De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.quote:
Ik hoop dat Sony dat ook beseft.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De vorming van GroenLinks was het einde van de PSP.
That's the manquote:
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....quote:
Dat is inderdaad goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:44 schreef De_Hertog het volgende:
Deze stond nog open:
[..]
Arian Brotherhood
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die had me in eerste instantie toch meer voor de hand gelegen....
Ja en ook omdat het RyanAir heet en ik met de beste wil geen enkel verband daarin zie met Michael O'Leary.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
Idd, als je weet hoe mijnheer Ryan heet en de naam dus blijkbaar kent is het nogal vreemd dat je eerst met O'Leary aankomt..quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:20 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vooral omdat ik voor en achternaam vraag.
quote:
Vind je het heel gek dat mensen dit denken? Het is de zoveelste keer dat je je verdacht gedraagt, je reageert verder helemaal niet en je liet al vaker zien dat het je meer om de punten en de regels dan het spel gaat.quote:
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen en heb ik het tweede antwoord dus later gepost.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:55 schreef Yankee het volgende:
Beide voornamen direct weten maakt het wel enigszins verdacht.......maar misschien dat banaan dit even kan toelichten?
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wel mijn beste, gezien je geen twee antwoorden in 1x mag geven en editen ook verboden is, is mijn frank later gevallen
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dus als je wel had mogen editten had je het meteen geweten?
Of bedoel je dat je anders gewoon beide namen direct genoemd had?
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee want ik zeg net dat dat niet mag (volgens de regels). Dus wachtte ik en postte ik later.
Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.quote:Kerel, je gaat dus echt altijd met mij in discussie gaan?Heb je nu werkelijk niets anders te doen in je leven dan zitten muggenziften en altijd je gelijk te willen halen?
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?
[..]
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.
En je kunt wel hard gaan schreeuwen dat ik zielig ben om te verbergen dat je geen antwoord wilt geven op de vraag maar dat werkt niet
Ja. En wederom is dit geen antwoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?
Inderdaad, beetje jammer...maar goed wat betreft de vraag; geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. En wederom is dit geen antwoord.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie hield Wickmayer uit de kwartfinale van de Indian Wells?
?quote:
Ha Tongquote:
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...quote:
Die is zwartquote:
Mijn koffie ook.quote:
Het is BarbaMama niet hoor.....quote:
Je maakt jezelf weer populair vandaag hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...
Wat voor een onnodige opmerking van jou is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |