Boeiend. Ben resistenter dan Chuck Norris en Danny bij elkaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
AIDS in je schouder, hoop dat je het krijgt.
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.
Boeiend inderdaad. Ik doe ook aan carnaval, als atheist zijnde.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.
Wat oh wacht? Ga nou niet zo kankerleuk doen, stumper.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Gezellig met vrienden bijvoorbeeld naar Amsterdam etc.. Owh wacht
maar wie ben jij dan? want er zullen veel meisjes lief naar mij lachen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs lopen en lachen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat oh wacht? Ga nou niet zo leukemie doen, stumper.
http://www.burorenkema.nl(...)_koninginnedag_1.phpquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Alsof het zo speciaal is. Oh de koningin is niet jarig, maar goed, die daarvoor wel en dat vieren we dan.
Ok, boeiendquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik waarde hecht aan Koninginnedag. Nee. Toch niet.
Vond er vorig jaar geen fuck aan.quote:
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, juist de sfeer. Kan mij het verrotten dat die oude tang jarig is.
ik draag wel een shirt met griekjeee erop.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:08 schreef wise het volgende:
[..]
maar wie ben jij dan? want er zullen veel meisjes lief naar mij lachen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
ik draag wel een shirt met griekjeee erop.
Ja maar dat gebeurt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.
Helloquote:
HAHA je zit onder de plak.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga naar Schiedam met koninginnedag. Omdat ik moet.
Moeten?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga naar Schiedam met koninginnedag. Omdat ik moet.
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.quote:
Zo kan je dat wel over elke feestdag zeggenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
De sfeer. /care Het is een feest wat nergens op slaat, je kan evengoed een andere random dag van het jaar sfeer bouwen met zijn allen.
Nahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ok, boeiend
Werken op Koninginnedag blijft een fail.
[..]
Vond er vorig jaar geen fuck aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |