abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79363479
Volgens mij is de 3e generatie weer meer religieus geworden....oma met een hoofddoek-dochter als een moderne westerse vrouw en kleindochter weer met hoofddoek(maar wel op hoge hakken en met een strakke broek)...tijdje geleden nog een documentaire van gezien.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:09:46 #52
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79363518
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:04 schreef msnk het volgende:

[..]

Ooit geweest ja.
Dat verklaard genoeg.... Je bent het nog, een echte moslim bekeert zich niet tot iets anders.
quote:
In ieder geval; dat dit nieuws nu naar buiten komt heeft natuurlijk alles te maken met de verkiezingen op komst. Men wil een beetje van dat islamisering angst weghalen bij de mensen zodat er niet blind gestemd wordt op xenofoben, en terecht natuurlijk.

Er is géén geheime jihad leger in Nederland bestaande uit Turken en Marokkanen die het land willen overnemen
Dat leger zit in de koran en wordt op de moslim overgebracht. Dat proces van Jihad is allang aan de gang, gezien het aantal huidige raadsleden die moslim zijn. En Erdogan wil Europa écht niet oevrnemen hoor (lees zijn laatste uitspraken maar), nee hoor, echt niet.
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:14:17 #53
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363597
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:05 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Neuh, het is niet vol ofzo hoor. Ach ja hoor die moskee mag voor andere doeleinden worden ingezet.

Ik stel voor dat daar Sensation Black in mag worden gehouden, de week erna een veemarkt (met vooral veel varkens & zwijnen), en die week daarna nog even een concert van de toppers met joling & gordon voordat de imam weer terug komt van vakantie

Die naiviteit , prachtig
Naïef? Nou bedankt zeg.

De plaatselijke kerk in de wijk waar ik woon wordt ook niet meer gebruikt voor missen e.d. Daarom wordt er nu kunst tentoon gesteld.

Zouden ze ook met moskeeën moeten doen die overbodig zijn.

Ik snap jouw punt niet echt? Sensation, een veemarkt en de Toppers zolang de imam op vakantie is? Huh? De moskee bestaat dan gewoon niet meer als moskee -> wordt omgebouwd tot wat anders.

Als je 's bepaalde Amsterdamse wijken bekijkt, er staan gewoon vier verschillende moskeeen in één wijk. Dat is gewoon ontzettend veel, te veel. Dat zou je best kunnen herinrichten
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:18:38 #54
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79363657
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:14 schreef msnk het volgende:

[..]

Naïef? Nou bedankt zeg.

De plaatselijke kerk in de wijk waar ik woon wordt ook niet meer gebruikt voor missen e.d. Daarom wordt er nu kunst tentoon gesteld.

Zouden ze ook met moskeeën moeten doen die overbodig zijn.
Die moet ik nog tegenkomen, want de aanvragen blijven maar stromen..... Lul eens niet zo dom en politiek correct.
quote:
Ik snap jouw punt niet echt? Sensation, een veemarkt en de Toppers zolang de imam op vakantie is? Huh? De moskee bestaat dan gewoon niet meer als moskee -> wordt omgebouwd tot wat anders.
Denk je nou werkelijk dat een échte imam dit zou toestaan? Ookal zou het volgens jouw idee worden verlaten of niet meer bestaan? Alleen het idee al. Ze laten zoiets liever slopen.
quote:
Als je 's bepaalde Amsterdamse wijken bekijkt, er staan gewoon vier verschillende moskeeen in één wijk. Dat is gewoon ontzettend veel, te veel. Dat zou je best kunnen herinrichten
Absoluut, Die 4 sluiten, en er een nog grotere ervoor in de plaats zoals in Rotterdam. En jij denkt dat dit niet stuit op verzet?

Maar misschien heb je ook wel gelijk. Er sluiten meer kerken, en meer moskees gaan open. The horror.
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:21:09 #55
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_79363691
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:09 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Dat verklaard genoeg.... Je bent het nog, een echte moslim bekeert zich niet tot iets anders.
Dat is je reinste onzin. Er zijn zat mensen die zich bekeren naar de Islam, maar ook mensen die de Islam de rug toekeren. Net zoals met ieder andere religie op deze aardkloot.
quote:
[..]
Dat leger zit in de koran en wordt op de moslim overgebracht. Dat proces van Jihad is allang aan de gang, gezien het aantal huidige raadsleden die moslim zijn. En Erdogan wil Europa écht niet oevrnemen hoor (lees zijn laatste uitspraken maar), nee hoor, echt niet.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:12 schreef Gillette_M5 het volgende:

Welnee, dat is allemaal rechtse media Maar serieus, islam zal meer als tevoren leven in Europa, het wordt met de dag erger en erger. Het is een langzaam sluimerend proces met softe jihad.
Goh, laat maar zitten. Als dit echt je gedachtegang is en geen trollpost dan heeft met jou praten ook geen zin meer. Waarom zouden er geen moslims raadsleden mogen zijn, precies dat mag en daarom zijn ze er ook. Zet jij je aluminiumhoedje maar op, de aliens komen eraan en ze willen je bekeren tot de Islam.

En wat de fuck heeft Erdogan te maken met het feit dat Turken en Marokkanen in Nederland minder religieus zijn, en dat al decennia lang??
AFC AJAX
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:31:18 #56
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79363815
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:21 schreef msnk het volgende:

[..]

Dat is je reinste onzin. Er zijn zat mensen die zich bekeren naar de Islam, maar ook mensen die de Islam de rug toekeren. Net zoals met ieder andere religie op deze aardkloot.
Daarom kunnen mensen als Eshan Jami velig over straat, en treft Mina Ahadi geen blaam. Ook zij kan veilig over straat. Ja hoor.
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:21 schreef msnk het volgende:
Waarom zouden er geen moslims raadsleden mogen zijn, precies dat mag en daarom zijn ze er ook. Zet jij je aluminiumhoedje maar op, de aliens komen eraan en ze willen je bekeren tot de Islam.
Heeft niets met alu hoedje te maken, maar met realiteit. Maar zoals het altijd gaat, kritiek op islam? Dan ben je rechts, een PVV'er, heb je een aluhoedje op enz, enz. Je wordt gewoon voor gek verklaard.
quote:
En wat de fuck heeft Erdogan te maken met het feit dat Turken en Marokkanen in Nederland minder religieus zijn, en dat al decennia lang??
Scheer je weg!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 02:41:49 #57
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79363930
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:25 schreef msnk het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat je mij goed te pakken hebt gehad met je leuke kloonaccount. Ik laat het hierbij, ga lekker naar me bedje toe. Tabee en een goede nachtrust toegewenst
Ah, dat zat je dus dwars? Ik weet wel waar je op uitbent, de ander de mond snoeren. Zogenaamd doe jij je heel vriendelijk voor, maar ondertussen kook je van woede omdat jouw islam wordt bekritiseerd. Kijk, dat is nou het hele probleem met moslims als jij (ookal ontken je het nu nog te zijn), je kan gewoon niet omgaan met kritiek. Sowieso val je al door de mand door zo doorzichtig aan te stellen en te storen aan mij, want je was toch geen moslim meer? Dus wat zou jou het?

Nee, het is precies zoals ik het je zeg, leer eens met kritiek omgaan. Ik durf te wedden dat als alle moslims dit eens zouden doen: naar zichzelf kijken, ipv altijd maar met het vingertje te wijzen, er best een nieuwe revolutie ontketend kan worden. Want het is de islam wat gewoon het struikelblok is. Ik kan geen hekel aan moslims hebben, zij hebben gewoon een domme keuze gemaakt enof hadden niet bewust de keuze om moslim te worden. Het is gewoon een ontwikkeling, en het is nu eens tijd om zelfbewust te worden.

Waarom denk je dat ik bijv. bovengenoemde voorbeelden aanhaalde zoals een Mina Ahadi, en wat te denken van vele anderen die de islam de rug hebben toegekeerd? Deze mensen zijn de sleutel tot succes. Want zij hebben hun ogen wél kunnen openen, en ook zij waren ooit moslim! Dus nee, zoals ik al zei, het ligt echt aan de islam ansich. Niet aan de moslim, want gezien het aantal intelligente moslims die de islam voorgoed de rug hebben toegekeerd denk ik dat er nog hoop zal zijn. Alleen is het probleem dat juist dit land er een andere trend waarneembaar is, juist moslims die steeds meer en meer bezigen met islam, jihad en mensen die zich bekeren tot de islam.

Jij als zogenaamde 'ex-moslim' zou beter moeten weten. Maar ondertussen val je wel over kritiek. Jij smiecht.

Oh, en die 'dialoog'waar ze het altijd over hebben, wanneer start die eens dan? Een imam van een moskee uit Veenendaal die zogenaamd wil 'helpen' noem ik geen dialoog.
Scheer je weg!
pi_79365010
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:07 schreef trovey het volgende:
Volgens mij is de 3e generatie weer meer religieus geworden....oma met een hoofddoek-dochter als een moderne westerse vrouw en kleindochter weer met hoofddoek(maar wel op hoge hakken en met een strakke broek)...tijdje geleden nog een documentaire van gezien.
Bedoel je de derde generatie die nog in de poepluiers ziet.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:08:19 #59
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79365888
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 02:41 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ah, dat zat je dus dwars? Ik weet wel waar je op uitbent, de ander de mond snoeren. Zogenaamd doe jij je heel vriendelijk voor, maar ondertussen kook je van woede omdat jouw islam wordt bekritiseerd. Kijk, dat is nou het hele probleem met moslims als jij (ookal ontken je het nu nog te zijn), je kan gewoon niet omgaan met kritiek. Sowieso val je al door de mand door zo doorzichtig aan te stellen en te storen aan mij, want je was toch geen moslim meer? Dus wat zou jou het?

Nee, het is precies zoals ik het je zeg, leer eens met kritiek omgaan. Ik durf te wedden dat als alle moslims dit eens zouden doen: naar zichzelf kijken, ipv altijd maar met het vingertje te wijzen, er best een nieuwe revolutie ontketend kan worden. Want het is de islam wat gewoon het struikelblok is. Ik kan geen hekel aan moslims hebben, zij hebben gewoon een domme keuze gemaakt enof hadden niet bewust de keuze om moslim te worden. Het is gewoon een ontwikkeling, en het is nu eens tijd om zelfbewust te worden.

Waarom denk je dat ik bijv. bovengenoemde voorbeelden aanhaalde zoals een Mina Ahadi, en wat te denken van vele anderen die de islam de rug hebben toegekeerd? Deze mensen zijn de sleutel tot succes. Want zij hebben hun ogen wél kunnen openen, en ook zij waren ooit moslim! Dus nee, zoals ik al zei, het ligt echt aan de islam ansich. Niet aan de moslim, want gezien het aantal intelligente moslims die de islam voorgoed de rug hebben toegekeerd denk ik dat er nog hoop zal zijn. Alleen is het probleem dat juist dit land er een andere trend waarneembaar is, juist moslims die steeds meer en meer bezigen met islam, jihad en mensen die zich bekeren tot de islam.

Jij als zogenaamde 'ex-moslim' zou beter moeten weten. Maar ondertussen val je wel over kritiek. Jij smiecht.

Oh, en die 'dialoog'waar ze het altijd over hebben, wanneer start die eens dan? Een imam van een moskee uit Veenendaal die zogenaamd wil 'helpen' noem ik geen dialoog.
Kijk, dit is natuurlijk gewoon waar. Hier is het kernverschil tussen een christelijke en een islamitische cultuur. Binnen de islam streeft men naar consensus, kritiek is ongewenst. Binnen het christendom is (zelf)kritiek het hoogste goed, want bedenk dat men zondig is (maar verlossing wacht voor wie de zonde af kan werpen). Deze manier van denken zit in de cultuur ingebakken, dus nog even los van de religie zelf. Het is ook meteen de verklaring waarom men wetenschappelijk gezien niets presteert in de Arabische wereld, daarvoor is immers een kritische grondhouding nodig. De islam zorgt voor een statische maatschappij.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')