In bepaalde kringen betekent een tatoeage van een traan toch dat je iemand hebt omgelegd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Nu maar even naar Yolande Kleiss kijken en haar getatoeëerde traan. Wie weet komt ze met baanbrekende inzichten.
Ik weet niet meer precies wat Ayaan had gezegd, maar ik begreep dat ze Iran als voorbeeld aanhaalde van een land dat eerst vrij seculier was, tot een land wat nu gebukt gaat onder theologische dictatuur. Als voorbeeld nemend dat de kans ook aanwezig is dat hetzelfde met Nederland kan gebeuren. Dat is in mijn ogen een slechte vergelijking. De situatie in Iran destijds kan nimmer vergelijken worden met een land als Nederland. Nee, de Iraniers zijn niet achterlijk, maar diegene die daar aan de touwtjes trekken wel degelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik ga het gewoon allemaal van je aannemen. Ik wilde mijn tegendraadsheid gewoon volhouden met inderdaad beperkte kennis en bijv. de onrusten van iets meer dan een jaar geleden negeerde. Maar waar het om ging: Vond jij Ayaans vergelijking terecht, dat ze suggereerde dat de Iraniërs als een stel blinde moslims die niets weten maar achter een stel jurken aan zijn gaan lopen, en dat de Iraniërs als volk achterlijk (als in dat ze achter lopen) zijn door de leiders die ze hebben gekozen? Dat 'gekozen' kan dus moet dus tussen aanhalingstekens. Iran als maatschappij; achterstandig of niet?
Volgens mij niet altijd. Het kan ook betekenen dat diegene een dierbare heeft verloren. Er wordt volgens mij onderscheid gemaakt tussen een 'gevulde' traan of een 'lege' traan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
In bepaalde kringen betekent een tatoeage van een traan toch dat je iemand hebt omgelegd?
is dat zo ja? Ik zie wel eens van die sjonnies die blikken export bier kopen in de supermarkt met zo'n tattooquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
In bepaalde kringen betekent een tatoeage van een traan toch dat je iemand hebt omgelegd?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is dat zo ja? Ik zie wel eens van die sjonnies die blikken export bier kopen in de supermarkt met zo'n tattoo
dat zijn dus waarschijnlijk moordenaars?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
is dat zo ja? Ik zie wel eens van die sjonnies die blikken export bier kopen in de supermarkt met zo'n tattoo
dat zijn dus waarschijnlijk moordenaars?
Ik zou maar niet te bijdehand tegen ze doen.quote:The majority of the 'tear tattoos' seen in popular culture today, however, signifies that the wearer has killed, with the number of tears representing the number of kills though that is not the original meaning.[1]
It is a tattoo that is almost always associated with prison tattoos and membership in a gang. Tear tattoos, when given in prison, are primarily to indicate that the bearer has murdered someone, either in or out of jail.
Ze stelde dat er moslims zijn die de gewoonte hebben om niets zelf te lezen, maar vooral achter de woorden van anderen aan te lopen. Ze suggereerde dat de huidige staat van Iran gekomen is doordat de moslims van destijds achter de jurken aan zijn gaan lopen, en dat de moslims hier ook dergelijk gedrag vertonen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:08 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat Ayaan had gezegd, maar ik begreep dat ze Iran als voorbeeld aanhaalde van een land dat eerst vrij seculier was, tot een land wat nu gebukt gaat onder theologische dictatuur.
Dat is een eufemisme voor: hij lustte wel een drankje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Arcee het volgende:
"Hij was een echte levensgenieter"
Wat een onzin vind ik dat altijd.:')
Die mevr die van het foto was gisteren met Jaap Jongbloed in DWDD..Ze had onder haar linker oog een soort tatoeage.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:40 schreef Zwansen het volgende:
Ben ik nu gek of zat er bij DWDD echt een ander? Ook het plaatje hierboven lijkt er niet op.
Oh, dat was dus wel een ander.
Hetgeen zelf weer een eufemisme is voor: hij zoop zich kapot.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een eufemisme voor: hij lustte wel een drankje.
Treurig...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:45 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hetgeen zelf weer een eufemisme is voor: hij zoop zich kapot.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Vanavond te gast zijn:
- Kamerleden Ineke van Gent (GroenLinks) en Ger Koopmans (CDA) over de kilometerheffing.
- Pieter Storms over het verloren kort geding van Nina Brink.
- "Breedband entertainer" Kasper van Kooten.
Pieter is net zo oud als ik, maar dat rijkeluisleven dat ie tegenwoordig leeft heeft hem wel oud qua uiterlijk gemaakt.quote:
Die hazewindhond is inmiddels al 55+.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Pieter is net zo oud als ik, maar dat rijkeluisleven dat ie tegenwoordig leeft heeft hem wel oud qua uiterlijk gemaakt.
Ja, en?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Die hazewindhond is inmiddels al 55+.
Chatroulette.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:00 schreef DrDentz het volgende:
Wat is een breedband entertainer?
Moet van zijn geldschieter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Wat een kakkert is dat geworden.
Zijn hele nog enigszins coole Breekijzer-imago wordt in een kwartier vakkundig afgebroken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:10 schreef matthijst het volgende:
Breekijzer flashbacks.
Prachtig die Storms.
Tijd dat je je clubs weer uit het vet haaltquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:57 schreef golfer het volgende:
Ik heb hem al een paar jaar niet meer gesproken, maar tering, wat is Pieter grijs geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |