Daar is ie al een paar jaar mee bezig, hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Zijn hele nog enigszins coole Breekijzer-imago wordt in een kwartier vakkundig afgebroken.
Good thinking.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef matthijst het volgende:
Dat schrijvertje had boek expres paar dagen eerder uitgebracht om tegenhouden te voorkomen.
Als in: "er zijn er nu al duizenden verkocht, tegenhouden heeft geen zin meer"...
Ja, maar dan nog zit hij tegenwoordig als schoothondje van Nina in de villa's in de USA en Monaco en is volgens mij geen lid meer van het golfcluppie waar we met elkaar speelden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef just me het volgende:
Tijd dat je je clubs weer uit het vet haalt
Niet visualiseren just me, niet doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef golfer het volgende:
Ja, maar dan nog zit hij tegenwoordig als schoothondje van Nina in de villa's in de USA en Monaco en is volgens mij geen lid meer van het golfcluppie waar we met elkaar speelden.
Schoothond of spelen?quote:
Jij kent ook heel bekend Nederland, niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem al een paar jaar niet meer gesproken
Ik hoef dat boek absoluut niet te lezen, want Nina interesseert mij echt geen bal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:24 schreef marcodej het volgende:
Hoe meer hij jankt, hoe meer boeken er verkocht worden.
Nee hoor, maar Pieter en ik zaten in dezelfde courantenbusiness en waren lid van dezelfde golfclub en konden het toen wel goed met elkaar vinden.quote:
schoothondje natuurlijkquote:
Ja ik ook. Wel nog even mooi om mee te pikken dat het CDA 'liegt en draait', om in hun eigen terminologie te blijven, maar verder interesseert het onderwerp mij geen hol.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
En bij de geleuter over de kilometerheffing zet ik hem uit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dit nu die ene die van de PVV zelf maar voor de dijk moest gaan liggen?
Wel een knechtje met een aardige hoeveelheid zakgeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef Stiggie het volgende:
Pieter is het knechtje van Nina Brink. Treurig.
Van Gent kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:47 schreef Arcee het volgende:
Wat een poepverhaal van die Koopmans, trouwens.
nou jippie. Hij ziet er ook zo gelukkig uit nu.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wel een knechtje met een aardige hoeveelheid zakgeld.
Damage control? Die Storms maakt het alleen maar erger door er überhaupt aandacht aan te besteden. Klap op de vuurpijl: "LEES HET BOEK MAAR!"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:22 schreef Hukkie het volgende:
Slechte beurt van Ome Storms hoor. Lijkt voornamelijk aan damage control te doen.
Ik word altijd een beetje melig van: "Wat de automobilist betaald moet naar een speciaal fonds!"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:49 schreef matthijst het volgende:
HAAHAAAAHAHAHAAAA
- waar wordt dat van betaald?
"Nou, er is elk jaar gewoon 7 miljard euro beschikbaar."
Ja, dat komt zomaar uit de lucht vallen, wat een domme aap.
Jammer dat ze die opname van de persiflage van DWDD niet lieten zien.quote:
Hansje Teeuwen, de koning van de lach!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:13 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Hansie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |