Ik denk dat ze de B-sides gewoon na de nummers doen waar ze bij horen. Dus Catapult en Fright Lined Dining Room na Cornerstone ofzoquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:52 schreef Aisumasen het volgende:
Zat ik ook over na te denken. Ik nam eigenlijk gelijk aan dat ze "Humbug" integraal zouden vertolken, maar om de B-kanten er voor of na te plakken zal wel erg raar zijn.
Niet eens "Despair In The Departure Lounge"? Of hield je het nog een beetje reëel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:49 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog wel een verzoekje voor zaterdagavond: "Only Ones Who Know" en "DaFrame2R" ...
Goede wel, maar wtf is ditquote:
quote:Aisumasen sms't:
Reguliere set, DLL openr, Cataplt, SD en Crnstn met Al op akoest gitaar, wel gwn band.
Aan setlist.fm te zien niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:26 schreef Xrenity het volgende:
Is Fright Lined Dining Room nog gespeeld?
Volgens Aisumasen was Alex gister in z'n rocksterren-mood. En was er ontzettend veel interactie met het publiek.quote:Op zondag 28 maart 2010 15:08 schreef tim. het volgende:
Die stilte, voor het eerst in lange tijd? Of doen ze dat tegenwoordig wel vaker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |