Yep, dat was het plan.. Maar doordat ik nu pas maandag terug ben, is dat plan in duigen gevallenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef hallo-daar het volgende:
[..]
Door jouw afkeur op hedendaagse muziek had ik je een jaar of 20 geschat, ik vond het al zo raar dat je gezeik had met je moeder.Maar je zegt gewoon dat je naar een vriend gaat oid en gaat dan stiekem naar Engeland? Wat is je tactiek precies?
Ja vader is tof. Mijn vader verklaarde me voor gek toen ik naar Paul McCartney ging en zei dat de Stones veel beter zijnquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:25 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat Arn0 zegt, oud genoeg. Sterker nog: Mijn vader heeft me overgehaald om nog 2 dagen extra in Londen te blijven voor de speciale "Humbug"-gig
.
Maar natuurlijk:quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:25 schreef Merkie het volgende:
Het enige wat ik wil is een foto van Alex' nieuwe kapsel. Regel dat Aisumasen!
Kleding-analyse dan? Matt heeft een belachelijk overhemd aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:21 schreef AMDB het volgende:
Laat die haar-analyses achterwege zeg, damn.
En kijkt te gayquote:Op donderdag 25 maart 2010 14:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kleding-analyse dan? Matt heeft een belachelijk overhemd aan.
Wat wil je ermee zeggen dan? Iets weer met Josh Homme en nieuw album? Voorprogramma weer?quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:23 schreef Aisumasen het volgende:
Wat denken jullie, nu Them Crooked Vultures voor één optreden deze week naar de UK is gevlogen?
"Pinned down by the daaaaarrrrkkkk".
Nooit gedacht dat ik favoriet "Catapult" ooit nog live zou horen. En damn, dit weekend gaan we gewoon de première van in ieder geval 6 songs meemaken. Dan heb ik ook nog wel een verzoekje voor zaterdagavond: "Only Ones Who Know" en "DaFrame2R" ...quote:Op zondag 31 januari 2010 02:13 schreef Aisumasen het volgende:
Baal toch wel dat we "Catapult" waarschijnlijk nooit meer zullen horen na deze tournee. [..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |