abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79242202
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Dawwa het volgende:

[..]

Dat is dan uitermate zeldzaam,

Het vreemde is dat deze non-religieuze moslims vaak alles uitspoken wat verboden is volgens hun geloof maar als het op varkensvlees aankomt eten ze het allemaal niet.
Je moet het zien net zoals wij geen (bijvoorbeeld) rattenvlees eten, het zit er zo ingestampt dat het smerig vlees/een smerig dier is.

Ik ken btw wel moslims die varkensvlees eten maar het komt idd erg weinig voor.

pi_79242707
Dit was toch al bekend?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_79242777
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Wilders ongestoord kan blijven dweepen met de islamisering van Nederland, met deze gegevens in het achterhoofd. De PVV beroept zich immers op de onderbuik, terwijl dit instituut een gedegen onderzoek uitvoert.
idd
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:54:59 #29
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79245953
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

http://www.uu.nl/NL/Actue(...)minderreligieus.aspx

Interessant onderzoek toch. Brengt de zogenaamde islamisering wat mij betreft in een ander daglicht.
Zou, Wilders dan toch onzin verkondigen...

Dit wist ik allang, maar goed bericht om het besef van de Wilders stemmer te kraken.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:34:05 #30
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_79247482
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Dawwa het volgende:

[..]

Dat is dan uitermate zeldzaam,

Het vreemde is dat deze non-religieuze moslims vaak alles uitspoken wat verboden is volgens hun geloof maar als het op varkensvlees aankomt eten ze het allemaal niet.
Zo zeldzaam is dat niet, ik heb hier op de hoek ook een Turkse patatverkoper die met zijn hele familie varkenssate aan de man brengt.

Ik vroeg laatst om kipsate omdat ik vermoedde dat ze dat andere niet hadden.

''Nee heb alleen varken'' zei hij ''is veel lekkerder''.
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:40:54 #31
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_79247789
Geef het dus nog één generatie en dan gaat het weer een stukje beter. de Marokkaanse en Turkse jongeren van nu zitten thuis in een eerste generatie en gelovige setting en daarbuiten in een hoofdzakelijk seculiere samenleving. Zodra deze generatie kinderen krijgt heeft die generatie ook profijt van de problemen die hun ouders hebben gehad en daar weer wat beter op inspelen.

Gaat niet snel maar er is licht aan het einde van de tunnel zegmaar, kan niet wachten op de dag dat de balans weer hervonden is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_79249313
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik denk dat het voor de meeste kutmarokkaantjes juist zou helpen als ze wat vaker naar de moskee zouden gaan
Dit dus.

Gros van de Wilders-stemmers boeit de Islam geen fuck denk ik, wel de intimiderende straataso's.

Wilders die zei dat dat voortkwam uit de Koran in televisiedebat paar weken terug
pi_79250834
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Wilders ongestoord kan blijven dweepen met de islamisering van Nederland, met deze gegevens in het achterhoofd. De PVV beroept zich immers op de onderbuik, terwijl dit instituut een gedegen onderzoek uitvoert.
Natuurlijk kan hij dat. Juist omdát hij zich beroept op de onderbuik in niet op daadwerkelijk demografisch onderzoek. Dat religiositeit onder allochtonen ook minder wordt en dat de geboortecijfers van allochtonen ook 'normaliseren' is al langer bekend. Het weerhoudt Wilders er echter niet van om een doembeeld te schetsen van een Nederland dat in 2050 voor meer dan 50% moslims is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_79296529
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Natuurlijk kan hij dat. Juist omdát hij zich beroept op de onderbuik in niet op daadwerkelijk demografisch onderzoek. Dat religiositeit onder allochtonen ook minder wordt en dat de geboortecijfers van allochtonen ook 'normaliseren' is al langer bekend. Het weerhoudt Wilders er echter niet van om een doembeeld te schetsen van een Nederland dat in 2050 voor
meer dan 50% moslims is.
Precies. En een dagelijkse rondgang op het internet leert ons dat het werkt.
pi_79298360
Of ze nou wel of niet praktiseren, wel of niet geloven, de Islam zal nog heel lang een groot deel uitmaken van de Turkse en Marokkaanse identiteit. En daarom blijft Wilders steeds doorhameren op 'de Islamisering' van Nederland. Hij weet maar dondersgoed dat de de Islam helemaal niks te maken heeft met 'die Marokkaanse straatteroristen'. Alsof die criminele pubers een scooter stelen in de naam van Allah. Wilders heeft het gewoon niet op de allochtone bevolking van Nederland, en er is geen makkelijkere manier om hun te kwetsen en beledigen door hen aan te pakken op hun geloof: de Islam.
pi_79298678
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 11:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:

''Nee heb alleen varken'' zei hij ''is veel lekkerder''.
en daar heeft ie gelijk in
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:19:37 #37
293423 Anarkhia
Nut up! Or shut up!
pi_79299743
Zeker niet verrassend.

En zo zullen de volgende generaties nog minder religieus zijn, zo gaat het bij elke bevolkingsgroep die lang in het westen woont.
You must believe in free will; there is no choice.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:41:18 #38
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_79300794
maar wel crimineler i guess
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_79301383
Allemaal gelul natuurlijk. We kunnen beter naar Wilders luisteren. Die baseert zijn onderzoek op de inhoud van zijn duim. Leuk mij een stuk betrouwbaarder dan een paar van die zogenaamde wetenschappers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 18 maart 2010 @ 18:27:21 #40
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79304978
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:41 schreef misteriks het volgende:
maar wel crimineler i guess
Dus de islam en straatcriminaliteit hebben niks met elkaar te maken. Er wordt er eentje wakker!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:17:28 #41
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79362437
Waar was dat onderzoekje van? Ah ja, Universiteit Utrecht, waar islamlesjes worden gegeven? http://www2.hum.uu.nl/studie/master/islam/

En waar cencuur werd gepleegd? http://www.ublad.uu.nl/We(...)d/archief?id=1025945 bij het afscheidscollege over de Islam van professor Van der Horst?

Diezelfde UU die Winnie Mandela een eredoctoraat gaf en later ter discussie werd gesteld doordat zij bij aanzetten tot moord in Zuid-Afrika betrokken bleek te zijn?

Propagandaaaaaaaaa
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:21:57 #42
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79362548
Oh, wacht, 2e generatie heeft er echt minder mee he?

Daarom moet de imam er ook aan te pas komen om Veenendaal tot bedaren te brengen. Nee hoor mensen, 2e generatie heeft minder met religie.
quote:
Moskee Veenendaal helpt

De gemeente Veenendaal krijgt hulp van de Marokkaanse moskee met de zoektocht naar enkele straatrovers. Die verzekering heeft burgemeester Elzenga gekregen na een bezoek aan de moskee gisteravond.

Marokkaanse Veenendalers zouden er erg mee zitten dat de schuldigen in hun hoek gezocht worden, vertelde Elzenga aan RTV Utrecht. De imam heeft hen nu opgeroepen om informatie over de berovingen te melden.

Veenendaal kampt de laatste tijd met een golf van geweld. Verschillende mensen raakten gewond bij brute berovingen en mishandelingen. In de meeste gevallen waren de daders 'van Noord-Afrikaanse afkomst'.

bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)eenendaal_helpt.html
Pff
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:23:38 #43
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79362597
De aantal streng religieuze moslims daalt al sinds de jaren 70 in Nederland
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:25:57 #44
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79362657
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:23 schreef msnk het volgende:
De aantal streng religieuze moslims daalt al sinds de jaren 70 in Nederland
Daarom wordt juist in dit land de grootste moskee van heel Europa gebouwd in Rotterdam. Weetjewel? De Essalam Moskee...

Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:46:22 #45
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79363103
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:25 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Daarom wordt juist in dit land de grootste moskee van heel Europa gebouwd in Rotterdam. Weetjewel? De Essalam Moskee...

Imho zegt dat meer over de geitenwollensokken in Nederland dan over tweede generatie moslims. Ook gezien het feit dat de NMP bij de recente verkiezingen nergens een voet aan de grond heeft gekregen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:50:56 #46
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79363209
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:46 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Imho zegt dat meer over de geitenwollensokken in Nederland dan over tweede generatie moslims. Ook gezien het feit dat de NMP bij de recente verkiezingen nergens een voet aan de grond heeft gekregen.
Tja, of juist niet. Aangezien de NMP te doorzichtig is met zijn belangen. De AEL was ook geen lang leven beschoren in België. Blijkbaar snap je weinig van islam, want het doel is jihad. En jihad heb je in allerlei vormen. Softe Jihad bijvoorbeeld, Marcouch is hier het voorbeeld van. Zogenaamd bruggen bouwen, met maar 1 doel: sharia.

Dat geldt dus ook voor dit fenomeen die veel mensen onderschatten. Kijk bijv. naar de recente berichten rondom de uitspraken van Erdogan. Zegt genoeg over de 'werkwijze' en uiteindelijke islamisering. En nog tuinen mensen erin, of zien alles door een roze bril.

Slaap lekker
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:57:47 #47
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_79363337
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:50 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Tja, of juist niet. Aangezien de NMP te doorzichtig is met zijn belangen. De AEL was ook geen lang leven beschoren in België. Blijkbaar snap je weinig van islam, want het doel is jihad. En jihad heb je in allerlei vormen. Softe Jihad bijvoorbeeld, Marcouch is hier het voorbeeld van. Zogenaamd bruggen bouwen, met maar 1 doel: sharia.

Dat geldt dus ook voor dit fenomeen die veel mensen onderschatten. Kijk bijv. naar de recente berichten rondom de uitspraken van Erdogan. Zegt genoeg over de 'werkwijze' en uiteindelijke islamisering. En nog tuinen mensen erin, of zien alles door een roze bril.

Slaap lekker
Ik ken je verder niet, maar aan de hand van jouw post ben ik er vrij zeker van dat ik een stuk meer weet van de Islam dan jij ooit zult weten. Grappig dat je in de Nederlandse context strooit met termen als Jihad en Sharia en daar terloops ook Marcouch nog bij betrekt. Dat zegt meer over je onderbuikgevoelens dan over je kennis van zaken.

Jij ook weltrusten he, oogjes dicht en snaveltjes toe slaap lekker. En probeer geen nachtmerries te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hukkie op 20-03-2010 02:06:47 ]
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:58:41 #48
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363353
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:46 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Dat dus.

Die moskeeën zitten echt niet propvol hoor. Er zijn talloze overbodige moskeeën die best 's voor andere doeleinden gebruikt zouden kunnen worden.

Maar ja, daar wil de politiek weer niet aan beginnen.
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 01:59:51 #49
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363368
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 01:50 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Slaap lekker
Sorry, jij zal het natuurlijk beter weten dan mensen die een (semi-)Islamitisch achtergrond hebben ...
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:04:52 #50
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363435
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:02 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Sorry, jij zal de waarheid wel in pacht hebben. Of ben je moslim?
Ooit geweest ja.

In ieder geval; dat dit nieuws nu naar buiten komt heeft natuurlijk alles te maken met de verkiezingen op komst. Men wil een beetje van dat islamisering angst weghalen bij de mensen zodat er niet blind gestemd wordt op xenofoben, en terecht natuurlijk.

Er is géén geheime jihad leger in Nederland bestaande uit Turken en Marokkanen die het land willen overnemen
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')