Zal een dure grap worden zo te horenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar staan dw en ik met pech. Vlammen in het motorblok, dat kan niet goed zijn. Nu wachten op de sleepwagen. Meer info en foto's bij thuiskomst
TTT als de foto's er zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dit is toch ook wel het toppunt hoor.... staat je auto in de brand ga je op FOK! posten hoe leuk het is
En dan gewoon al rokend doorrijden naar Hoogeveen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ha! ik heb jullie zien rijden!
Die auto was bij Zwolle al aan het roken!
CBFquote:
quote:
was ie een fokker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
we zitten nu in de sleepwagen onderweg naar steenwijk dan taxi terug naar emmen. en de agent had desmiley op zn helm
Is je Daihatsjoe uitgebrand?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
we zitten nu in de sleepwagen onderweg naar steenwijk dan taxi terug naar emmen. en de agent had desmiley op zn helm
Bij wie in Nederland niet dan, afgezien van zuid Nederlandquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef Bloemhof het volgende:
Hé! A28, dat is vlak bij mij in de buurt.
Hij is vrij lang inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij wie in Nederland niet dan, afgezien van zuid Nederland
die staat al sinds kerst bij de sloopquote:
is dat ding zo langquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is vrij lang inderdaad
[ afbeelding ]
maar hopelijk wel met jullie alles goed?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die staat al sinds kerst bij de sloop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |