben ze die gespeeld? Kan het me niet herinneren, het is nog wel één van mijn favoriete B-sides
.
quote:
Haha, het was een knipoog, als reactie op die vraagquote:Op zondag 28 maart 2010 21:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had gevraagd of Arno al in de problemen zat m.b.t. het eigenlijk niet mogen, maar ik denk dat hij het anders opgevat heeft (of hij daar geen problemen veroorzaakte).
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Arn0 het volgende:
Het klopt inderdaad dat ik in problemen ben geraakt aan de politiecontrole zaterdagochtend, had toestemming van mijn ouders nodig.. Heb dan maar mijn moeder gebeld en ze deed verrassend genoeg niet lastig! Maar ze weet het nu dus wel. Afijn, vanavond doe ik wel een uitgebreid verslag van de twee dagen.
Iets interessanter is het feit dat ik gisteren zowel een setlist als een plectrum heb gescoord![]()
[ afbeelding ]
Wtf?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Arn0 het volgende:
Het klopt inderdaad dat ik in problemen ben geraakt aan de politiecontrole zaterdagochtend, had toestemming van mijn ouders nodig.. Heb dan maar mijn moeder gebeld en ze deed verrassend genoeg niet lastig! Maar ze weet het nu dus wel.
[ afbeelding ]
inderdaad, als arno met zn 16 jaar mee kan, moet ik als 16-jarige ook mee kunnenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:05 schreef maan. het volgende:
oh men zo dichtbij? zenuwen inzinking krijgen!
Dikke jaloezie hier volgende keer ga ik gewoon mee ook al dring ik me dan op;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |