Ik ga voor een 3-1 Chelsea overwinning. Chapeau dat Mourinho zo aanvallend begint trouwens.quote:Chelsea: 22 Turnbull; 2 Ivanovic, 26 Terry, 33 Alex, 18 Zhirkov; 12 Obi Mikel, 8 Lampard, 13 Ballack; 39 Anelka, 15 Malouda; 11 Drogba.
Subs: 30 Taylor, 6 Carvalho, 10 J.cole, 21 Kalou, 23 Sturridge, 35 Belletti, 43 Bruma.
Coach: Carlo Ancelotti.
Inter: 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 6 Lucio, 25 Samuel, 4 Zanetti; 19 Cambiasso, 8 Thiago Motta; 10 Sneijder; 27 Pandev, 22 Milito, 9 Eto'o.
Subs: 1 Toldo, 2 Cordoba, 5 Stankovic, 7 Quaresma, 17 Mariga, 23 Materazzi, 39 Santon.
Coach: José Mourinho.
Referee: Wolfgang Stark (germany).
De Chelsea-site geloof ik toch écht eerder.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bruma bij Chelsea op de bank. Ik dacht dat Johan Derksen laatst zei dat het zo slecht met hem ging en dat hij zelfs bij het tweede niet mee mag doen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[ afbeelding ]
Een titanenclash.
Juist, laat Chelsea maar heerlijk doorgaan. En Sneijder? Ach, dat gastje zal geen deuk in een pakje boter voetballen.quote:
Tsja, je weet dat die Van Gelder zo is. Triest, maar waar.:')quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef Confetti het volgende:
Oh god..Jack kruipt weer lekker in de reet van Sneijder.
Direct de goede jeugdopleiding van Ajax er weer bij halen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef Confetti het volgende:
Oh god..Jack kruipt weer lekker in de reet van Sneijder.
Ik hoop dat Terry die kabouter even doormidden schopt!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:25 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Juist, laat Chelsea maar heerlijk doorgaan. En Sneijder? Ach, dat gastje zal geen deuk in een pakje boter voetballen.
Dan zijn we iig van hem af op het WK en zijn eeuwige gezeik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:36 schreef Barca het volgende:
k
[..]
Ik hoop dat Terry die kabouter even doormidden schopt!
Precies!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:37 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dan zijn we iig van hem af op het WK en zijn eeuwige gezeik.
Deskundigen!quote:
Nederlands elftal is veel beter af zonder hem. Ik wil hem er niet bij zien!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb sneijder er toch wel graag bij op het WK hoordus in 2en hoeft nou ook weer niet. Als Chelsea door gaat ben ik iig tevreden
derksen zegt wel vaker dingen die niet kloppen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:12 schreef Morendo het volgende:
Bruma bij Chelsea op de bank. Ik dacht dat Johan Derksen laatst zei dat het zo slecht met hem ging en dat hij zelfs bij het tweede niet mee mag doen?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
derksen zegt wel vaker dingen die niet kloppen.
Thanks!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
http://ucl.nos.nl/live/
hendigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
Maar niet in HD op m'n chille flatscreen :-(. Thanks in ieder gevalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:55 schreef timmeeeh het volgende:
Voor mensen met Ziggo
neequote:
Neen. Comprimeren kunnen ze wel bij de NOSquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Siyara het volgende:
[..]
Maar niet in HD op m'n chille flatscreen :-(. Thanks in ieder geval
Momenteel doet ie het weer. Rare was dat digitale tv het wel bleef doen (ziggo)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:00 schreef Barca het volgende:
Nog steeds geen signaal. GODVERDOMME!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |