Ja ik ook. Wel nog even mooi om mee te pikken dat het CDA 'liegt en draait', om in hun eigen terminologie te blijven, maar verder interesseert het onderwerp mij geen hol.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:38 schreef golfer het volgende:
En bij de geleuter over de kilometerheffing zet ik hem uit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:44 schreef DrDentz het volgende:
Is dit nu die ene die van de PVV zelf maar voor de dijk moest gaan liggen?
Wel een knechtje met een aardige hoeveelheid zakgeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:26 schreef Stiggie het volgende:
Pieter is het knechtje van Nina Brink. Treurig.
Van Gent kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:47 schreef Arcee het volgende:
Wat een poepverhaal van die Koopmans, trouwens.
nou jippie. Hij ziet er ook zo gelukkig uit nu.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:46 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Wel een knechtje met een aardige hoeveelheid zakgeld.
Damage control? Die Storms maakt het alleen maar erger door er überhaupt aandacht aan te besteden. Klap op de vuurpijl: "LEES HET BOEK MAAR!"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:22 schreef Hukkie het volgende:
Slechte beurt van Ome Storms hoor. Lijkt voornamelijk aan damage control te doen.
Ik word altijd een beetje melig van: "Wat de automobilist betaald moet naar een speciaal fonds!"quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:49 schreef matthijst het volgende:
HAAHAAAAHAHAHAAAA
- waar wordt dat van betaald?
"Nou, er is elk jaar gewoon 7 miljard euro beschikbaar."
Ja, dat komt zomaar uit de lucht vallen, wat een domme aap.
Jammer dat ze die opname van de persiflage van DWDD niet lieten zien.quote:
Hansje Teeuwen, de koning van de lach!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:13 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Hansie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |