Jezelf quoten.quote:
Ik weet niet waar de edit knop zit.quote:
welke rol moesten ze simulerenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:49 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan simulatiepatiënten die zich niet aan hun rol houden, en dan ook echt compleet onrealistische scenario's creëeren
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En toen liep de kankerflash vast.
een lotus is altijd hoopvol en vol mogelijkhedenquote:
Patiënte met borstkanker wiens borst wordt afgezet. Ik verpleegkundige.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:50 schreef MiVer het volgende:
[..]
welke rol moesten ze simuleren
en welke rol heb jij?
Whutquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik hoor mijn vader van uit de keuken tegen mijn moeder: "ah ga door zeggen"
eensquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Patiënte met borstkanker wiens borst wordt afgezet. Ik verpleegkundige.
Gaat ze allemaal van alles vragen over de operatie en of ze nou meteen een implantaat krijgt of niet.
Ten eerste; wij gaan daar niet over en ten tweede is dat echt compleet onrealistisch. Alsof zo'n patiënte vlak voor de operatie niet precies weet wat er gaat gebeuren, laat staan of ze al dan niet een reconstructie krijgt![]()
En dan achteraf bij de feedback als ik aangeef dat dat niet echt realistisch is dat ze dan nog durft te zeggen 'nee hoor, dit zul je in de praktijk nog vaak meemaken'. Alsof een patiënt voor zo'n operatie niet al tig gesprekken met de arts heeft gehad en helemaal op de hoogte is van de operatie![]()
Damnnnnn, daar kan ik dus de hele dag chagrijnig door zijn, zulke domheid
Ze is op zijn buik aan het blazen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
durf je nu naar beneden te komenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
Moet jij je er eens mee gaan bemoeien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:00 schreef wolvendagen het volgende:
blazen is anders dan ademenquote:
Ik zit beneden op de bank.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:02 schreef MiVer het volgende:
[..]
durf je nu naar beneden te komen
of wacht je nog ffe af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |