Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, dus je claimt ze wel beide te weten en de vraag was waarom je dan de niet voor de hand liggende naam kiest om als eerste te noemen.
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: mijn frank viel later (ik denk dat jij eens een cursus begrijpend lezen mag volgen)
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.quote:Kerel, je gaat dus echt altijd met mij in discussie gaan?Heb je nu werkelijk niets anders te doen in je leven dan zitten muggenziften en altijd je gelijk te willen halen?
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat doet die opmerking over twee antwoorden tegelijkertijd geven er dan toe?
[..]
Yankee vroeg om uitleg, ik niet. En ik ga met iedereen in discussie die anderen en ik verdacht vinden. Als ik de enige ben ga ik ook niet moeilijk doen, maar zoals je ziet zei ik er pas iets van nadat anderen dit ook deden.
En je kunt wel hard gaan schreeuwen dat ik zielig ben om te verbergen dat je geen antwoord wilt geven op de vraag maar dat werkt niet
Ja. En wederom is dit geen antwoord.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Amai, jij bent echt een held, ben je in de echte wereld net zo'n grote held als hier?
Inderdaad, beetje jammer...maar goed wat betreft de vraag; geen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. En wederom is dit geen antwoord.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef banaantjeEE het volgende:
Wie hield Wickmayer uit de kwartfinale van de Indian Wells?
?quote:
Ha Tongquote:
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...quote:
Die is zwartquote:
Mijn koffie ook.quote:
Het is BarbaMama niet hoor.....quote:
Je maakt jezelf weer populair vandaag hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, moest ik telkens wenen als ik een vraag niet weet...
Wat voor een onnodige opmerking van jou is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |