wanneer eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:52 schreef Psalms het volgende:
lieverds ik ga![]()
morgen weer een dag,en whoeik wordt opgehaald...
dat is heel liefquote:
Ja, maar dan net iets anders, die rookte nog niet zo erg als een fikkende motorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zoals ik toenik jou een keer van Heerenveen van het station halade?
Blij dat jullie het overleefd hebben!
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Psalms het volgende:
[..]
dat is heel liefmaar wordt opgehaald door goeie vriend en brengt me naar emmen
De vlammen sloegen er nog niet uit hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan net iets anders, die rookte nog niet zo erg als een fikkende motor![]()
Maar jij bent gewoon een klein klunsje op dat gebied
![]()
jawel hoor dat weet ik welquote:
Nou ja, een bijna fikkende motor dan, six weeks schmix weeksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De vlammen sloegen er nog niet uit hoor
Ik mis jou ook hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Psalms het volgende:
[..]
jawel hoor dat weet ik weldat zit namelijk thuis
weet je dat wel heeeeeeeeeeeeeel zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Psalms het volgende:
[..]
jawel hoor dat weet ik weldat zit namelijk thuis
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, een bijna fikkende motor dan, six weeks schmix weeks
Marijke heeft een Lada, die gaan niet kapotquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was he![]()
Maar ook jij zal wel een keer langs de weg staan hoor
Lol ninja editquote:
Vast wel, maar niet met een rokende motorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt volgens mij dat het allemaal veel erger is dan het eigenlijk was he![]()
Maar ook jij zal wel een keer langs de weg staan hoor
Hoe is het met je koppeling alex?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Marijke heeft een Lada, die gaan niet kapot
Ik ook niet met rokende motor. Dat gebeurde pas toen ik al op de vluchtstrook wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet met een rokende motorDaar heeft een Lada te weinig techniek voor
En lang leve mijn Haynes worshop manual en m'n gratis pechhulp dit jaar
![]()
Okee, recapitulerend: ik sta vast een keer met pech langs de weg volgens jou, ik beaam dat maar ik ontken dat dat zal gebeuren met een rokende motor, jij ontkent dat je een rokende motor had, dat was pas zo toen je stilstond langs de kant van de weg...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook niet met rokende motor. Dat gebeurde pas toen ik al op de vluchtstrook was
Jij doet alsof ik al minstens 40 km met rokende motor reedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, recapitulerend: ik sta vast een keer met pech langs de weg volgens jou, ik beaam dat maar ik ontken dat dat zal gebeuren met een rokende motor, jij ontkent dat je een rokende motor had, dat was pas zo toen je stilstond langs de kant van de weg...
Mis ik iets of klopt er hier iets niet?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij doet alsof ik al minstens 40 km met rokende motor reed
Ik heb zeer betrouwbare ooggetuigenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:55 schreef Het_Biertje het volgende:
ha! ik heb jullie zien rijden!
Die auto was bij Zwolle al aan het roken!
Die lult echt heel erg uit zn nekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ik heb zeer betrouwbare ooggetuigen
Goed bezig hequote:
Ja heel goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig he![]()
Een lol dat DW en ik hadden, je kan het niet geloven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |