Dat zijn mijn exen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:08 schreef MiVer het volgende:
[..]
hee ik zat ffe in je fobo
ja ik ben
maar ik zie alleen maar vrouw pics???
snap ik niet
De topictitel die ik in gedachte had was niet zo aardig tegenover jou geweest.quote:
vind ook wel handig jaquote:
Tell me.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De topictitel die ik in gedachte had was niet zo aardig tegenover jou geweest.
Nee, ik had gewoon geen inspiratie en bovendien was ik niet voorbereid op de lapo.quote:
maar iets met minimaal 3 letters had je toch kunnen doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik had gewoon geen inspiratie en bovendien was ik niet voorbereid op de lapo.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
IK WIL JE SLIJMKUSJES NIET.Doei.
Een creatief modje mag hem een leuke naam geven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
maar iets met minimaal 3 letters had je toch kunnen doen?
bijv: zon ?
Nee.quote:
Wtfquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ] En weinig kans dat dat ooit gaat gebeuren, aangezien ik tegen m'n vriendin heb gezegd dat mocht het ooit zover komen dat zij op de knieën moet ().
NEE! Het gaat om principes. Strijden om emancipatie leuk, maar ga er niet alleen de vruchten van plukken. Gelijkheid heeft ook een keerzijde!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtfje moet je vriendin vragen ooit. Ik zou zo boos worden als mijn vriend dat na een aantal jaar niet zou doen.
Kom je dan geparachuteerd landen in haar rijdende cabrio?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar ik zeg nu wel de hele tijd tegen haar dat zij het moet doen, maar ooit kom ik met de meest awesome huwelijksaanzoek ever. En moet je dan eens zien hoe nat haar onderbroekje wordt...
ribkesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dadelijk spare ribs(hopelijk)
Gelijkheid, bestaat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
NEE! Het gaat om principes. Strijden om emancipatie leuk, maar ga er niet alleen de vruchten van plukken. Gelijkheid heeft ook een keerzijde!
Heerlijk! Vanmiddag op het balkon een rosé gedronken. Nu doet mijn vriend de afwas, top!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mooi weertje hierbij jullie ook?
Dan motten die wijven er dus ook niet naar streven.quote:
Motten zijn ook dieren die naar gelijkheid streven, dat je het even weetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan motten die wijven er dus ook niet naar streven.
vrouwen zijn hoeren enzoquote:
Ik streef nergens naarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moeder dus ook?quote:
Gelijkwaardigheid dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel jouw Aletta Jacobs-achtige seksegenoten!quote:
We mogen toch allang kiezen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:08 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wel jouw Aletta Jacobs-achtige seksegenoten!
glazen plafond bla bla blaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We mogen toch allang kiezen?
Wat zeuren ze dan?
Ze willen altijd iets wat de man ook heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We mogen toch allang kiezen?
Wat zeuren ze dan?
Ik denk dat het toch wel vaker de vrouw is die op de knieën gaat (gewoon tijdens de relatie). Dan mag de man ook best een keertje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze willen altijd iets wat de man ook heeft.
Maar als het neerkomt op de verantwoordelijkheden die een man moet dragen, dan hoor je ze weer niet.
Ja, old boy's networkquote:
Hm, ik vraag altijd of mijn vriend op mijn rug wil, maar meestal wil hij dat niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Bragi het volgende:
"Oeh, nee, jij moet mij vragen, hoor!"
"Wat? Waarom wil jij achterop bij mij! Je gaat zelf maar fietsen! Oh, mag ik bij jou achterop?"
![]()
![]()
![]()
Voor dat scenario wil ik het nog wel overwegen:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch wel vaker de vrouw is die op de knieën gaat (gewoon tijdens de relatie). Dan mag de man ook best een keertje.
Lekker sletje.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:13 schreef Bragi het volgende:
[..]
Voor dat scenario wil ik het nog wel overwegen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer dat ze daar gewoon op zijn buik scheetjes maakt door er op te blazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nietes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ze daar gewoon op zijn buik scheetjes maakt door er op te blazen.
Ik dacht eerst dat het een misvormde wortel was!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef ynuhh het volgende:
De kies van een huisgenoot.
[ afbeelding ]
Dude, I don't wanna know.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef ynuhh het volgende:
De kies van een huisgenoot.
[ afbeelding ]
Het is een haar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een misvormde wortel was!![]()
Waarom maak jij foto's van zijn kies trouwens
Oh, maar haar kies lijkt op die foto wel nogal rot. Of lijkt dat maar zo door de belichting?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het is een haar.
Ik had niet gedacht dat een kies zo groot was.
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:03 schreef Bragi het volgende:
Nee, maar ik zeg nu wel de hele tijd tegen haar dat zij het moet doen, maar ooit kom ik met de meest awesome huwelijksaanzoek ever. En moet je dan eens zien hoe nat haar onderbroekje wordt...
Ruzie thuis?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:20 schreef Broekpaling het volgende:
Het was weer gezellig tijdens het eten.
Ik eet liever witlof dan losse aardappelen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:21 schreef Broekpaling het volgende:
Het eten überhaupt.WITLOF!
Ik heb maar 3 aardappelen gegeten. Veel lekkerder.
Komt deels door de belichting. Ik hoop niet dat ze er verder veel last van gaat krijgen, maar ik vrees het ergste.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar haar kies lijkt op die foto wel nogal rot. Of lijkt dat maar zo door de belichting?
Als zijn pa ook zo was, zeg dat hij daarop gaat lijken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn pa is een oude zeikzak aan het worden en dar probeer ik 'm zoveel mogelijk op te wijzen want dat wil ik niet.
Je kent me toch.quote:
Wat wil een mens nog meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:05 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heerlijk! Vanmiddag op het balkon een rosé gedronken. Nu doet mijn vriend de afwas, top!
Alleen hangt er wel donkere wolk hier binnen, bij een huisgenoot is vanmiddag een kies getrokken en de verdoving begint uit te werken.
Zijn pa was dat juist niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Als zijn pa ook zo was, zeg dat hij daarop gaat lijken.
Jij bent dan ook nog heel erg jong.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet nog geen eens of ik wil trouwen joh.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:25 schreef Bragi het volgende:
Broekpaling, je moet gewoon Stef Bos - Papa draaien en dan telkens aan het eind van de zin een Borat-stem opzetten en "NOT!" roepen. Profit.
Ik wil ook wel trouwen, door de man van mn levenquote:
Ik heb dezelfde ogen NOT!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan neemt hij mijn bolide misschien wel in!
5,5 jaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel trouwen, door de man van mn leven.
MAARJA, KOM HIER DAN.
Whihihi![]()
.
Hoe lang heb jij trouwens al?
Maar dan heb je met mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil over 7 jaar ten huwelijk gevraagd worden.
Na de 7 year itch.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Breathtaking het volgende:
Ik wil over 7 jaar ten huwelijk gevraagd worden.
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden jaquote:
Dan weet je dus nu dat ik op mijn 25e graag ten huwelijk gevraagd zou willen wordenquote:
Ik heb al enkele voorbereidingen getroffen. It's gonna be awesome.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden ja!
[..]
Dan weet je dus nu dat ik op mijn 25e graag ten huwelijk gevraagd zou willen worden!
Hmm, ik hou het op mijn auto ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ogen NOT!!!
En ik krijg jouw
trekken om mijn mond NOT!!!
Vroeger was ik driftig NOT!!!
Vroeger was jij driftig
Maar we hebben onze rust gevonden NOT!!!
En we zitten naast elkaar NOT!!!
En we zeggen niet zoveel NOT!!!
Voor alles wat jij doet
Heb ik hetzelfde ritueel NOT!!!
Je vindt je auto belangrijker, ja?
Ha! Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zou ik verdomme ook wel eens gevraagd willen worden ja!
Bp gaat naar buiten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:38 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga maar eensch naar mijn gitaarles. Wat een virtuoos in wording ben ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |