quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef ScottTracy het volgende:
Bijna volledig zwart/wit
Ja, dat rode jasje ja... Weet alleen niet of tong dit ook bedoelt.quote:
Warom zei je dat dan niet ?quote:
Omdat ik dacht dat 't wel voldoende zou zijnquote:
Sorry normaal ben ik niet zo strengquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat 't wel voldoende zou zijn
Maakt niet uitquote:
oh sorry, niet gedacht dat het punt voor mij zou zijn. Vraag komt er aan dan.quote:
AKQ 1917quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:38 schreef ScottTracy het volgende:
Groundhog Day
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:48 schreef tomtomaat het volgende:
melk?
Wat isquote:De termwordt over het algemeen gebruikt om een gezelschapsdame aan te duiden die gekleed is in de typische, streng gestileerde kledij en die met klassieke Japanse muziek, zang en dans de avond van een gezelschap aangenaam opluistert.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:28 schreef nightcowboy het volgende:
Lang?
Hm... associeer nog even door. Denk aan een songtitel van de man links.quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:38 schreef Yankee het volgende:
hier ben ik erg slecht in; Wit?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:50 schreef Yankee het volgende:
cocaine dan maar?
Term die de nazi’s gebruikten om mensen aan te duiden van het zogenaamd superieure Germaanse ras.quote:
iets met ubermensch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Term die de nazi’s gebruikten om mensen aan te duiden van het zogenaamd superieure Germaanse ras.
+
An association of men, such as a fraternity or union, united for common purposes.
Die zender kan ik niet ontvangen helaasquote:Op woensdag 17 maart 2010 01:09 schreef Yankee het volgende:
ik bedenk wel even een nieuwe, geen National Geographic kijkers aanwezig blijkbaar
Yankee +1quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:11 schreef Ofyles2 het volgende:
Marx?
Neenquote:
Nee, ook dat is zijn naam niet.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:38 schreef PhysicsRules het volgende:
Dreyfuss
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:55 schreef Yankee het volgende:
is een verbond van verschillende bendes in amerikaanse gevangenissen. Overigens zijn deze bendes ook buiten de gevangenis actief.
telt vermoedelijk ruim 15.000 leden. Volgens de FBI is de club verantwoordelijk voor 26% van alle moorden binnen de gevangenissen, terwijl minder dan 1% van alle gevangenen in Amerikaanse federale gevangenissen lid zijn.
= ?
Denk dat ie wel klopt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
Deze stond nog open:
[..]
Arian Brotherhood
oh ok, ik dacht het duurde zo lang en ik zag hem offline, ik gooi er eentje inquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:17 schreef Cobra4 het volgende:
PR is aan de beurt om een vraag te verzinnen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef De_Hertog het volgende:
Anna Paulowna
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Cobra4 het volgende:
St Patricks day
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:58 schreef tomtomaat het volgende:
CPN PSP en PPR?
Hadden ze toen al een PSP?quote:
De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.quote:
Ik hoop dat Sony dat ook beseft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.
That's the manquote:
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....quote:
Dat is inderdaad goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
Deze stond nog open:
[..]
Arian Brotherhood
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....
Ja en ook omdat het RyanAir heet en ik met de beste wil geen enkel verband daarin zie met Michael O'Leary.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
Idd, als je weet hoe mijnheer Ryan heet en de naam dus blijkbaar kent is het nogal vreemd dat je eerst met O'Leary aankomt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
quote:
Vind je het heel gek dat mensen dit denken? Het is de zoveelste keer dat je je verdacht gedraagt, je reageert verder helemaal niet en je liet al vaker zien dat het je meer om de punten en de regels dan het spel gaat.quote:
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen en heb ik het tweede antwoord dus later gepost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Yankee het volgende:
Beide voornamen direct weten maakt het wel enigszins verdacht.......maar misschien dat banaan dit even kan toelichten?
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?
Of bedoel je dat je anders gewoon beide namen direct genoemd had?
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.
Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.quote:Kerel, je gaat dus echt altijd met mij in discussie gaan?Heb je nu werkelijk niets anders te doen in je leven dan zitten muggenziften en altijd je gelijk te willen halen?
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?
[..]
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.
En je kunt wel hard gaan schreeuwen dat ik zielig ben om te verbergen dat je geen antwoord wilt geven op de vraag maar dat werkt niet
Ja. En wederom is dit geen antwoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?
Inderdaad, beetje jammer...maar goed wat betreft de vraag; geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. En wederom is dit geen antwoord.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie hield Wickmayer uit de kwartfinale van de Indian Wells?
?quote:
Ha Tongquote:
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...quote:
Die is zwartquote:
Mijn koffie ook.quote:
Het is BarbaMama niet hoor.....quote:
Je maakt jezelf weer populair vandaag hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...
Wat voor een onnodige opmerking van jou is dit.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...
Wat voor een onnodige opmerking van jou is dit.
quote:
Briljante vraag...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:54 schreef Burnett het volgende:
Waar zijn Danny Klomp en Remco Voortman bekend mee geworden?
AKQ 1917quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:57 schreef Ofyles2 het volgende:
Appel
Ja, het moet niet te eenvoudig zijn hequote:Op woensdag 17 maart 2010 18:58 schreef banaantjeEE het volgende:
omg ik ging dat nog zeggen, maar zag de link niet met dat middelste plaatje (wel vergezocht hé)
Maar wel leukquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, het moet niet te eenvoudig zijn he
Pas bij die hint zag ik het licht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:55 schreef ScottTracy het volgende:
De man rechts is (was) een schilder.
Het Sleutelwoord #50quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, het moet niet te eenvoudig zijn he
quote:n'a pas joue
quand il n'a joue, il a rate
il a tout fait capote
la coupe on l'a rate
Barthez n'a rien arrete
c'est pourtant pas complique
les sponsors sont tous faches
mais Chirac a bien parle
C'est David Trezeguet.quote:
Helemaal goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:12 schreef Ofyles2 het volgende:
European Space Agency?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef Stuurloos het volgende:
Alice Deejay
die zocht ikquote:
Pandjesbaas was op zich waarschijnlijk ook wel goed, maar dan slaat het volgende nergens op:quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:28 schreef nightcowboy het volgende:
Ach ja, alleen een stommerd brengt een nieuwe brommert naar de lommerd.
Ik begrijp.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:29 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Pandjesbaas was op zich waarschijnlijk ook wel goed, maar dan slaat het volgende nergens op:
"Hiervan is de term lombardkrediet afgeleid"
AKQ 1917quote:
quote:
Ja dat is zo. Een van de succesbelgen bij ajaxquote:
Vergeet Delorge nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:45 schreef BeamofLight het volgende:
De sarcasmetoon kunnen jullie idd niet horen. Sonck was er ook zo een. Van Damme ook redelijk. Uitgelachen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:49 schreef nightcowboy het volgende:
my name is earl?
Ik herzie mijn antwoord: conimex is zeker niet goed, ik denk Shell.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:02 schreef nightcowboy het volgende:
Godmiljaar, geef dan ook geen antwoord.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik herzie mijn antwoord: conimex is zeker niet goed, ik denk Shell.
Flikker op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:03 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Ik herzie mijn antwoord: conimex is zeker niet goed, ik denk Shell.
ja dat zei ik dus net dat ik ging doen ............ toedelssssssssquote:
Goed zo.quote:
Een andere neger en iemand van dichterbijquote:
De Belg was een biljarter. Je zat in de buurt met de naam.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Robbiev85 het volgende:
ceulear, die biljarter?
en dan als gokje kareem abdul jakkar?
His Royal Airness heel makkelijk, Stockton iets minder makkelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:50 schreef erkel het volgende:
John Stockton
die schoot als eerste door mijn kop, zal me niets verbazen als ie goed isquote:
Nope.quote:Op donderdag 18 maart 2010 02:46 schreef Ofyles2 het volgende:
De Zweth?
Hoe zielig zijn jullie zeg? Geef gewoon dat punt aan niemand dan. Altijd dat gezeik hier, bende kinderen. Echt van alles maken jullie een punt hé? Best zieligquote:
Jij hebt geen recht van spreken zolang je weigert antwoord te geven.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe zielig zijn jullie zeg? Geef gewoon dat punt aan niemand dan. Altijd dat gezeik hier, bende kinderen. Echt van alles maken jullie een punt hé? Best zielig
En wanneer erkel niets van zich laat horen, wordt er niet gezeikt. Wees wat consequent...
boehoeee
HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken zolang je weigert antwoord te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |