Hier doet zowel digi als analoog het nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)
Interrr
Hallo ... het is Johan Derksen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bruma bij Chelsea op de bank. Ik dacht dat Johan Derksen laatst zei dat het zo slecht met hem ging en dat hij zelfs bij het tweede niet mee mag doen?
Bij mij doet 'ie het nog niet! Geen enkele zender. Ik wil "Opgelicht!" kijken! (En tot dat begint had ik wel even voetbal willen zien. Daarna ga ik wel naar voetbal kijken. Tot NOVA begint.)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)
Interrr
2 assists en een goal vorige wedstrijd was het, niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:06 schreef Morendo het volgende:
Malouda vind ik toch een overgewaardeerde voetballer. Volgens mij heeft hij ook een bedroevend laag rendement.
Probeer de niet HD kanalen. Die doen het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hier ziggo nog steeds kapot.
Volgens mij niet. Anelka in de rol van rechtsbuiten bevalt me trouwens ook niet erg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef Elvislives het volgende:
[..]
2 assists en een goal vorige wedstrijd was het, niet?
internet doet het toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef timmeeeh het volgende:
bij mij doet zowel analoog als digitaal als HD het niet!!!
Ik heb niet eens HD kanalen. Heb alleen analoog. Maar kan nu dus geen tv kijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef nikk het volgende:
[..]
Probeer de niet HD kanalen. Die doen het wel.
Hmm, bij mij doen alleen de HD kanalen (kanaalnummers 1 t/m 3) het niet. Kanaalnummer 73 doet het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef timmeeeh het volgende:
bij mij doet zowel analoog als digitaal als HD het niet!!!
Van vi.nl over de afgelopen competitiewedstrijd van Chelsea:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Anelka in de rol van rechtsbuiten bevalt me trouwens ook niet erg.
quote:De Braziliaan zag zijn goede vrijlopen beloond met een afgemeten voorzet van Florent Malouda, 1-0.
quote:Wederom Malouda verzorgde de voorbereiding en nu was het Didier Drogba die van dichtbij binnen tikte.
quote:Een kwartier voor tijd was het uitblinker Malouda zelf die zich op het scorebord schoot. De Franse buitenspeler kapte zich goed vrij en drukte droog af.
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef gniffie het volgende:
nadeel van via internet kijken, is dat ik gewoon aan het surfen ben en alle hoogtepunten () mis
Damn dat kan ik ontvangen, betekent dat dat ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
http://ucl.nos.nl/live/
nee dat betekend dat je geen silverlight hebt/ dom bentquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Damn dat kan ik ontvangen, betekent dat dat ikZiggo
heb?
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Luister een leuk nummer in de plaats!
Sport1 is ook niet alles hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef YazooW het volgende:
En ondertussen is Ziggo nog steeds down.
Je zou ondertussen toch wel verwachten dat Ziggo de pers eens gaat opzoeken om te melden wat er allemaal gaande is. Maarja, Ziggo heeft kaká aan zijn klanten.
Sport1 is ook afhankelijk van andere partijen die hun weer de beelden leveren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Sport1 is ook niet alles hoor.
Er was onlangs ook een wedstrijd met Inter en werd in de slotfase het beeld ook stopgezet. Ik dacht dat het die prachtige wedstrijd was met die 2 prachtige vrije trappen van Sneijder.
Toch vind ik dat een goede voetballer. Laatst had hij ook weer twee assists en een goal, een speler met een hoog rendement en te weinig waardering.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Spoortie het volgende:
Straks pakt Julio César echt een bal van Malouda niet meer..
Thanks, thuis had CSKA toch 1-0 gewonnen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Paul-89 het volgende:
offtopic:
Honda zet CSKA op 1-2 vrije trap van een meter of 30, typische Honda zwabberbal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |