Ik ben sinds afgelopen zaterdag in Duitsland op vakantie. Volgens mij ga ik na mijn vakantie (1 week) heel wat moeten compenseren.quote:
chroom helpt echt, het vermindert sterk de lust naar zoet/snoep.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een goed plan toch? Zwemmen is een fijne sport
Fxr wat zou chroom doen tegen zoete trek? Ik denk altijd dat die supplementen dure placebos zijn.
ehhh ja, alles wat vetarm is en toch iets van koek/brood/snackstructuur heeft móet wel bijna alleen koolhydraten zijn. pretzels, rijstzoutjes, crackers, etc...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Idd vooral altijd ontbijten en zoals gezegd meerdere keren minder veel eten![]()
Ik las net in de supermarkt dat er wel 74 gram koolhydraten in pretsels zittendat is bijna net zoveel als in pure suiker
![]()
snel weer terug in het rek gelegd en schichtig weggelopen
niet helemaal waar. crhoom helpt de bloedsuiker te stabiliseren. dit werkt vooral bij mensen bij wie die bloedsuiker instabiel is - vaak als je lange tijd vaak zoetigheid en snelle carbs hebt gegeten is dat het geval. chroom nemen helpt dan om te stabiliseren en daardoor neemt je trek af.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
chroom helpt echt, het vermindert sterk de lust naar zoet/snoep.
de andere trend was gewoon gewicht, zit niet zo te zeiken man. voor de meeste mensen is bmi nu eenmaal de beste indicator die voorhanden is (een leanbody mass analyse/goeie vetmeting is niet voor iedereen zomaar aan te komen immers). en bovendien klopt het ook behoorlijk voor niet-body builders (en die zitten hier niet echt in t topic doorgaans). je moet niet op 1 puntje kijken, maar het verschil tussen bmi 35 en bmi 25 is echt wel realistisch hoor.quote:
Is er een logische verklaring voor? Teveel gegeten of te weinig bewogen, misschien?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef SeLang het volgende:
De trend is gedraaid
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spiegel is ook niet voor iedereen zomaar aan te komen? Ik ken genoeg mensen die er dik uitzien terwijl ze een "gezonde" BMI hebben en ik ken er ook genoeg mensen die echt heel skinny zijn en nog een "gezonde" BMI hebben, spiegel zegt doorgaans meer. En tuurlijk is het verschil tussen een bmi van 35 en een bmi van 25 fucking obvious, denk je dat je dit verschil niet ziet in de spiegel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de andere trend was gewoon gewicht, zit niet zo te zeiken man. voor de meeste mensen is bmi nu eenmaal de beste indicator die voorhanden is (een leanbody mass analyse/goeie vetmeting is niet voor iedereen zomaar aan te komen immers). en bovendien klopt het ook behoorlijk voor niet-body builders (en die zitten hier niet echt in t topic doorgaans). je moet niet op 1 puntje kijken, maar het verschil tussen bmi 35 en bmi 25 is echt wel realistisch hoor.
Eensch daarom post ik bijna niet meer hier, de motivatie was al weer flink gedaald en mijn lichaam werkt op alle fronten tegen mij.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind elk dieet waarbij ik moet nadenken over wat ik wel en niet mag eigenlijk teveel moeite![]()
Nou, dat ben ik niet echt met je eens... Een spiegelbeeld is veel subjectiever dan je denkt. Ik heb meer aan een weegschaal dan aan een spiegel. Omdat een weegschaal iets concreets aangeeft en ik in de spiegel gewoon zie wat ik wil zien. Een soort van omgekeerde anorexia noem ik het maar, ik zie het dus echt niet in de spiegel. Net zoals iemand met anorexia een vet varken ziet in de spiegel, terwijl de werkelijkheid toch echt anders is. Leukigheidje van de hersenen zullen we maar zeggen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Diabox het volgende:
[..]
Spiegel is ook niet voor iedereen zomaar aan te komen? Ik ken genoeg mensen die er dik uitzien terwijl ze een "gezonde" BMI hebben en ik ken er ook genoeg mensen die echt heel skinny zijn en nog een "gezonde" BMI hebben, spiegel zegt doorgaans meer. En tuurlijk is het verschil tussen een bmi van 35 en een bmi van 25 fucking obvious, denk je dat je dit verschil niet ziet in de spiegel?
Die dan weer welquote:
Een hele goede manier... Al zou 'iets obsessiever' ermee bezig zijn, voor mij misschien beter zijn. Kun je je ons gesprekje van een maand of twee terug nog herinneren? Nou, het lukt me gewoon niet... Ik blijf stabiel, op zich prima, ware het niet dat ik liefst toch nog die paar kilo kwijt zou zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar ik merk ook dat ik er snel obsessief mee wordDat ik na een zwaar weekend iets strenger dan nodig wil gaan sporten of eten. Dus hou ik mezelf altijd voor dat het grote plaatje (zijnde de spijkerbroek) belangrijker is dan een kilootje vocht na het weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |