Hoezo wekelijks? We doen de hele week niks anders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef gers het volgende:
[..]
is het weer het wekelijkse bash gers uurtje?
Ik ga undercover in m'n vest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
KLB MEET OP DE GRACHTEN IN AMSTERDAMĦĦ
Mang. Is dat in de meivakantie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
Tot ze wilden dat iedereen rond 8 uur weg gingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Amsterdam. Vorig jaar was zo vet!Was 1e x voor me ook.
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
Ben je de enige die gaat, samen met Amon, L.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Amsterdam. Vorig jaar was zo vet!Was 1e x voor me ook.
kom jij niet? Dacht ik al, mietjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je de enige die gaat, samen met Amon, L.
Haha, dat is al bijna een jaar geledenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga ik maar vast een suzuki swift huren.
Ja echt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En niet een beetje.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik koninginnenacht waarschijnlijk Arnhemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoeMaar denk erover om mss in Arnhem te blijven dit jaar.
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/index.php?page=korenmarkt Ook leuk
gelulquote:
Werken op Koninginnedagquote:
Boh, ik ga geweaun weer naar Damsco. Zoveel volk als er rond loopt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik ga daar eigenlijk elk jaar naartoeMaar denk erover om mss in Arnhem te blijven dit jaar.
http://www.koninginnedagarnhem.nl/site/index.php?page=korenmarkt Ook leuk
Nee, dan is de ijssalon op haar drukst.quote:
Da's anders ook het geval hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Boh, ik ga geweaun weer naar Damsco. Zoveel volk als er rond loopt!![]()
Ik vond het zo gezellig, overal kon je eten halen, alle straten stonden vol met BBQ's etc!![]()
Het was wel 1 afvalbak though.
dan kom ik wel een ijsje halen in Rotterdamquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, dan is de ijssalon op haar drukst.
Dan kom ik ook een ijsje bij je kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.quote:
Doe maar Arnhemquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik koninginnenacht waarschijnlijk Arnhem
Of Amsterdam
Ik kom je wel halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar het is wel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.
Jammer dat het niet in Rotterdam is, maar ga maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wise het volgende:
[..]
dan kom ik wel een ijsje halen in Rotterdam
faggotquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef svefn het volgende:
[..]
Simpsons
South Park
Family Guy
Totally Spies![]()
haha, bitchquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat het niet in Rotterdam is, maar ga maar.
Gezellig met vrienden bijvoorbeeld naar Amsterdam etc.. Owh wachtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.
quote:
LOLZquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
back fire postĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.quote:
Ik kom wel even langs lopen en lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:02 schreef wise het volgende:
30 APRIL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |