quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef BobbyB het volgende:
Hey maar WD, gezien je nu een waardige nieuwe relmaat hebt in de vorm van Aron, zullen wij dan weer aardig tegen elkaar doen?![]()
Ben je me aan het bashen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.
Dat doe ik dan ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo kan je dat wel over elke feestdag zeggen
Echt wel, carnaval, nog zo'n kankerfeest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja en dus hebben we koninginnedag omdat er geen andere dag is waarop de mens zich kan vermaken. Boohoo.
Nee, ik bash iedereen die koninginnedag een speciale dag vindt.quote:
quote:
Speciaal vind ik het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik bash iedereen die koninginnedag een speciale dag vindt.
Bohh, kankerstoer zeg, je afzetten tegen alles wat iedereen leuk vindtquote:
Houd je bek, kutemo, met je homo-emo-chinezen-plaatjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Echt wel, carnaval, nog zo'n kankerfeest.
Maar dat boeit niet, want het is nou eenmaal zo, stomme alto
Oh vertel. Waarom dan Schiedam.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. En mijn vriend ook niet bij mij.
Boh, of je zeikt gewoon niet zo op me en laat me gewoon dat vinden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Bohh, kankerstoer zeg, je afzetten tegen alles wat iedereen leuk vindt
Iedereen is dus niet correct.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, toch niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
PIXIE LOTT PLAATJE EN VREDE OP AARDE.
[ afbeelding ]
Boh, of je neemt het nu allemaal lekker serieus!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Boh, of je zeikt gewoon niet zo op me en laat me gewoon dat vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boh, of je neemt het nu allemaal lekker serieus!
Volgens mij vind je het gewoon kut dat je moet werken maar wil je dat niet laten blijken en probeer je een muur om je heen te bouwen zodat mensen niet kunnen zien dat een simpel iets als Koninginnedag je al raakt als het niet verloopt zoals jij wil.Nee, want ik heb zelf aangegeven dan te willen en kunnen werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Pixie Lott is een strijkplank!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:16 schreef WillFerrell het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |