Dat zijn mijn exen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee ik zat ffe in je fobo
ja ik ben
maar ik zie alleen maar vrouw pics???
snap ik niet
De topictitel die ik in gedachte had was niet zo aardig tegenover jou geweest.quote:
vind ook wel handig jaquote:
Tell me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De topictitel die ik in gedachte had was niet zo aardig tegenover jou geweest.
Nee, ik had gewoon geen inspiratie en bovendien was ik niet voorbereid op de lapo.quote:
maar iets met minimaal 3 letters had je toch kunnen doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon geen inspiratie en bovendien was ik niet voorbereid op de lapo.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WIL JE SLIJMKUSJES NIET.Doei.
Een creatief modje mag hem een leuke naam geven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar iets met minimaal 3 letters had je toch kunnen doen?
bijv: zon ?
Nee.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ] En weinig kans dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien ik tegen m'n vriendin heb gezegd dat mocht het ooit zover komen dat zij op de knieën moet ().
NEE! Het gaat om principes. Strijden om emancipatie leuk, maar ga er niet alleen de vruchten van plukken. Gelijkheid heeft ook een keerzijde!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtfje moet je vriendin vragen ooit. Ik zou zo boos worden als mijn vriend dat na een aantal jaar niet zou doen.
Kom je dan geparachuteerd landen in haar rijdende cabrio?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar ik zeg nu wel de hele tijd tegen haar dat zij het moet doen, maar ooit kom ik met de meest awesome huwelijksaanzoek ever. En moet je dan eens zien hoe nat haar onderbroekje wordt...
ribkesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dadelijk spare ribs(hopelijk)
Gelijkheid, bestaat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
NEE! Het gaat om principes. Strijden om emancipatie leuk, maar ga er niet alleen de vruchten van plukken. Gelijkheid heeft ook een keerzijde!
Heerlijk! Vanmiddag op het balkon een rosé gedronken. Nu doet mijn vriend de afwas, top!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi weertje hierbij jullie ook?
Dan motten die wijven er dus ook niet naar streven.quote:
Motten zijn ook dieren die naar gelijkheid streven, dat je het even weetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan motten die wijven er dus ook niet naar streven.
vrouwen zijn hoeren enzoquote:
Ik streef nergens naarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moeder dus ook?quote:
Gelijkwaardigheid dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel jouw Aletta Jacobs-achtige seksegenoten!quote:
We mogen toch allang kiezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel jouw Aletta Jacobs-achtige seksegenoten!
glazen plafond bla bla blaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We mogen toch allang kiezen?
Wat zeuren ze dan?
Ze willen altijd iets wat de man ook heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We mogen toch allang kiezen?
Wat zeuren ze dan?
Ik denk dat het toch wel vaker de vrouw is die op de knieën gaat (gewoon tijdens de relatie). Dan mag de man ook best een keertje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze willen altijd iets wat de man ook heeft.
Maar als het neerkomt op de verantwoordelijkheden die een man moet dragen, dan hoor je ze weer niet.
Ja, old boy's networkquote:
Hm, ik vraag altijd of mijn vriend op mijn rug wil, maar meestal wil hij dat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
"Oeh, nee, jij moet mij vragen, hoor!"
"Wat? Waarom wil jij achterop bij mij! Je gaat zelf maar fietsen! Oh, mag ik bij jou achterop?"
![]()
![]()
![]()
Voor dat scenario wil ik het nog wel overwegen:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel vaker de vrouw is die op de knieën gaat (gewoon tijdens de relatie). Dan mag de man ook best een keertje.
Lekker sletje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voor dat scenario wil ik het nog wel overwegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze daar gewoon op zijn buik scheetjes maakt door er op te blazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nietes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar gewoon op zijn buik scheetjes maakt door er op te blazen.
Ik dacht eerst dat het een misvormde wortel was!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef ynuhh het volgende:
De kies van een huisgenoot.
[ afbeelding ]
Dude, I don't wanna know.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef ynuhh het volgende:
De kies van een huisgenoot.
[ afbeelding ]
Het is een haar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een misvormde wortel was!![]()
Waarom maak jij foto's van zijn kies trouwens
Oh, maar haar kies lijkt op die foto wel nogal rot. Of lijkt dat maar zo door de belichting?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is een haar.
Ik had niet gedacht dat een kies zo groot was.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar ik zeg nu wel de hele tijd tegen haar dat zij het moet doen, maar ooit kom ik met de meest awesome huwelijksaanzoek ever. En moet je dan eens zien hoe nat haar onderbroekje wordt...
Ruzie thuis?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
Het was weer gezellig tijdens het eten.
Ik eet liever witlof dan losse aardappelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Het eten überhaupt.WITLOF!
Ik heb maar 3 aardappelen gegeten. Veel lekkerder.
Komt deels door de belichting. Ik hoop niet dat ze er verder veel last van gaat krijgen, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar haar kies lijkt op die foto wel nogal rot. Of lijkt dat maar zo door de belichting?
Als zijn pa ook zo was, zeg dat hij daarop gaat lijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pa is een oude zeikzak aan het worden en dar probeer ik 'm zoveel mogelijk op te wijzen want dat wil ik niet.
Je kent me toch.quote:
Wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heerlijk! Vanmiddag op het balkon een rosé gedronken. Nu doet mijn vriend de afwas, top!
Alleen hangt er wel donkere wolk hier binnen, bij een huisgenoot is vanmiddag een kies getrokken en de verdoving begint uit te werken.
Zijn pa was dat juist niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als zijn pa ook zo was, zeg dat hij daarop gaat lijken.
Jij bent dan ook nog heel erg jong.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nog geen eens of ik wil trouwen joh.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef Bragi het volgende:
Broekpaling, je moet gewoon Stef Bos - Papa draaien en dan telkens aan het eind van de zin een Borat-stem opzetten en "NOT!" roepen. Profit.
Ik wil ook wel trouwen, door de man van mn levenquote:
Ik heb dezelfde ogen NOT!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan neemt hij mijn bolide misschien wel in!
5,5 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel trouwen, door de man van mn leven.
MAARJA, KOM HIER DAN.
Whihihi![]()
.
Hoe lang heb jij trouwens al?
Maar dan heb je met mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil over 7 jaar ten huwelijk gevraagd worden.
Na de 7 year itch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil over 7 jaar ten huwelijk gevraagd worden.
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden jaquote:
Dan weet je dus nu dat ik op mijn 25e graag ten huwelijk gevraagd zou willen wordenquote:
Ik heb al enkele voorbereidingen getroffen. It's gonna be awesome.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden ja!
[..]
Dan weet je dus nu dat ik op mijn 25e graag ten huwelijk gevraagd zou willen worden!
Hmm, ik hou het op mijn auto ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ogen NOT!!!
En ik krijg jouw
trekken om mijn mond NOT!!!
Vroeger was ik driftig NOT!!!
Vroeger was jij driftig
Maar we hebben onze rust gevonden NOT!!!
En we zitten naast elkaar NOT!!!
En we zeggen niet zoveel NOT!!!
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel NOT!!!
Je vindt je auto belangrijker, ja?
Ha! Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden ja!
Bp gaat naar buiten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga maar eensch naar mijn gitaarles. Wat een virtuoos in wording ben ik.
Jezelf quoten.quote:
Ik weet niet waar de edit knop zit.quote:
welke rol moesten ze simulerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan simulatiepatiënten die zich niet aan hun rol houden, en dan ook echt compleet onrealistische scenario's creëeren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En toen liep de kankerflash vast.
een lotus is altijd hoopvol en vol mogelijkhedenquote:
Patiënte met borstkanker wiens borst wordt afgezet. Ik verpleegkundige.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
welke rol moesten ze simuleren
en welke rol heb jij?
Whutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoor mijn vader van uit de keuken tegen mijn moeder: "ah ga door zeggen"
eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Patiënte met borstkanker wiens borst wordt afgezet. Ik verpleegkundige.
Gaat ze allemaal van alles vragen over de operatie en of ze nou meteen een implantaat krijgt of niet.
Ten eerste; wij gaan daar niet over en ten tweede is dat echt compleet onrealistisch. Alsof zo'n patiënte vlak voor de operatie niet precies weet wat er gaat gebeuren, laat staan of ze al dan niet een reconstructie krijgt![]()
En dan achteraf bij de feedback als ik aangeef dat dat niet echt realistisch is dat ze dan nog durft te zeggen 'nee hoor, dit zul je in de praktijk nog vaak meemaken'. Alsof een patiënt voor zo'n operatie niet al tig gesprekken met de arts heeft gehad en helemaal op de hoogte is van de operatie![]()
Damnnnnn, daar kan ik dus de hele dag chagrijnig door zijn, zulke domheid
Ze is op zijn buik aan het blazen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
durf je nu naar beneden te komenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Moet jij je er eens mee gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
blazen is anders dan ademenquote:
Ik zit beneden op de bank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
durf je nu naar beneden te komen
of wacht je nog ffe af?
BEK.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moet jij je er eens mee gaan bemoeien.
ok, dus om het hoekje hebben je ouders keuken-sex?quote:
Ik bedoelde zo blazen als je bij baby's doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
blazen is anders dan ademen
bij blazen moet ik denken aan
...mmm...iets met kikkers...bah...nee bah voor mijn gedachte
in zeeland blaast vaak de zw wind
alle baby's voor jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo blazen als je bij baby's doet.
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, dus om het hoekje hebben je ouders keuken-sex?
Ja, ze waren aan het afwassen.quote:
EVEN LEKKER SOPPEN!!!11quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, ze waren aan het afwassen.
Vanochtend even de lenteschoonmaak gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Mensen die anderen op de hoogte houden van hun stoelgang.
quote:Ze heeft echt een bord voor haar kop, want als we een discussie hebben over respectvolle mannen brengt ze hem constant op, omdat hij toevallig een cheap parfum van 15 euro voor haar gekocht heeft als goedmakertje voor het feit dat hij weer over haar gezicht gekomen is terwijl ze dat niet wou.
Cockteaser.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bandjes konden er af, dus die heb ik er af gehaald.
Leuk! Alleen ik vind strapless altijd heel engquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bandjes konden er af, dus die heb ik er af gehaald.
Ik kan de bandjes er weer aandoen, maar ik vind bandjes niet zo leuk bij mij en gelukkig blijft alles strapless heel mooi zitten en krijg ik geen hangerts.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Leuk! Alleen ik vind strapless altijd heel eng
Ja, het is wel mooi als je die bandjes niet ziet zitten na het zonnen. Maar ik ben toch altijd bang dat het niet blijft zitten ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan de bandjes er weer aandoen, maar ik vind bandjes niet zo leuk bij mij en gelukkig blijft alles strapless heel mooi zitten en krijg ik geen hangerts.
Ja, dat had ik vroeger ook altijd met strapless maar ik heb er net mee lopen springen door de kamer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi als je die bandjes niet ziet zitten na het zonnen. Maar ik ben toch altijd bang dat het niet blijft zitten ofzo
Oke, nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vroeger ook altijd met strapless maar ik heb er net mee lopen springen door de kamer...en het bleef prima zitten!
Jonge ik ga donderdag zonnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oke, niceHelaas is het nog lang geen bikinitijd
Naald?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef wolvendagen het volgende:
Nou ik ga de naald van Michael Jackson kopen hoor. Voor 3,3 miljoen.
Ja, de injectie naald waarmee hij is dood gemacht.quote:
Mwa, gezien de temperaturen vrijdag alweer wat prettiger worden is het bikiniweer alweer in zicht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oke, niceHelaas is het nog lang geen bikinitijd
Ergertijd?quote:
Dus BobbyBikini.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, gezien de temperaturen vrijdag alweer wat prettiger worden is het bikiniweer alweer in zicht.
Niet dat ik een bikini ga dragen.
Ik heb vandaag in mn cabrio geredenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, gezien de temperaturen vrijdag alweer wat prettiger worden is het bikiniweer alweer in zicht.
Tegen wie heb jij het?quote:
Devvie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef EJ.Rosendahl het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in mn cabrio gereden
Ho maar, ik ga dus NIET in bikini.quote:
Zelfs dat niet. Wil mensen er niet een trauma aan over laten houden.quote:
Jij gaat naakt?quote:
Show je zwembroekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap de hint niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, maar daar mag hier niet over gesproken worden.
hint
Is er 1 van Mickey Mouse.quote:
Iets met gestrande walvisquote:
quote:
Ik duw mezelf wel terug de zee inquote:
Wat is er schat?quote:
Waarom denk je dat ik mijn lijf niet laat zien op mijn Fobo-foto's??quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Bikini's. Strand. Meisjes WD. Zomer.
En nog steeds geen vakantie geboekt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:38 schreef WillFerrell het volgende:
Boh. Bikini's. Strand. Meisjes. Zomer.
Tozzz, ik kom vaker buiten dan jij klaarkomt.quote:
Ben je nu al klaar met tokkelen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tozzz, ik kom vaker buiten dan jij klaarkomt.![]()
Oh no you di'unt!![]()
Oh yes I di'id!
Heyquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tozzz, ik kom vaker buiten dan jij klaarkomt.![]()
Oh no you di'unt!![]()
Oh yes I di'id!
Omdat je je schaamt voor je lichaam, denk ik dan. Boeiend dat je geen fotomodel figuurtje hebt. Heeft Kelly Clarkson ook niet (meer) en trekt zich er ook niks van aan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mijn lijf niet laat zien op mijn Fobo-foto's??
Ik ook, maar frappant altijd dat er een zaak wordt uitgekozen en breed uitgemeten. Dit is niets meer dan wat er altijd in Vermist wordt verteld.quote:
Tokkelen. Die fase heb ik al gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ben je nu al klaar met tokkelen?
Bedoelde mijn externe WD schijf met muziek en films.quote:
Hoi DEVVIE.quote:
Dan ben je voorbij mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tokkelen. Die fase heb ik al gehad.![]()
Neen, vandaag solo's improviseren.
Barf*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde mijn externe WD schijf met muziek en films.
Wie is dat toch? die devvie?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoi DEVVIE.![]()
DEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIE
DEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIEDEVVIE
DEVVIE
Ja natuurlijk, dat vind ik ook allemaal zielig. Maar zo'n zaak die eruit wordt gelicht volg je toch meer. Je kunt je gewoon niet voorstellen wat die ouders moeten doormakenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ook, maar frappant altijd dat er een zaak wordt uitgekozen en breed uitgemeten. Dit is niets meer dan wat er altijd in Vermist wordt verteld.
Nee oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoelde mijn externe WD schijf met muziek en films.
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.quote:
Die jongen is labiel zo te horen, labiele mensen zijn daar toch imuum voor?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.
Grapje, ik bedoelde jou natuurlijk. Lieve WD. Hoe is het met jou?quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Metallica - Nothing Else Matters
RHCP - Dani California
Ik hoef echt geen maatje 36 hoor, maar ik zit nu even ruim boven een BMI van 25 en dat is gewoon niet cool.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je je schaamt voor je lichaam, denk ik dan. Boeiend dat je geen fotomodel figuurtje hebt. Heeft Kelly Clarkson ook niet (meer) en trekt zich er ook niks van aan.
Lucie Silvas bedoel je. Daar is het origineel van tenminste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Metallica - Nothing Else Matters
Je kankerporem!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lucie Silvas bedoel je. Daar is het origineel van tenminste.
Ohja, en nog een Beatles nummer. Maar dan heb je mijn gitaarskills wel gehad. Dani California kan ik ook meedrummen, pianospelen, zingen en bassen.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ohja, en nog een Beatles nummer. Maar dan heb je mijn gitaarskills wel gehad. Dani California kan ik ook meedrummen, pianospelen, zingen en bassen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zo een kutuser die nu gelukkig ff een ban heeft.
Wie is ze?quote:
Ik kan prima pianospelen. Gitaar, drums, bas heb ik nooit les in gehad.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht.
Maar dat bassen, piano en drum is wel tof, wil ook nog ooit leren.
TR geplaatst.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grapje, ik bedoelde jou natuurlijk. Lieve WD. Hoe is het met jou?
Nog net niet hé.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wil als Hendrix kunnen spelen. Maar ik heb die flow nog niet.![]()
Oefenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
Zijn ze ooit niet rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.![]()
![]()
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:wow, mooie sloffen. Die zouden mijn voeten ook warmhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ja, als ik wakker word duurt het even.quote:
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
OK.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef wise het volgende:
[..]
wow, mooie sloffen. Die zouden mijn voeten ook warmhouden.
Heus wist je niet dat ik 16 ben.quote:
Nou als ik m'n best zou doen zou ik het over een maand kunnen.quote:
Jawel. Maar ik dacht dat Hyverzoeken.nl kapod was.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OK.
[..]
Heus wist je niet dat ik 16 ben.
Jouw harse... nee laat maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gaten
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, als ik wakker word duurt het even.
Dat is die gekke stylo mangquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:52 schreef gers het volgende:
[..]
koop eens een nieuwe broek , ziet er echt uit als een zwerversbroek met al die gaten
LEKKER RAGGEUUUHH.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou als ik m'n best zou doen zou ik het over een maand kunnen.Maar ik ben lui en houd me meer bezig met lompe metal nummers.
ohw, en koop eens een nieuwe broek, zitten allemaal gaten inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OK.
[..]
Heus wist je niet dat ik 16 ben.
quote:
Nee jij ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef wise het volgende:
[..]
ohw, en koop eens een nieuwe broek, zitten allemaal gaten in
dat meisje zit waarschijnlijk gewoon bij haar vriend mo of achmedquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:Dat shirtje had ik ook eerst gekocht, maar teruggebracht want bij nader inzien vond ik 'm toch lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Sorry
![]()
i knowquote:
nou...heb niet te klagenquote:
en ze is nu legalquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In mei treedt ze weer op.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In mei treedt ze weer op.
Geeft niet. Ik vind 'm wel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat shirtje had ik ook eerst gekocht, maar teruggebracht want bij nader inzien vond ik 'm toch lelijkSorry
Wat een schatje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk da's mijn nieuwe shirtje en mijn proppenkopje, want ik duwde mijn wangies samen.
Jammer dat jij het bent.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.quote:
Jammer dat je een pinda bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een schatje.
Jammer dat jij het bent.
ze is net 18quote:
Groene fleshlight misschien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.
is het weer het wekelijkse bash gers uurtjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ze legal zijn, je pik zal je nooit ergens anders in stoppen dan je vuistje.
zal ik em even erbij halen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ga effe bijdehand lopen doen.
IEDEREEN HOUT VAN DOEKOEquote:
Nee. Kwam ik ook pas later achter.quote:
Nu je het over kakken hebt. Zit Bragi vast op den pot?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Boh en nu moet ik zulks nodig schijten
Ok.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Man, ik zat in Spanje op het terras. Komt die waus met z'n skibril langs hobbelen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Man, ik zat in Spanje op het terras. Komt die waus met z'n skibril langs hobbelen.
wat een baasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
wat?quote:
Haterquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ga effe bijdehand lopen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |