Ballack dus gewisseld voor Joe Cole, meer aanvallende impulsen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Morendo het volgende:
Ik vind Chelsea een beetje tam spelen. Vooral van Lampard en Ballack verwacht ik wat meer.

1-1.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Thanks, thuis had CSKA toch 1-0 gewonnen?

Klopt, echt een heldje. En wat een kans van Milito trouwens...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Morendo het volgende:
Jammer dat Essien er niet bij is trouwens, wat een beest is dat.

Het voetbal wint van het kapitaal
 Het voetbal wint van het kapitaal  

Alleen als Chelsea nu nog 2 x scoortquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:20 schreef Edwinuss het volgende:
Gaat het trouwens extra tijd en eventueel strafschoppen worden als niemand scoort?

Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef gniffie het volgende:
mourinho nog nooit op stanford bridge verlorgen

Als er een team veel geld heeft uitgegeven de afgelopen 10 jaar dan is het Inter wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef NoahsKwark het volgende:
Haha lekker voor Chelsea
Eerder ook al Real uitgeschakeldHet voetbal wint van het kapitaal

Nee, dan is Inter door, op basis van het ene uitdoelpunt.quote:

Het werd 2-1 in Milaan grapjas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Nee, dan is Inter door, op basis van het ene uitdoelpunt.
Als Chelsea 3x scoort, dan ook geen verlenging, aangezien dan Chelsea door is op basis van het doelsade (3 tegen 2).

Ow, my bad, ik neem het terug.quote:

quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:13 schreef gniffie het volgende:
deed sneijder nou die itliaanse sorry handjes

Neej man, tijdrekken is veel leukerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:26 schreef Mr.N het volgende:
Kom op Inter, nog één doelpunt voor de genadeslag

Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.quote:

+ enohquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Wordt uit de wedstrijd gehaald door Cambiasso, net zoals spelers als Mascherano en Essien dat ook géniaal kunnen.

volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:29 schreef Edwinuss het volgende:
Drogba
Ik zag het niet echt goed, maar het zag er smerig uit.

Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..quote:

Ik heb in ieder geval gedeeltelijk gekregen met mijn voorspelling. Dat Inter ging scoren zag ik wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik ga voor een 3-1 Chelsea overwinning. Chapeau dat Mourinho zo aanvallend begint trouwens.

Als het Lucio of Samuel was, dan keur ik het wel goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij ging ie ff op de enkel /scheenbeen staan van .?

quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Vind spelers als Essien en Mascherano (niet alleen daarin) toch íetsje beter dan Enoh..

Je hebt niets gemistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:36 schreef timmeeeh het volgende:
mijn tv doet het weer!

Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weerquote:

Hij deed het hier (Groningen) vanaf de 65e minuut weerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Als het is afgelopen doet 't bij Ziggo pas weer

ik zie er maar 1 en die bewijst maar weer eens dat nederlanders niet kunnen dansenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:38 schreef gniffie het volgende:
wow allemaal van die sneijder figuren zie ik daar op het veld staan

Geen van deze twee maakt daar kans op...... daarom Interquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gefeliciteerd aan de mensen die graag zien dat Inter Milaan doorgaat. Maar ik geloof dat dit Inter Milaan geen schijn van kans maakt op het winnen van de CL.

Jahoor, Inter echt een supergevaarlijke outsiderquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Chelsea vandaag inspiratieloos en met weinig passie spelen. Inter is denk ik wel een outsider om de cup te pakken.

Lood om oud ijzer idd. Inter Milaan de volgende ronde eruit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Geen van deze twee maakt daar kans op...... daarom Inter

Niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:41 schreef Morendo het volgende:
Ik vond Chelsea vandaag inspiratieloos en met weinig passie spelen. Inter is denk ik wel een outsider om de cup te pakken.

Chelsea sowieso nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Gefeliciteerd aan de mensen die graag zien dat Inter Milaan doorgaat. Maar ik geloof dat dit Inter Milaan geen schijn van kans maakt op het winnen van de CL.

Inter
  Inter   Sneijder
 Sneijder   Op naar het WK met die gozer, hij speelt top!
  Op naar het WK met die gozer, hij speelt top!

Je bent er goed ziek van he jongetje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:40 schreef gnilrednoz het volgende:
gelijk weer dat slechte verliezers dit dat.. mja.. tegen barcelona eerst had niks met slechte verliezers te maken, daar werden ze gewoon echt genaaid.. en nu doen ze misschien een beetje vervelend maar kan ook niet ontkend worden dat in de eerste helft een paar x een strafschop gegeven had kunnen worden.. bah.. kanker anti-chelsea gedoe bij de NOS.. die commentator ook, elke kans die hij kreeg. STERF, DEBIELEN!
 .. net als Inter overigens
 .. net als Inter overigens

Yep. Ik zie ze na Barcelona eigenlijk wel als favoriet nu.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:42 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Jahoor, Inter echt een supergevaarlijke outsider

Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:43 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Chelsea sowieso niet
Inter
Sneijder
Op naar het WK met die gozer, hij speelt top!

Kom op man, sneijder had echt wel een paar geniale voorzetjes vandaag. Waarom haat je zo op hem? Samen met Van der Vaart gaan ze in ons voordeel werken op dit WK. Opzeker.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.

Dat heb je dan inderdaad verkeerd gezien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Trekfiets het volgende:
De commentator kwam op mij juist over als een Chelsea fan. Hij had het er 1000 keer over dat zij zo lang de CL niet hebben gewonnen en het nu eindelijk eens tijd werd. Ik kan het ook verkeerd gezien hebben hoor

Hij leed vandaag vrij weinig balverlies. Verder speelde hij wel lekker, met nog een belangrijke assist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Moet je het balverlies vandaag is checken + de twee totaal mislukte vrije trappen. Van der Vaart gewoon op het middenveld op het WK, Sneijder banken of gewoon helemaal niet.

Idd. Ik heb werkelijk waar geen minuut het idee gehad dat de toeschouwers waar voor hun geld hebben gekregen. Godallemachtig, die voetballers verdienen een godsvermogen en veel voetbalers hun beroep lijkt wel: schwalbes maken, zoveel mogelijk gefrustreerd rondlopen, de scheidsrechter na elk duwtje aanstaren met haast tranen in de ogen enz...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef gnilrednoz het volgende:
Ze verdienden het allebei eigenlijk niet, zaadwedstrijd van jewelste. Maargoed.

Ja idd, al die haters hier op hem. Hij zal vast een arrogante klootzak in het echt wezen, maar wat boeit mij dat? Hij speelt de sterren van de hemel en daar kijk ik voor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Confetti het volgende:
Het gebrek aan technische klasse en creativiteit breekt Chelsea weer op.
Inter dik verdiend gewonnen. Vooral Sneijder was nu wel fantastisch

Nou nou, assist had hij, voor de rest vond ik hem ruk. Maar ja, ik heb dan ook liever Van der Vaart.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij leed vandaag vrij weinig balverlies. Verder speelde hij wel lekker, met nog een belangrijke assist.

Dat ben ik met je eens. Voor het geld wat ze krijgen mogen ze wel wat harder lopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Idd. Ik heb werkelijk waar geen minuut het idee gehad dat de toeschouwers waar voor hun geld hebben gekregen. Godallemachtig, die voetballers verdienen een godsvermogen en veel voetbalers hun beroep lijkt wel: schwalbes maken, zoveel mogelijk gefrustreerd rondlopen, de scheidsrechter na elk duwtje aanstaren met haast tranen in de ogen enz...
Voetbal kan toch wel wat beter dacht ik zo.

Gebrek aan technische klasse? Ik weet niet of je wedstrijden van Chelsea hebt gezien van aan het begin van het seizoen? Maar toen speelde Chelsea verreweg het beste van alle clubs in de Premier League (en daardoor dus zo ongeveer beste van Europa, aangezien PL sterkste competitie is). Ze speelden toen geweldig. Laatste maanden alleen niet veel soeps meer. Maar gebrek aan technische klasse? Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:46 schreef Confetti het volgende:
Het gebrek aan technische klasse en creativiteit breekt Chelsea weer op.
Inter dik verdiend gewonnen. Vooral Sneijder was nu wel fantastisch

Goh, is dat zo? Dat is dan wel weer verrassend.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Maar ja, ik heb dan ook liever Van der Vaart.

Exact wat ik bedoel. De gedachte is meer van: och, dat geld komt toch wel binnen op het einde van de maand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Voor het geld wat ze krijgen mogen ze wel wat harder lopen.

Hahaha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goh, is dat zo? Dat is dan wel weer verrassend.
 Jij ook, of wil jij met beiden spelen op het WK?
  Jij ook, of wil jij met beiden spelen op het WK?

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |