Hoezo wekelijks? We doen de hele week niks anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
is het weer het wekelijkse bash gers uurtje?
Ik ga undercover in m'n vest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
KLB MEET OP DE GRACHTEN IN AMSTERDAMĦĦ
Mang. Is dat in de meivakantie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
Tot ze wilden dat iedereen rond 8 uur weg gingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Amsterdam. Vorig jaar was zo vet!Was 1e x voor me ook.
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
Ben je de enige die gaat, samen met Amon, L.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Amsterdam. Vorig jaar was zo vet!Was 1e x voor me ook.
kom jij niet? Dacht ik al, mietjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je de enige die gaat, samen met Amon, L.
Haha, dat is al bijna een jaar geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.
Ja echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En niet een beetje.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik koninginnenacht waarschijnlijk Arnhemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoeMaar denk erover om mss in Arnhem te blijven dit jaar.
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/index.php?page=korenmarkt Ook leuk
gelulquote:
Werken op Koninginnedagquote:
Boh, ik ga geweaun weer naar Damsco. Zoveel volk als er rond loopt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoeMaar denk erover om mss in Arnhem te blijven dit jaar.
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/index.php?page=korenmarkt Ook leuk
Nee, dan is de ijssalon op haar drukst.quote:
Da's anders ook het geval hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, ik ga geweaun weer naar Damsco. Zoveel volk als er rond loopt!![]()
Ik vond het zo gezellig, overal kon je eten halen, alle straten stonden vol met BBQ's etc!![]()
Het was wel 1 afvalbak though.
dan kom ik wel een ijsje halen in Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan is de ijssalon op haar drukst.
Dan kom ik ook een ijsje bij je kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.quote:
Doe maar Arnhemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik koninginnenacht waarschijnlijk Arnhem
Of Amsterdam
Ik kom je wel halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.
Jammer dat het niet in Rotterdam is, maar ga maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wise het volgende:
[..]
dan kom ik wel een ijsje halen in Rotterdam
faggotquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Simpsons
South Park
Family Guy
Totally Spies![]()
haha, bitchquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in Rotterdam is, maar ga maar.
Gezellig met vrienden bijvoorbeeld naar Amsterdam etc.. Owh wachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
LOLZquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
back fire postĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.quote:
Ik kom wel even langs lopen en lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
Boeiend. Ben resistenter dan Chuck Norris en Danny bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
AIDS in je schouder, hoop dat je het krijgt.
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.
Boeiend inderdaad. Ik doe ook aan carnaval, als atheist zijnde.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.
Wat oh wacht? Ga nou niet zo kankerleuk doen, stumper.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Gezellig met vrienden bijvoorbeeld naar Amsterdam etc.. Owh wacht
maar wie ben jij dan? want er zullen veel meisjes lief naar mij lachen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs lopen en lachen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat oh wacht? Ga nou niet zo leukemie doen, stumper.
http://www.burorenkema.nl(...)_koninginnedag_1.phpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.
Ok, boeiendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vond er vorig jaar geen fuck aan.quote:
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.
ik draag wel een shirt met griekjeee erop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef wise het volgende:
[..]
maar wie ben jij dan? want er zullen veel meisjes lief naar mij lachen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ik draag wel een shirt met griekjeee erop.
Ja maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.
Helloquote:
HAHA je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga naar Schiedam met koninginnedag. Omdat ik moet.
Moeten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga naar Schiedam met koninginnedag. Omdat ik moet.
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.quote:
Zo kan je dat wel over elke feestdag zeggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.
Nahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, boeiend
Werken op Koninginnedag blijft een fail.
[..]
Vond er vorig jaar geen fuck aan.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Hey maar WD, gezien je nu een waardige nieuwe relmaat hebt in de vorm van Aron, zullen wij dan weer aardig tegen elkaar doen?![]()
Ben je me aan het bashen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.
Dat doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo kan je dat wel over elke feestdag zeggen
Echt wel, carnaval, nog zo'n kankerfeest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.
Nee, ik bash iedereen die koninginnedag een speciale dag vindt.quote:
quote:
Speciaal vind ik het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik bash iedereen die koninginnedag een speciale dag vindt.
Bohh, kankerstoer zeg, je afzetten tegen alles wat iedereen leuk vindtquote:
Houd je bek, kutemo, met je homo-emo-chinezen-plaatjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt wel, carnaval, nog zo'n kankerfeest.
Maar dat boeit niet, want het is nou eenmaal zo, stomme alto
Oh vertel. Waarom dan Schiedam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. En mijn vriend ook niet bij mij.
Boh, of je zeikt gewoon niet zo op me en laat me gewoon dat vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh, kankerstoer zeg, je afzetten tegen alles wat iedereen leuk vindt
Iedereen is dus niet correct.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
PIXIE LOTT PLAATJE EN VREDE OP AARDE.
[ afbeelding ]
Boh, of je neemt het nu allemaal lekker serieus!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh, of je zeikt gewoon niet zo op me en laat me gewoon dat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, of je neemt het nu allemaal lekker serieus!
Volgens mij vind je het gewoon kut dat je moet werken maar wil je dat niet laten blijken en probeer je een muur om je heen te bouwen zodat mensen niet kunnen zien dat een simpel iets als Koninginnedag je al raakt als het niet verloopt zoals jij wil.Nee, want ik heb zelf aangegeven dan te willen en kunnen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Pixie Lott is een strijkplank!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |