abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79726792
Klinkt als een goed plan toch? Zwemmen is een fijne sport

Fxr wat zou chroom doen tegen zoete trek? Ik denk altijd dat die supplementen dure placebos zijn.
pi_79726903
ja ga ik ook zeker doen als ik ooit eens thuis kom en mij goed genoeg voel voor zoveel activiteit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_79728126
Of laat de koolhydraten liggen

Ik heb zelden last van trek een van de voordelen van een koolhydraatarm dieet.

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_79728296
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:45 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik ben sinds afgelopen zaterdag in Duitsland op vakantie. Volgens mij ga ik na mijn vakantie (1 week) heel wat moeten compenseren. Ben niet bepaald gezond bezig geweest.

* sylvesterrr was duidelijk wel toe aan een mini-vakantie.
  maandag 29 maart 2010 @ 22:55:21 #130
78918 SeLang
Black swans matter
pi_79728457
De trend is gedraaid

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_79729430
Niet zeuren je hebt een gezond gewicht

Misschien moet je naar het slank topic verhuizen

*N3rd met je grafiekjes nofi
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_79730995
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef SeLang het volgende:
De trend is gedraaid
BMI

Spiegel
  dinsdag 30 maart 2010 @ 00:05:16 #133
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_79731950
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een goed plan toch? Zwemmen is een fijne sport

Fxr wat zou chroom doen tegen zoete trek? Ik denk altijd dat die supplementen dure placebos zijn.
chroom helpt echt, het vermindert sterk de lust naar zoet/snoep.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:47:00 #134
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79736743
quote:
Op maandag 29 maart 2010 20:05 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Idd vooral altijd ontbijten en zoals gezegd meerdere keren minder veel eten

Ik las net in de supermarkt dat er wel 74 gram koolhydraten in pretsels zitten dat is bijna net zoveel als in pure suiker snel weer terug in het rek gelegd en schichtig weggelopen
ehhh ja, alles wat vetarm is en toch iets van koek/brood/snackstructuur heeft móet wel bijna alleen koolhydraten zijn. pretzels, rijstzoutjes, crackers, etc...

nou zijn pretzels niet heel evil, zit alleen weinig nuttigs in. de clou met wel carbs eten is volgens mij dan ook om zoveel mogelijk volkoren prodcuten en geen witmelige dingen te eten. dan krijg je namelijk echt geen honger van carbs...
Kwak
pi_79737652
Bah DE, het is fijn dat het er af is, maar zo is ook weer niet de bedoeling denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:32:07 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79737943
lamaar
Kwak
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:35:54 #137
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79738048
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

chroom helpt echt, het vermindert sterk de lust naar zoet/snoep.
niet helemaal waar. crhoom helpt de bloedsuiker te stabiliseren. dit werkt vooral bij mensen bij wie die bloedsuiker instabiel is - vaak als je lange tijd vaak zoetigheid en snelle carbs hebt gegeten is dat het geval. chroom nemen helpt dan om te stabiliseren en daardoor neemt je trek af.

veel mensen denken dat crhoom na een poosje "gewent" en niet meer helpt. dat is niet echt waar. het effect vervaagt voor je gevoel omdat je bloedsuiker door minder snoepen stabieler wordt, en er dus niks meer "te doen" is voor de chroom. na de eerste ervaring van minder trek door het stabiliseren (buikhonger) komt de gewoonte van snoepen (hoofdhonger) echter meestal wel weer terug, dat is het moment dat mensen zeggen dat chroom niet meer helpt. in feite doet het nog steeds hetzelfde, alleen heb je het niet echt meer nodig en neemt de hoofdhonger het weer over na een gewenningsperiode waarin je buikhonger onder controle is gekomen.

@circle of filth: wat doe jij onaardig tegen se_lang
Kwak
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 maart 2010 @ 10:37:27 #138
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79738093
Ik vind elk dieet waarbij ik moet nadenken over wat ik wel en niet mag eigenlijk teveel moeite
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:38:08 #139
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79738112
quote:
Op maandag 29 maart 2010 23:43 schreef Diabox het volgende:

[..]

BMI

Spiegel
de andere trend was gewoon gewicht, zit niet zo te zeiken man. voor de meeste mensen is bmi nu eenmaal de beste indicator die voorhanden is (een leanbody mass analyse/goeie vetmeting is niet voor iedereen zomaar aan te komen immers). en bovendien klopt het ook behoorlijk voor niet-body builders (en die zitten hier niet echt in t topic doorgaans). je moet niet op 1 puntje kijken, maar het verschil tussen bmi 35 en bmi 25 is echt wel realistisch hoor.
Kwak
pi_79738388
quote:
Op maandag 29 maart 2010 22:55 schreef SeLang het volgende:
De trend is gedraaid

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Is er een logische verklaring voor? Teveel gegeten of te weinig bewogen, misschien?
pi_79744353
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

de andere trend was gewoon gewicht, zit niet zo te zeiken man. voor de meeste mensen is bmi nu eenmaal de beste indicator die voorhanden is (een leanbody mass analyse/goeie vetmeting is niet voor iedereen zomaar aan te komen immers). en bovendien klopt het ook behoorlijk voor niet-body builders (en die zitten hier niet echt in t topic doorgaans). je moet niet op 1 puntje kijken, maar het verschil tussen bmi 35 en bmi 25 is echt wel realistisch hoor.
Spiegel is ook niet voor iedereen zomaar aan te komen? Ik ken genoeg mensen die er dik uitzien terwijl ze een "gezonde" BMI hebben en ik ken er ook genoeg mensen die echt heel skinny zijn en nog een "gezonde" BMI hebben, spiegel zegt doorgaans meer. En tuurlijk is het verschil tussen een bmi van 35 en een bmi van 25 fucking obvious, denk je dat je dit verschil niet ziet in de spiegel?
pi_79744788
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 10:37 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind elk dieet waarbij ik moet nadenken over wat ik wel en niet mag eigenlijk teveel moeite
Eensch daarom post ik bijna niet meer hier, de motivatie was al weer flink gedaald en mijn lichaam werkt op alle fronten tegen mij.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 maart 2010 @ 15:38:00 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79748740
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Diabox het volgende:

[..]

Spiegel is ook niet voor iedereen zomaar aan te komen? Ik ken genoeg mensen die er dik uitzien terwijl ze een "gezonde" BMI hebben en ik ken er ook genoeg mensen die echt heel skinny zijn en nog een "gezonde" BMI hebben, spiegel zegt doorgaans meer. En tuurlijk is het verschil tussen een bmi van 35 en een bmi van 25 fucking obvious, denk je dat je dit verschil niet ziet in de spiegel?
Nou, dat ben ik niet echt met je eens... Een spiegelbeeld is veel subjectiever dan je denkt. Ik heb meer aan een weegschaal dan aan een spiegel. Omdat een weegschaal iets concreets aangeeft en ik in de spiegel gewoon zie wat ik wil zien. Een soort van omgekeerde anorexia noem ik het maar, ik zie het dus echt niet in de spiegel. Net zoals iemand met anorexia een vet varken ziet in de spiegel, terwijl de werkelijkheid toch echt anders is. Leukigheidje van de hersenen zullen we maar zeggen...
pi_79749176
En gewoon je spijkerbroek, Sjeen?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 maart 2010 @ 15:53:46 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79749389
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:48 schreef ColdFeet het volgende:
En gewoon je spijkerbroek, Sjeen?
Die dan weer wel Ik heb mijn zolder opgeruimd een tijdje terug en kwam een rok tegen, daar kon ik zonder mijn spijkerbroek uit te trekken, instappen En als ik 'm losliet, viel de rok om mijn enkels op de grond. Dat zijn de betere momenten... Kleding is een goede graadmeter wat figuur betreft, maar ik hecht toch ook echt waarde aan die weegschaal
pi_79749474
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar ik merk ook dat ik er snel obsessief mee word Dat ik na een zwaar weekend iets strenger dan nodig wil gaan sporten of eten. Dus hou ik mezelf altijd voor dat het grote plaatje (zijnde de spijkerbroek) belangrijker is dan een kilootje vocht na het weekend.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 maart 2010 @ 15:58:19 #147
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79749558
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ook. Maar ik merk ook dat ik er snel obsessief mee word Dat ik na een zwaar weekend iets strenger dan nodig wil gaan sporten of eten. Dus hou ik mezelf altijd voor dat het grote plaatje (zijnde de spijkerbroek) belangrijker is dan een kilootje vocht na het weekend.
Een hele goede manier... Al zou 'iets obsessiever' ermee bezig zijn, voor mij misschien beter zijn. Kun je je ons gesprekje van een maand of twee terug nog herinneren? Nou, het lukt me gewoon niet... Ik blijf stabiel, op zich prima, ware het niet dat ik liefst toch nog die paar kilo kwijt zou zijn.
pi_79749899
Wat zou voor jou dan een reële mogelijkheid zijn om nog een paar kilo kwijt te raken? Iets wat je op de lange termijn vol kunt houden?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 16:08:36 #149
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79749977
@ diabox: ik vond dat je zeurde omdat het om een trend in gewicht ging, bmi was gewoon 1 van de grafiekjes maar daar had helemaal niemand het over.

als iemand steeds afvalt en dan ineens aankomt dan is t toch niet zo vreemd dat ze zich afvraagt hoe dat komt?

en eens met sjeen, in de spiegel kan ik mezelf lang dunner zien dan ik ben, en als ik afval zie ik mezelf lange tijd dikker dan ik in feite ben.
Kwak
  Licht Ontvlambaar dinsdag 30 maart 2010 @ 16:09:32 #150
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_79750014
Weer gaan rennen... Maar dat is pas weer echt reëel zijn als ik met kuur klaar ben, want het werkt ontzettend op mijn gewrichten nu.

En het meest reële, inzien dat het eraf moet. En daar zit 'm nou net de clou, ik zie het nut er niet van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')