Hoi DEVVIE.quote:
Dan ben je voorbij mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tokkelen. Die fase heb ik al gehad.![]()
Neen, vandaag solo's improviseren.
Barf*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde mijn externe WD schijf met muziek en films.
Wie is dat toch? die devvie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi DEVVIE.![]()
DEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIE
DEVVIE
Ja natuurlijk, dat vind ik ook allemaal zielig. Maar zo'n zaak die eruit wordt gelicht volg je toch meer. Je kunt je gewoon niet voorstellen wat die ouders moeten doormakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ook, maar frappant altijd dat er een zaak wordt uitgekozen en breed uitgemeten. Dit is niets meer dan wat er altijd in Vermist wordt verteld.
Nee oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde mijn externe WD schijf met muziek en films.
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.quote:
Die jongen is labiel zo te horen, labiele mensen zijn daar toch imuum voor?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.
Grapje, ik bedoelde jou natuurlijk. Lieve WD. Hoe is het met jou?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Metallica - Nothing Else Matters
RHCP - Dani California
Ik hoef echt geen maatje 36 hoor, maar ik zit nu even ruim boven een BMI van 25 en dat is gewoon niet cool.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je je schaamt voor je lichaam, denk ik dan. Boeiend dat je geen fotomodel figuurtje hebt. Heeft Kelly Clarkson ook niet (meer) en trekt zich er ook niks van aan.
Lucie Silvas bedoel je. Daar is het origineel van tenminste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Metallica - Nothing Else Matters
Je kankerporem!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lucie Silvas bedoel je. Daar is het origineel van tenminste.
Ohja, en nog een Beatles nummer. Maar dan heb je mijn gitaarskills wel gehad. Dani California kan ik ook meedrummen, pianospelen, zingen en bassen.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja, en nog een Beatles nummer. Maar dan heb je mijn gitaarskills wel gehad. Dani California kan ik ook meedrummen, pianospelen, zingen en bassen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.
Wie is ze?quote:
Ik kan prima pianospelen. Gitaar, drums, bas heb ik nooit les in gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht.
Maar dat bassen, piano en drum is wel tof, wil ook nog ooit leren.
TR geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje, ik bedoelde jou natuurlijk. Lieve WD. Hoe is het met jou?
Nog net niet hé.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil als Hendrix kunnen spelen. Maar ik heb die flow nog niet.![]()
Oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn ze ooit niet rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:wow, mooie sloffen. Die zouden mijn voeten ook warmhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ja, als ik wakker word duurt het even.quote:
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
OK.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef wise het volgende:
[..]
wow, mooie sloffen. Die zouden mijn voeten ook warmhouden.
Heus wist je niet dat ik 16 ben.quote:
Nou als ik m'n best zou doen zou ik het over een maand kunnen.quote:
Jawel. Maar ik dacht dat Hyverzoeken.nl kapod was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OK.
[..]
Heus wist je niet dat ik 16 ben.
Jouw harse... nee laat maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gaten
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als ik wakker word duurt het even.
Dat is die gekke stylo mangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gaten
LEKKER RAGGEUUUHH.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou als ik m'n best zou doen zou ik het over een maand kunnen.Maar ik ben lui en houd me meer bezig met lompe metal nummers.
ohw, en koop eens een nieuwe broek, zitten allemaal gaten inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OK.
[..]
Heus wist je niet dat ik 16 ben.
quote:
Nee jij ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef wise het volgende:
[..]
ohw, en koop eens een nieuwe broek, zitten allemaal gaten in
dat meisje zit waarschijnlijk gewoon bij haar vriend mo of achmedquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:Dat shirtje had ik ook eerst gekocht, maar teruggebracht want bij nader inzien vond ik 'm toch lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Sorry
![]()
i knowquote:
nou...heb niet te klagenquote:
en ze is nu legalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In mei treedt ze weer op.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In mei treedt ze weer op.
Geeft niet. Ik vind 'm wel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat shirtje had ik ook eerst gekocht, maar teruggebracht want bij nader inzien vond ik 'm toch lelijkSorry
Wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Jammer dat jij het bent.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.quote:
Jammer dat je een pinda bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een schatje.
Jammer dat jij het bent.
ze is net 18quote:
Groene fleshlight misschien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.
is het weer het wekelijkse bash gers uurtjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.
zal ik em even erbij halen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ga effe bijdehand lopen doen.
IEDEREEN HOUT VAN DOEKOEquote:
Nee. Kwam ik ook pas later achter.quote:
Nu je het over kakken hebt. Zit Bragi vast op den pot?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Boh en nu moet ik zulks nodig schijten
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Man, ik zat in Spanje op het terras. Komt die waus met z'n skibril langs hobbelen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Man, ik zat in Spanje op het terras. Komt die waus met z'n skibril langs hobbelen.
wat een baasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |