Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.quote:
+ enohquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.
volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
Drogba![]()
Ik zag het niet echt goed, maar het zag er smerig uit.
Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..quote:
Ik heb in ieder geval gedeeltelijk gekregen met mijn voorspelling. Dat Inter ging scoren zag ik wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ga voor een 3-1 Chelsea overwinning. Chapeau dat Mourinho zo aanvallend begint trouwens.
Als het Lucio of Samuel was, dan keur ik het wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..
Je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef timmeeeh het volgende:
mijn tv doet het weer!
Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weerquote:
Hij deed het hier (Groningen) vanaf de 65e minuut weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weer
ik zie er maar 1 en die bewijst maar weer eens dat nederlanders niet kunnen dansenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef gniffie het volgende:
wow allemaal van die sneijder figuren zie ik daar op het veld staan
Geen van deze twee maakt daar kans op...... daarom Interquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gefeliciteerd aan de mensen die graag zien dat Inter Milaan doorgaat. Maar ik geloof dat dit Inter Milaan geen schijn van kans maakt op het winnen van de CL.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |