tussen zwolle en emmen ergens.quote:
Hoogeveen ongeveerquote:
quote:
quote:
quote:16-03-10 18:09:32 Brandweer Drenthe PRIO 1 Auto brand A28 R 122, DE WIJK
0501900 Brandweer De Wolden Noordwijk - Blusgroep
0501918 Brandweer De Wolden Noordwijk - kazernehek
0502718 Brandweer De Wolden Noordwijk - TS 63-11
0502999 Brandweer Regionaal Monitorcode
Omgquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is toch ook wel het toppunt hoor.... staat je auto in de brand ga je op FOK! posten hoe leuk het is
Zal een dure grap worden zo te horenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar staan dw en ik met pech. Vlammen in het motorblok, dat kan niet goed zijn. Nu wachten op de sleepwagen. Meer info en foto's bij thuiskomst
TTT als de foto's er zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is toch ook wel het toppunt hoor.... staat je auto in de brand ga je op FOK! posten hoe leuk het is
En dan gewoon al rokend doorrijden naar Hoogeveen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ha! ik heb jullie zien rijden!
Die auto was bij Zwolle al aan het roken!
CBFquote:
quote:
was ie een fokker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
we zitten nu in de sleepwagen onderweg naar steenwijk dan taxi terug naar emmen. en de agent had desmiley op zn helm
Is je Daihatsjoe uitgebrand?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
we zitten nu in de sleepwagen onderweg naar steenwijk dan taxi terug naar emmen. en de agent had desmiley op zn helm
Bij wie in Nederland niet dan, afgezien van zuid Nederlandquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef Bloemhof het volgende:
Hé! A28, dat is vlak bij mij in de buurt.
Hij is vrij lang inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij wie in Nederland niet dan, afgezien van zuid Nederland
die staat al sinds kerst bij de sloopquote:
is dat ding zo langquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is vrij lang inderdaad
[ afbeelding ]
maar hopelijk wel met jullie alles goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die staat al sinds kerst bij de sloop
En nu is er weer een auto van je gesneuveld? Doe eens picsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die staat al sinds kerst bij de sloop
Ik vind dit soort topics anders erg grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef Enj0y het volgende:
Laatst een reactie gelezen dat ONZ geen twitter was?
Niet zeiken, dit is vermaakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef Enj0y het volgende:
Laatst een reactie gelezen dat ONZ geen twitter was?
Ja, daar geef ik je weer gelijk. Maar ik heb ze volgens mij wel gezien bij Zwolle in de buurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij wie in Nederland niet dan, afgezien van zuid Nederland
Het zit jullie niet echt mee met de auto'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:50 schreef Psalms het volgende:
zo te lezen gaat het mn schatjes wel goed![]()
maar maar
George
Je loopt een wagentje achterquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mocht van die agent niet mn tieten vastpakken om ze warm te houden want hij wilde niet nog meer ongelukken![]()
Ik had het koudquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of het in volgorde staat en ik heb echt geen zin om te gaan vertellen hoe of wat
Toen we nog reden rookte ;t alquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:16 schreef Duvel het volgende:
Ik had foto's verwacht met vlammen! Of in elk geval met veel rook...
Ik neem aan dat jullie dat ook wel goed konden gebruikenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
We mochten ook in de sleepauto en taxi roken
Toen waren we alweer een tijdje verder hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie dat ook wel goed konden gebruiken
Dan kan je het als nog wel nodig hebbenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toen waren we alweer een tijdje verder hoor.
Wij hebben het altijd nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je het als nog wel nodig hebben
En toen dachten jullie niet laten we meteen stoppen?quote:
Dat was voor we de vluchtstrook op redenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toen dachten jullie niet laten we meteen stoppen?Want ik gok dat er nu iets te veel olie in de motor zat, aangezien het peilen van de olie met een warme motor niet echt handig is
Aha, nee het leek nu net alsof jullie gewoon doorreden met een rokende autoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat was voor we de vluchtstrook op redenVlak na de knal.
Dat heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En toen dachten jullie niet laten we meteen stoppen?Want ik gok dat er nu iets te veel olie in de motor zat, aangezien het peilen van de olie met een warme motor niet echt handig is
Een rokende auto is nooit goed, zelfs niet als Huppel en ik erin zitten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, nee het leek nu net alsof jullie gewoon doorreden met een rokende autoWas wel een leuke mental picture
George ging doodquote:
maar onze George nietquote:
Zoals ik toenik jou een keer van Heerenveen van het station halade?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, nee het leek nu net alsof jullie gewoon doorreden met een rokende auto![]()
Wij zijn als onkruid, wij vergaan nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik toenik jou een keer van Heerenveen van het station halade?
Blij dat jullie het overleefd hebben!
wanneer eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Psalms het volgende:
lieverds ik ga![]()
morgen weer een dag,en whoeik wordt opgehaald...
dat is heel liefquote:
Ja, maar dan net iets anders, die rookte nog niet zo erg als een fikkende motorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik toenik jou een keer van Heerenveen van het station halade?
Blij dat jullie het overleefd hebben!
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Psalms het volgende:
[..]
dat is heel liefmaar wordt opgehaald door goeie vriend en brengt me naar emmen
De vlammen sloegen er nog niet uit hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan net iets anders, die rookte nog niet zo erg als een fikkende motor![]()
Maar jij bent gewoon een klein klunsje op dat gebied
![]()
jawel hoor dat weet ik welquote:
Nou ja, een bijna fikkende motor dan, six weeks schmix weeksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vlammen sloegen er nog niet uit hoor
Ik mis jou ook hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Psalms het volgende:
[..]
jawel hoor dat weet ik weldat zit namelijk thuis
weet je dat wel heeeeeeeeeeeeeel zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Psalms het volgende:
[..]
jawel hoor dat weet ik weldat zit namelijk thuis
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, een bijna fikkende motor dan, six weeks schmix weeks
Marijke heeft een Lada, die gaan niet kapotquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was he![]()
Maar ook jij zal wel een keer langs de weg staan hoor
Lol ninja editquote:
Vast wel, maar niet met een rokende motorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was he![]()
Maar ook jij zal wel een keer langs de weg staan hoor
Hoe is het met je koppeling alex?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Marijke heeft een Lada, die gaan niet kapot
Ik ook niet met rokende motor. Dat gebeurde pas toen ik al op de vluchtstrook wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet met een rokende motorDaar heeft een Lada te weinig techniek voor
En lang leve mijn Haynes worshop manual en m'n gratis pechhulp dit jaar
![]()
Okee, recapitulerend: ik sta vast een keer met pech langs de weg volgens jou, ik beaam dat maar ik ontken dat dat zal gebeuren met een rokende motor, jij ontkent dat je een rokende motor had, dat was pas zo toen je stilstond langs de kant van de weg...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet met rokende motor. Dat gebeurde pas toen ik al op de vluchtstrook was
Jij doet alsof ik al minstens 40 km met rokende motor reedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, recapitulerend: ik sta vast een keer met pech langs de weg volgens jou, ik beaam dat maar ik ontken dat dat zal gebeuren met een rokende motor, jij ontkent dat je een rokende motor had, dat was pas zo toen je stilstond langs de kant van de weg...
Mis ik iets of klopt er hier iets niet?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik al minstens 40 km met rokende motor reed
Ik heb zeer betrouwbare ooggetuigenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ha! ik heb jullie zien rijden!
Die auto was bij Zwolle al aan het roken!
Die lult echt heel erg uit zn nekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeer betrouwbare ooggetuigen
Goed bezig hequote:
Ja heel goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig he![]()
Een lol dat DW en ik hadden, je kan het niet geloven
Gemene kick hoorquote:
quote:
2010, dat puicke jaar.quote:
Ja.quote:
WHAHAHA.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:38 schreef Q.C.Passed het volgende:
Door jouw kon er iemand niet op de verjaardag komen! No shit, was daar net en zo rond 8-en werd er gebeld omdat ze vanuit Utrecht in de file stondenMeerdere ongelukken en shit, je weet half niet wat je veroorzaakt hebt!
Volgende keer maar even naar de datum van de OP kijken dusquote:Op zondag 3 maart 2013 09:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA.
You funny! Iemand kon gisteren niet op een verjaardag komen omdat ik 3 jaar geleden stilstond.I'm so gonna use that excuse!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |