BEK.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moet jij je er eens mee gaan bemoeien.
ok, dus om het hoekje hebben je ouders keuken-sex?quote:
Ik bedoelde zo blazen als je bij baby's doet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:04 schreef MiVer het volgende:
[..]
blazen is anders dan ademen
bij blazen moet ik denken aan
...mmm...iets met kikkers...bah...nee bah voor mijn gedachte
in zeeland blaast vaak de zw wind
alle baby's voor jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo blazen als je bij baby's doet.
Nee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:05 schreef MiVer het volgende:
[..]
ok, dus om het hoekje hebben je ouders keuken-sex?
Ja, ze waren aan het afwassen.quote:
EVEN LEKKER SOPPEN!!!11quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, ze waren aan het afwassen.
Vanochtend even de lenteschoonmaak gedaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
![]()
Mensen die anderen op de hoogte houden van hun stoelgang.
quote:Ze heeft echt een bord voor haar kop, want als we een discussie hebben over respectvolle mannen brengt ze hem constant op, omdat hij toevallig een cheap parfum van 15 euro voor haar gekocht heeft als goedmakertje voor het feit dat hij weer over haar gezicht gekomen is terwijl ze dat niet wou.
Cockteaser.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bandjes konden er af, dus die heb ik er af gehaald.
Leuk! Alleen ik vind strapless altijd heel engquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:16 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Bandjes konden er af, dus die heb ik er af gehaald.
Ik kan de bandjes er weer aandoen, maar ik vind bandjes niet zo leuk bij mij en gelukkig blijft alles strapless heel mooi zitten en krijg ik geen hangerts.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:19 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Leuk! Alleen ik vind strapless altijd heel eng
Ja, het is wel mooi als je die bandjes niet ziet zitten na het zonnen. Maar ik ben toch altijd bang dat het niet blijft zitten ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kan de bandjes er weer aandoen, maar ik vind bandjes niet zo leuk bij mij en gelukkig blijft alles strapless heel mooi zitten en krijg ik geen hangerts.
Ja, dat had ik vroeger ook altijd met strapless maar ik heb er net mee lopen springen door de kamer...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, het is wel mooi als je die bandjes niet ziet zitten na het zonnen. Maar ik ben toch altijd bang dat het niet blijft zitten ofzo
Oke, nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik vroeger ook altijd met strapless maar ik heb er net mee lopen springen door de kamer...en het bleef prima zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |