Ik ga voor een 3-1 Chelsea overwinning. Chapeau dat Mourinho zo aanvallend begint trouwens.quote:Chelsea: 22 Turnbull; 2 Ivanovic, 26 Terry, 33 Alex, 18 Zhirkov; 12 Obi Mikel, 8 Lampard, 13 Ballack; 39 Anelka, 15 Malouda; 11 Drogba.
Subs: 30 Taylor, 6 Carvalho, 10 J.cole, 21 Kalou, 23 Sturridge, 35 Belletti, 43 Bruma.
Coach: Carlo Ancelotti.
Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 25 Samuel, 4 Zanetti; 19 Cambiasso, 8 Thiago Motta; 10 Sneijder; 27 Pandev, 22 Milito, 9 Eto'o.
Subs: 1 Toldo, 2 Cordoba, 5 Stankovic, 7 Quaresma, 17 Mariga, 23 Materazzi, 39 Santon.
Coach: José Mourinho.
Referee: Wolfgang Stark (germany).
De Chelsea-site geloof ik toch écht eerder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bruma bij Chelsea op de bank. Ik dacht dat Johan Derksen laatst zei dat het zo slecht met hem ging en dat hij zelfs bij het tweede niet mee mag doen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Een titanenclash.
Juist, laat Chelsea maar heerlijk doorgaan. En Sneijder? Ach, dat gastje zal geen deuk in een pakje boter voetballen.quote:
Tsja, je weet dat die Van Gelder zo is. Triest, maar waar.:')quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef Confetti het volgende:
Oh god..Jack kruipt weer lekker in de reet van Sneijder.
Direct de goede jeugdopleiding van Ajax er weer bij halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef Confetti het volgende:
Oh god..Jack kruipt weer lekker in de reet van Sneijder.
Ik hoop dat Terry die kabouter even doormidden schopt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist, laat Chelsea maar heerlijk doorgaan. En Sneijder? Ach, dat gastje zal geen deuk in een pakje boter voetballen.
Dan zijn we iig van hem af op het WK en zijn eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:36 schreef Barca het volgende:
k
[..]
Ik hoop dat Terry die kabouter even doormidden schopt!
Precies!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan zijn we iig van hem af op het WK en zijn eeuwige gezeik.
Deskundigen!quote:
Nederlands elftal is veel beter af zonder hem. Ik wil hem er niet bij zien!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb sneijder er toch wel graag bij op het WK hoordus in 2en hoeft nou ook weer niet. Als Chelsea door gaat ben ik iig tevreden
derksen zegt wel vaker dingen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bruma bij Chelsea op de bank. Ik dacht dat Johan Derksen laatst zei dat het zo slecht met hem ging en dat hij zelfs bij het tweede niet mee mag doen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
derksen zegt wel vaker dingen die niet kloppen.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
http://ucl.nos.nl/live/
hendigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
Maar niet in HD op m'n chille flatscreen :-(. Thanks in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
neequote:
Neen. Comprimeren kunnen ze wel bij de NOSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar niet in HD op m'n chille flatscreen :-(. Thanks in ieder geval
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Nog steeds geen signaal. GODVERDOMME!!
Hier doet zowel digi als analoog het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)
Interrr
Hallo ... het is Johan Derksen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bij mij doet 'ie het nog niet! Geen enkele zender. Ik wil "Opgelicht!" kijken! (En tot dat begint had ik wel even voetbal willen zien. Daarna ga ik wel naar voetbal kijken. Tot NOVA begint.)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)
Interrr
2 assists en een goal vorige wedstrijd was het, niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Morendo het volgende:
Malouda vind ik toch een overgewaardeerde voetballer. Volgens mij heeft hij ook een bedroevend laag rendement.
Probeer de niet HD kanalen. Die doen het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hier ziggo nog steeds kapot.
Volgens mij niet. Anelka in de rol van rechtsbuiten bevalt me trouwens ook niet erg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
2 assists en een goal vorige wedstrijd was het, niet?
internet doet het toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef timmeeeh het volgende:
bij mij doet zowel analoog als digitaal als HD het niet!!!
Ik heb niet eens HD kanalen. Heb alleen analoog. Maar kan nu dus geen tv kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Probeer de niet HD kanalen. Die doen het wel.
Hmm, bij mij doen alleen de HD kanalen (kanaalnummers 1 t/m 3) het niet. Kanaalnummer 73 doet het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef timmeeeh het volgende:
bij mij doet zowel analoog als digitaal als HD het niet!!!
Van vi.nl over de afgelopen competitiewedstrijd van Chelsea:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Anelka in de rol van rechtsbuiten bevalt me trouwens ook niet erg.
quote:De Braziliaan zag zijn goede vrijlopen beloond met een afgemeten voorzet van Florent Malouda, 1-0.
quote:Wederom Malouda verzorgde de voorbereiding en nu was het Didier Drogba die van dichtbij binnen tikte.
quote:Een kwartier voor tijd was het uitblinker Malouda zelf die zich op het scorebord schoot. De Franse buitenspeler kapte zich goed vrij en drukte droog af.
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef gniffie het volgende:
nadeel van via internet kijken, is dat ik gewoon aan het surfen ben en alle hoogtepunten () mis
Damn dat kan ik ontvangen, betekent dat dat ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
nee dat betekend dat je geen silverlight hebt/ dom bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Damn dat kan ik ontvangen, betekent dat dat ikZiggo
heb?
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Luister een leuk nummer in de plaats!
Sport1 is ook niet alles hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef YazooW het volgende:
En ondertussen is Ziggo nog steeds down.
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat Ziggo de pers eens gaat opzoeken om te melden wat er allemaal gaande is. Maarja, Ziggo heeft kaká aan zijn klanten.
Sport1 is ook afhankelijk van andere partijen die hun weer de beelden leveren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sport1 is ook niet alles hoor.
Er was onlangs ook een wedstrijd met Inter en werd in de slotfase het beeld ook stopgezet. Ik dacht dat het die prachtige wedstrijd was met die 2 prachtige vrije trappen van Sneijder.
Toch vind ik dat een goede voetballer. Laatst had hij ook weer twee assists en een goal, een speler met een hoog rendement en te weinig waardering.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Spoortie het volgende:
Straks pakt Julio César echt een bal van Malouda niet meer..
Thanks, thuis had CSKA toch 1-0 gewonnen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
offtopic:
Honda zet CSKA op 1-2 vrije trap van een meter of 30, typische Honda zwabberbal.
Ballack dus gewisseld voor Joe Cole, meer aanvallende impulsen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Chelsea een beetje tam spelen. Vooral van Lampard en Ballack verwacht ik wat meer.
1-1.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Thanks, thuis had CSKA toch 1-0 gewonnen?
Klopt, echt een heldje. En wat een kans van Milito trouwens...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Morendo het volgende:
Jammer dat Essien er niet bij is trouwens, wat een beest is dat.
Alleen als Chelsea nu nog 2 x scoortquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat het trouwens extra tijd en eventueel strafschoppen worden als niemand scoort?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef gniffie het volgende:
mourinho nog nooit op stanford bridge verlorgen
Als er een team veel geld heeft uitgegeven de afgelopen 10 jaar dan is het Inter wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef NoahsKwark het volgende:
Haha lekker voor Chelsea
Eerder ook al Real uitgeschakeldHet voetbal wint van het kapitaal
Nee, dan is Inter door, op basis van het ene uitdoelpunt.quote:
Het werd 2-1 in Milaan grapjas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nee, dan is Inter door, op basis van het ene uitdoelpunt.
Als Chelsea 3x scoort, dan ook geen verlenging, aangezien dan Chelsea door is op basis van het doelsade (3 tegen 2).
Ow, my bad, ik neem het terug.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef gniffie het volgende:
deed sneijder nou die itliaanse sorry handjes
Neej man, tijdrekken is veel leukerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Mr.N het volgende:
Kom op Inter, nog één doelpunt voor de genadeslag
Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.quote:
+ enohquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.
volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
Drogba![]()
Ik zag het niet echt goed, maar het zag er smerig uit.
Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..quote:
Ik heb in ieder geval gedeeltelijk gekregen met mijn voorspelling. Dat Inter ging scoren zag ik wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ga voor een 3-1 Chelsea overwinning. Chapeau dat Mourinho zo aanvallend begint trouwens.
Als het Lucio of Samuel was, dan keur ik het wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..
Je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef timmeeeh het volgende:
mijn tv doet het weer!
Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weerquote:
Hij deed het hier (Groningen) vanaf de 65e minuut weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weer
ik zie er maar 1 en die bewijst maar weer eens dat nederlanders niet kunnen dansenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef gniffie het volgende:
wow allemaal van die sneijder figuren zie ik daar op het veld staan
Geen van deze twee maakt daar kans op...... daarom Interquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gefeliciteerd aan de mensen die graag zien dat Inter Milaan doorgaat. Maar ik geloof dat dit Inter Milaan geen schijn van kans maakt op het winnen van de CL.
Jahoor, Inter echt een supergevaarlijke outsiderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Chelsea vandaag inspiratieloos en met weinig passie spelen. Inter is denk ik wel een outsider om de cup te pakken.
Lood om oud ijzer idd. Inter Milaan de volgende ronde eruit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen van deze twee maakt daar kans op...... daarom Inter
Niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Chelsea vandaag inspiratieloos en met weinig passie spelen. Inter is denk ik wel een outsider om de cup te pakken.
Chelsea sowieso nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gefeliciteerd aan de mensen die graag zien dat Inter Milaan doorgaat. Maar ik geloof dat dit Inter Milaan geen schijn van kans maakt op het winnen van de CL.
Je bent er goed ziek van he jongetje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef gnilrednoz het volgende:
gelijk weer dat slechte verliezers dit dat.. mja.. tegen barcelona eerst had niks met slechte verliezers te maken, daar werden ze gewoon echt genaaid.. en nu doen ze misschien een beetje vervelend maar kan ook niet ontkend worden dat in de eerste helft een paar x een strafschop gegeven had kunnen worden.. bah.. kanker anti-chelsea gedoe bij de NOS.. die commentator ook, elke kans die hij kreeg. STERF, DEBIELEN!
Yep. Ik zie ze na Barcelona eigenlijk wel als favoriet nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jahoor, Inter echt een supergevaarlijke outsider
Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Chelsea sowieso niet![]()
Inter
Sneijder
Op naar het WK met die gozer, hij speelt top!
Kom op man, sneijder had echt wel een paar geniale voorzetjes vandaag. Waarom haat je zo op hem? Samen met Van der Vaart gaan ze in ons voordeel werken op dit WK. Opzeker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.
Dat heb je dan inderdaad verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Trekfiets het volgende:
De commentator kwam op mij juist over als een Chelsea fan. Hij had het er 1000 keer over dat zij zo lang de CL niet hebben gewonnen en het nu eindelijk eens tijd werd. Ik kan het ook verkeerd gezien hebben hoor
Hij leed vandaag vrij weinig balverlies. Verder speelde hij wel lekker, met nog een belangrijke assist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.
Idd. Ik heb werkelijk waar geen minuut het idee gehad dat de toeschouwers waar voor hun geld hebben gekregen. Godallemachtig, die voetballers verdienen een godsvermogen en veel voetbalers hun beroep lijkt wel: schwalbes maken, zoveel mogelijk gefrustreerd rondlopen, de scheidsrechter na elk duwtje aanstaren met haast tranen in de ogen enz...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef gnilrednoz het volgende:
Ze verdienden het allebei eigenlijk niet, zaadwedstrijd van jewelste. Maargoed.
Ja idd, al die haters hier op hem. Hij zal vast een arrogante klootzak in het echt wezen, maar wat boeit mij dat? Hij speelt de sterren van de hemel en daar kijk ik voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Confetti het volgende:
Het gebrek aan technische klasse en creativiteit breekt Chelsea weer op.
Inter dik verdiend gewonnen. Vooral Sneijder was nu wel fantastisch
Nou nou, assist had hij, voor de rest vond ik hem ruk. Maar ja, ik heb dan ook liever Van der Vaart.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij leed vandaag vrij weinig balverlies. Verder speelde hij wel lekker, met nog een belangrijke assist.
Dat ben ik met je eens. Voor het geld wat ze krijgen mogen ze wel wat harder lopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Ik heb werkelijk waar geen minuut het idee gehad dat de toeschouwers waar voor hun geld hebben gekregen. Godallemachtig, die voetballers verdienen een godsvermogen en veel voetbalers hun beroep lijkt wel: schwalbes maken, zoveel mogelijk gefrustreerd rondlopen, de scheidsrechter na elk duwtje aanstaren met haast tranen in de ogen enz...
Voetbal kan toch wel wat beter dacht ik zo.
Gebrek aan technische klasse? Ik weet niet of je wedstrijden van Chelsea hebt gezien van aan het begin van het seizoen? Maar toen speelde Chelsea verreweg het beste van alle clubs in de Premier League (en daardoor dus zo ongeveer beste van Europa, aangezien PL sterkste competitie is). Ze speelden toen geweldig. Laatste maanden alleen niet veel soeps meer. Maar gebrek aan technische klasse? Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Confetti het volgende:
Het gebrek aan technische klasse en creativiteit breekt Chelsea weer op.
Inter dik verdiend gewonnen. Vooral Sneijder was nu wel fantastisch
Goh, is dat zo? Dat is dan wel weer verrassend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Maar ja, ik heb dan ook liever Van der Vaart.
Exact wat ik bedoel. De gedachte is meer van: och, dat geld komt toch wel binnen op het einde van de maand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Voor het geld wat ze krijgen mogen ze wel wat harder lopen.
Hahaha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goh, is dat zo? Dat is dan wel weer verrassend.
Die jongens leven in een droomwereld. Iedere normale hardwerkende burger zou zichzelf half dood rennen en een beetje meer voor die centen. Ik had echt het idee dat Chelsea er de 2e helft helemaal geen zin meer in had. Niet dat ik het erg vind.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact wat ik bedoel. De gedachte is meer van: och, dat geld komt toch wel binnen op het einde van de maand.
Ik ben benieuwd hoeveel de voetballers zouden laten zien als ze 1200 euro in de maand krijgen.
SSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Han-Pekel het volgende:
Sneijder heeft denk ik het minste balverlies geleden van het hele veld.
Super Sneijder
67% van zijn passes zijn aangekomen. Nou niet bepaald een schokkend hoog percentage.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Han-Pekel het volgende:
Sneijder heeft denk ik het minste balverlies geleden van het hele veld.
Super Sneijder
nee jij wel?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou jij hem geven? Hij jou wel waarschijnlijk.........
Pure onzin om bijv. ManU niet te noemen in dat rijtje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Anonymousz het volgende:
Inter, Arsenal, Lyon of Bayern Munchen wordt kampioen
Eens, maar dan juist zou ik me iedere wedstrijd er vol voor gaan en volledig geconcentreerd blijven. Miljoenen per jaar verdienen, dan wil je toch gewoon aan de vele duizenden mensen laten zien dat je het waard bent, zou ik toch zeggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Die jongens leven in een droomwereld. Iedere normale hardwerkende burger zou zichzelf half dood rennen en een beetje meer voor die centen. Ik had echt het idee dat Chelsea er de 2e helft helemaal geen zin meer in had. Niet dat ik het erg vind.
Klopt, zij zijn misschien wel veruit de favoriet. Ja, zelfs Barcelona gaat het zeer moeilijk krijgen tegen de ervaren rotten uit Manchester.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Pure onzin om bijv. ManU niet te noemen in dat rijtje.
Ja maar jij staat niet in hun schoenen. Je leeft naar wat je verdiend. Alles went zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Eens, maar dan juist zou ik me iedere wedstrijd er vol voor gaan en volledig geconcentreerd blijven. Miljoenen per jaar verdienen, dan wil je toch gewoon aan de vele duizenden mensen laten zien dat je het waard bent, zou ik toch zeggen.
En hoeveel kansen heeft hij wel niet gecreëerd? Stuk of 3-4 hele goede kansen. Zijn taak is ook niet om zo lang mogelijk de bal in bezit houden maar kansen creëren, want er is niemand anders op het middenveld die dat kanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
67% van zijn passes zijn aangekomen. Nou niet bepaald een schokkend hoog percentage.
Dat is allicht het beste ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Ja maar jij staat niet in hun schoenen. Je leeft naar wat je verdiend. Alles went zullen we maar zeggen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat is allicht het beste ja.
Alles went, behalve een...... ( voor mij dan een vrouw)
Dat klopt, maar er werd beweerd dat hij goed mogelijk het minst balverlies heeft geleden van het hele veld. Dat hij meer risico in zijn spel legt weet iedereen ook wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
En hoeveel kansen heeft hij wel niet gecreëerd? Stuk of 3-4 hele goede kansen. Zijn taak is ook niet om zo lang mogelijk de bal in bezit houden maar kansen creëren, want er is niemand anders op het middenveld die dat kan
Sneijder is gewoon de gangmaker bij inter, daar kan niemand omheen. Respect voor hem, zeker als je ziet hoe klein dat ventje isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er werd beweerd dat hij goed mogelijk het minst balverlies heeft geleden van het hele veld. Dat hij meer risico in zijn spel legt weet iedereen ook wel.
vergeet niet dat hij de stilstaande fases allemaal neemt he, dus een prachtige vrije trap waar iedereen net onderdoor gaat of een vrije trap in de muur, daardoor is dat percentage natuurlijk lager, maar voetballend heeft hij volgens mij echt maar enkele keren balverlies geleden..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
67% van zijn passes zijn aangekomen. Nou niet bepaald een schokkend hoog percentage.
Wat een onzin. Sneijder legt bijvoorbeeld redelijk wat risico in zijn passing naar voren, waardoor bijvoorbeeld goals kunnen ontstaan, zoals vandaag. Natuurlijk leidt je dan ook wel eens balverlies.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Als Nederlander moet je trots zijn dat wij als land zo'n speler naar buiten hebben gebracht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sneijder legt bijvoorbeeld redelijk wat risico in zijn passing naar voren, waardoor bijvoorbeeld goals kunnen ontstaan, zoals vandaag. Natuurlijk leidt je dan ook wel eens balverlies.
Dat werd ook beweerd, maar het doet weinig aan de feiten an sich af.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat een onzin. Sneijder legt bijvoorbeeld redelijk wat risico in zijn passing naar voren, waardoor bijvoorbeeld goals kunnen ontstaan, zoals vandaag. Natuurlijk leidt je dan ook wel eens balverlies.
Ja, dat was inderdaad wel een collectieve prestatie van ons Nederlanders.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Als Nederlander moet je trots zijn dat wij als land zo'n speler naar buiten hebben gebracht.
Natuurlijk, Sneijder is een geweldige voetballer en erg bruikbaar aankomende zomer.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Sneijder is gewoon de gangmaker bij inter, daar kan niemand omheen. Respect voor hem, zeker als je ziet hoe klein dat ventje is
Gastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:03 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Als Nederlander moet je trots zijn dat wij als land zo'n speler naar buiten hebben gebracht.
Ach beetje Neerlands trots kan geen kwaad toch? Met het WK zitten we toch ook met z'n allen voor de buis voor ons team? Wij spelen de wedstrijd niet, maar daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad wel een collectieve prestatie van ons Nederlanders.
lees nou even mijn reactie van net en geloof mij nou maar, Sneijder heeft echt bjna geen balverlies geleden. Misschien een pass of 4 / 5.. Voor de rest dus alleen vrije trappen en corners oid.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat werd ook beweerd, maar het doet weinig aan de feiten an sich af.
Ga nou eens lezen, voordat je met irrelevante en voor de hand liggende zaken aan komt zetten.
Eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ga nou eens lezen, voordat je met irrelevante en voor de hand liggende zaken aan komt zetten.
Welke feiten? Dat gebrabbel van jou?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:04 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Goede conclusie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat gebrabbel van jou?![]()
Hij heeft vandaag gewoon goed gespeelt, weinig balverlies geleden en een assist gegeven, chapeau Wesley.
Hij heeft zeker goed gespeeld, maar dat was de discussie dan ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke feiten? Dat gebrabbel van jou?![]()
Hij heeft vandaag gewoon goed gespeelt, weinig balverlies geleden en een assist gegeven, chapeau Wesley.
Welke feiten? Als 67% van zijn passes aankomen, dan is dat een hoog percentage voor een spelmaker. Tevens is het zeer wel mogelijk dat hij daarmee het minste balverlies heeft geleden. Dus ik zie het probleem, jouw probleem, niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Hij heeft zeker goed gespeeld, maar dat was de discussie dan ook helemaal niet.
Hoeveel open deuren jij ook intrapt, de feiten waarover werd gesproken liggen er.
Dat is ook veel, maar dat wordt ook helemaal nergens betwist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Welke feiten? Als 67% van zijn passes aankomen, dan is dat een hoog percentage voor een spelmaker. Tevens is het zeer wel mogelijk dat hij daarmee het minste balverlies heeft geleden. Dus ik zie het probleem, jouw probleem, niet.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Natuurlijk, Sneijder is een geweldige voetballer en erg bruikbaar aankomende zomer.
Ik maak me niet meer druk om mensen die vinden dat Sneijder in het Nederlands elftal hoort. Bij het WK zullen ze het toch moeten toegeven.quote:
1 van de beste middenvelders van de Serie A heeft inderdaad niets te zoeken in Oranje.quote:
Allebei nare, kille clubs!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Je bent er goed ziek van he jongetje?
Chelsea is toch geen club om van te houden, walgelijk.. net als Inter overigens
Klopt, want we hebben het hier niet over Inter maar over oranje. Dáár functioneert hij niet in het belang van het Nederlands elftal! Maar daar ga ik hier niet op in. Je kunt het lezen in de topics over oranje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
1 van de beste middenvelders van de Serie A heeft inderdaad niets te zoeken in Oranje.
Sneijder is 1 van die spelers die iets extras kan brengen. Met enkel eenheidsworsten als Van Bommel, Kuyt en De Jong heb je helemaal niets in Zuid-Afrika te zoeken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt, want we hebben het hier niet over Inter maar over oranje. Dáár functioneert hij niet in het belang van het Nederlands elftal! Maar daar ga ik hier niet op in. Je kunt het lezen in de topics over oranje.
In Oranje functioneert Sneijder uitstekend. Zeker net zo goed als bij Inter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt, want we hebben het hier niet over Inter maar over oranje. Dáár functioneert hij niet in het belang van het Nederlands elftal! Maar daar ga ik hier niet op in. Je kunt het lezen in de topics over oranje.
Wat een bullshitquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is allemaal een verkapte lobby voor Seedorf.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Op eindtoernooien is Sneijder juist diegene die voorop in de strijd gaat
Die presteert namelijk wél in Oranje.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is allemaal een verkapte lobby voor Seedorf.
Precies!quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:06 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Die presteert namelijk wél in Oranje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |