Moet jij nou echt elke pagina wel een keer benadrukken dat je jezelf verheven voelt boven de generatie(s) onder je? Erg treurig.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Yeah!
En ik blijf nog even mijn best doen om de huidige generatie zonder idealen dwars te zitten.
Misschien worden we allemaal wel zo. Ooit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Moet jij nou echt elke pagina wel een keer benadrukken dat je jezelf verheven voelt boven de generatie(s) onder je? Erg treurig.
Tegen de tijd dat ik zo word ga ik wel vogeltjes kijken, of een kaartje leggen, in plaats van de wijsgeer uit te hangen op een forum.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien worden we allemaal wel zo. Ooit.
In jouw geval minstens 2 generaties, toch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:04 schreef Omnifacer het volgende:
Moet jij nou echt elke pagina wel een keer benadrukken dat je jezelf verheven voelt boven de generatie(s) onder je? Erg treurig.
Ik hoop vooral dat ik me dan met andere dingen bezighoud. Anyway, schenk jezelf nog eens een jonge klare in, grootvader. Ik ga slapen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
In jouw geval minstens 2 generaties, toch?
En helemaal briljant gelukt als die generatie zo hapt.![]()
Hoop dat jullie over een jaar of 40 ook zo kunnen dissen met de dan aanwezige verongelijkte pubers.
Beetje user weet dat ik whisky drink, maar slaap lekker kleinkind.quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:29 schreef Omnifacer het volgende:
Ik hoop vooral dat ik me dan met andere dingen bezighoud. Anyway, schenk jezelf nog eens een jonge klare in, grootvader. Ik ga slapen.
Waarom is dat ondemocratisch?quote:Op woensdag 17 maart 2010 01:15 schreef Omnifacer het volgende:
PRDV is wel verbaal sterk, maar partijen bij voorbaat uitsluiten is gewoon niet democratisch. Slecht punt, Rudolf.
Oh? Nog niks van gezien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Ik sla over. Heb een overdosis Ayaan die haar boekje promoot gehad in alle kranten en tijdschriften en TV-programma's.
Hij is al met pensioen hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:25 schreef pberends het volgende:
Wat is die Gerrit Komrij toch een mongool eerste klas. Het wordt hoog tijd dat die seniele opa met pensioen gaat.
Tijd dat ie niet meer uitgenodigd wordt bij tv-programma's dan.quote:
Hij is bijna onverstaanbaar inderdaad. Tijd voor zo'n medische voicebox. Die je kan muten.quote:
Misschien moet Peter R. dit eens lezen:quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:21 schreef DrDentz het volgende:
Misschien ook een tikje zelfoverschatting om meteen zo'n hoog aantal te eisen. Maar als je ziet hoe fel hij is tegen Wilders, Balkenende en andere huidige politici lijkt het politieke vuurtje in hem niet gedoofd te zijn.
Waarom zou je in Godsnaam een spreker met zware spraakgebrek willen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:51 schreef Omnifacer het volgende:
Interessante spreker, die Komrij. Ik denk dat ik hem ga boeken voor als ik een feestje op partijtje heb.
Ik moet toegeven, ik wist ook niet dat hij Kamerlid wasquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:50 schreef Arcee het volgende:
Ik had het idee dat Johan Remkes al jaren uit de Kamer is. Had die man in tijden niet meer gezien.
Ik was cynischquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom zou je in Godsnaam een spreker met zware spraakgebrek willen?
Hoezoquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:18 schreef henkde_j het volgende:
Wat een belachelijk figuur die met dat gele colbert.
Het is toch compleet onrealistisch wat ie allemaal zegt. Buurt afsluiten als iemand een uur vermist is...quote:
Nou nou.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
jemig man, bij zulke drama's als die millie duiken er ook overal van zulke "achteraflullers" op
Ja, maar ze kunnen toch wel iets meer nuanceren. Ze doen net alsof de politie grove fouten hebben gemaakt in deze zaak.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou nou.
Die worden uitgenodigd hoor, die zitten er niet ineens ofzo. Mensen hebben behoefte aan achtergrondinfo blijkbaar, dus logisch dat ze er zitten.
1 agent iig zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen toch wel iets meer nuanceren. Ze doen net alsof de politie grove fouten hebben gemaakt in deze zaak.
Vind ik wel meevallen eigenlijk. Ze reconstrueren gewoon, en leggen uit waar in de organisatie er pijnpunten zitten (waar eventueel zelfs lering uit getrokken kan worden). Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:23 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, maar ze kunnen toch wel iets meer nuanceren. Ze doen net alsof de politie grove fouten hebben gemaakt in deze zaak.
In verhouding tot ander Somalische vrouwen is ze vrij typisch ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:31 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die Hirsi Ali altijd een beetje typisch vind?
Nou nou nou zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, nu ff tijd voor die haat clitoris.
Correctie: Leugenachtige Somalische haat clitoris.
Dwaas.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zo, nu ff tijd voor die haat clitoris.
Correctie: Leugenachtige Somalische haat clitoris.
Precies... daarom mijn reactie. Dit mens houdt er van om angst te zaaien. Daar geniet ze duidelijk van..... en mensen slikken het als zoete koek.quote:
Ja, dat mag ze ook wel eens op haar zelf toepassen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat pleidooi voor kritisch leren denken.
Dat zou ook mogen gelden voor Gereformeerden. Hun wereldbeeld is ook zo verknipt als wat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat pleidooi voor kritisch leren denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |