De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.quote:
Ik hoop dat Sony dat ook beseft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.
That's the manquote:
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....quote:
Dat is inderdaad goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
Deze stond nog open:
[..]
Arian Brotherhood
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....
Ja en ook omdat het RyanAir heet en ik met de beste wil geen enkel verband daarin zie met Michael O'Leary.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
Idd, als je weet hoe mijnheer Ryan heet en de naam dus blijkbaar kent is het nogal vreemd dat je eerst met O'Leary aankomt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
quote:
Vind je het heel gek dat mensen dit denken? Het is de zoveelste keer dat je je verdacht gedraagt, je reageert verder helemaal niet en je liet al vaker zien dat het je meer om de punten en de regels dan het spel gaat.quote:
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen en heb ik het tweede antwoord dus later gepost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Yankee het volgende:
Beide voornamen direct weten maakt het wel enigszins verdacht.......maar misschien dat banaan dit even kan toelichten?
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?
Of bedoel je dat je anders gewoon beide namen direct genoemd had?
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |