Dus Apple ftw. Logischquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef Bravebart het volgende:
Duuuuuuussssss....
Lijkt me logisch, ssjj.quote:
Zeeman komt weer helemaal inquote:
Shenkies zijn played out als evisuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Milou__ het volgende:
gsus is ook uit.
Epic start this topic is!quote:
Crisis slaat toe in de midden- en hogere klassequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja in de onderkant van onze samenleving is het niet uit geweest
Weet ik Milou, maar het geeft nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal lekker ruiken danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
"Ik heb mn piemel in je monddddd, maar alleen voor jouuuu"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef The_Dean het volgende:
I plant my seed in her bush tonight...
Weer eens wat anders dan een tuintje in je hart...
EW&F, leven die nog?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Vandaag maakt de organisatie van het North Sea Jazz Festival de eerste namen van het programma van de 35ste editie bekend. Bezoekers kunnen genieten van o.a. Earth Wind and Fire, Diana Krall, Corinne Bailey Rae, Pat Metheny Group, Joss Stone, Sonny Rollins en Norah Jones. Het volledige programma wordt tijdens de perspresentatie op woensdag 28 april bekend gemaakt.
Ook Ryan‘It’s get better’ Shaw, Caro Emerald, Eric Vloeimans ‘Fugimundi’, the Roots, Jools Holland Rhythm & Blues Orchestra & guests, Mc Coy Tyner Trio & Joe Lovano en Waylon schitteren op alweer de vijfde editie in het Rotterdamse Ahoy. Daarnaast sieren de Braziliaanse zanger Caetano Veloso, het Joshua Redman Double Trio, David Sanborn, Joey DeFrancesco & Steve Gadd en souldiva Sharon Jones en haar Dap Kings de line-up. Trio Ron Carter,Russell Malone en Mulgrew Miller geeft acte de presence, en bijzonder project is de samenwerking tussen Rapper Nas en zanger Damian Marley.
Dagjesmensenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:51 schreef Piles het volgende:
Zou er bijna weer heen gaanMaar 1 dag Pinkpop en 4 dagen Werchter vind ik wel ff genoeg
Nog niet echt iets waarvan ik van zeg: Ik ga.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Vandaag maakt de organisatie van het North Sea Jazz Festival de eerste namen van het programma van de 35ste editie bekend. Bezoekers kunnen genieten van o.a. Earth Wind and Fire, Diana Krall, Corinne Bailey Rae, Pat Metheny Group, Joss Stone, Sonny Rollins en Norah Jones. Het volledige programma wordt tijdens de perspresentatie op woensdag 28 april bekend gemaakt.
Ook Ryan‘It’s get better’ Shaw, Caro Emerald, Eric Vloeimans ‘Fugimundi’, the Roots, Jools Holland Rhythm & Blues Orchestra & guests, Mc Coy Tyner Trio & Joe Lovano en Waylon schitteren op alweer de vijfde editie in het Rotterdamse Ahoy. Daarnaast sieren de Braziliaanse zanger Caetano Veloso, het Joshua Redman Double Trio, David Sanborn, Joey DeFrancesco & Steve Gadd en souldiva Sharon Jones en haar Dap Kings de line-up. Trio Ron Carter,Russell Malone en Mulgrew Miller geeft acte de presence, en bijzonder project is de samenwerking tussen Rapper Nas en zanger Damian Marley.
En dan het eten en drinken nog, wat ook verschrikkelijk duur is (maar wel lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef jna het volgende:
Ticketprijzen
Dagkaarten: € 78,- (excl. servicekosten)
Driedagenkaart: € 189,- (excl. servicekosten)
All in: € 365,- (excl. servicekosten)
Plusconcerten: vanaf € 15,- (excl.servicekosten)
CHING CHING
Ik wilde Editors en Green Day zien, dus vandaar de dagkaartquote:
Mijn godquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef jna het volgende:
Ticketprijzen
Dagkaarten: € 78,- (excl. servicekosten)
Driedagenkaart: € 189,- (excl. servicekosten)
All in: € 365,- (excl. servicekosten)
Plusconcerten: vanaf € 15,- (excl.servicekosten)
CHING CHING
All in is met plusconcerten erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan het eten en drinken nog, wat ook verschrikkelijk duur is (maar wel lekker)
Wat is het verschil tussen All in en driedagenkaart eigenlijk
Welke dag en wie spelen er nog meer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Editors en Green Day zien, dus vandaar de dagkaartMaar ik probeer m misschien nog wel te verkopen, nu ze beide ook op Werchter staan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke dag en wie spelen er nog meer?
Niet doen Dean, geen geld
quote:ZATERDAG 29 MEI:
Main:
Green Day
Editors
Mando Diao
Moke & Metropole Orkest
....
3FM:
John Mayer
....
Triggerfinger
Destine
Tent:
2ManyDJs
Biffy Clyro
Kitty, Daisy & Lewis
Caro Emerald
Editorsquote:
♥quote:
Oh, is dat het enige waar we goed voor zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:11 schreef vencodark het volgende:
Oh tof, dit topic herinnert me eraan dat ik nog een mailtje over stage moet versturen.
Ja.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, is dat het enige waar we goed voor zijn
Fok is nuttiger dan je zou denken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, zijn we toch nog ergens goed voor
Spannend ouwe!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:15 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar eens sollicitatiebrieven aan het schrijven. Hoop echt dat het 1 van de 2 wordt
quote:
Je kant het wel, gewoon volhouden. De slowchat steunt je.quote:
Hij is gewoon bang voor z'n overweldigende gevoelens voor mij, maar ik zal geduldig zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan mag je 'm wel ontvoeren, want zelfs smeken hielp vorige keer niet
Als ik jullie toch niet had.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Je kant het wel, gewoon volhouden. De slowchat steunt je.
(op liefde moet je ook niet wachten joh, ik maakte maar een grapje jwt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd, maar begin er nu van terug te komen![]()
Ik gebruikte het ook altijd maar als excuus eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:24 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
(op liefde moet je ook niet wachten joh, ik maakte maar een grapje jwt.)
Samen wachten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou bijna in die andere SC gaan posten![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen wachten?Romantisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou bijna in die andere SC gaan postenBen nog jong he.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ohnoes, jij hebt nog hoop. Dat is nóg erger.![]()
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Samen wachten?Met haar wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou bijna in die andere SC gaan posten
![]()
Ik moest gelijk aan The Shawshank Redemption denkenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:30 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ohnoes, jij hebt nog hoop. Dat is nóg erger.
"Hope is a dangerous thing my friend"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest gelijk aan The Shawshank Redemption denken
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga niet met jou wachten tot Luctor komt om m'n plaats in te nemen
Sorry.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Noes. En ik maar eenzaam zijn. Gemeen hoor.
Haha, dat las ik niet eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Hihi, hij zei "komt"Ik had je hoger ingeschat
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, geen crisis waar Dries is geen relatie is
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef Dzjenn. het volgende:
Noes. En ik maar eenzaam zijn. Gemeen hoor.
Je weet ook niet wat je wil hè. Wijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:39 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Je weet ook niet wat je wil hè. Wijf
Ik heb een piemel joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, waarom zo moeilijk doenquote:
Oh jawel, maar dat zou ik niet meer doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja, daar heb je niks op terug te zeggen!
Waarschuw hun maar, dankzij m'n roots sla ik ze zo neer joh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Zitten jullie Dzjenn te pesten?! Wacht maar, niemand pest mijn Surinaamse mattie
Ik zit eigenlijk te wachten tot Luctor komt, het opneemt voor Djzenn, en zo de held is. Maar hij is er nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef jna het volgende:
Zitten jullie Dzjenn te pesten?! Wacht maar, niemand pest mijn Surinaamse mattie
Leugens!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jawel, maar dat zou ik niet meer doen
In de lente denk ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk te wachten tot Luctor komt, het opneemt voor Djzenn, en zo de held is. Maar hij is er nog steeds niet
Geef ze een tjoerie en doe die hoofdbeweging!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:44 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Waarschuw hun maar, dankzij m'n roots sla ik ze zo neer joh.
Wat je zegt ouwe!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:46 schreef jna het volgende:
[..]
Geef ze een tjoerie en doe die hoofdbeweging!
Ja, zo te lezen in het Blik op de weg topic welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef DjRex89 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
De tv ligt er hier uitNet nu er voetbal is
![]()
Hebben meer mensen daar last van?
Oh, dan ben ik iig niet de enigequote:
Luctor!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen last van. tv werkt gewoon hier.
Welke dinges heb je? Ziggo?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen last van. tv werkt gewoon hier.
Ik ben eindelijk af van dei sneeuw buiten, komt het op mijn tv.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik iig niet de enige
Maar idd, wat doen ze![]()
Saai.quote:
Eindelijk man!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIStageverslag hele-hele-hele-hele...heeelemaal af
En ingeleverd
Nu ben ik benieuwd
quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
WHIIIIIIIIIIIIStageverslag hele-hele-hele-hele...heeelemaal af
En ingeleverd
Nu ben ik benieuwd
Ja joh, het is mn halve levenswerk gewordenquote:
Jup!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja joh, het is mn halve levenswerk gewordenIk werd er ook schijtziek van inmiddels
Halen ga ik het wel, maar de vraag is met welk cijferquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup!
Opgerot staat netjes. Nu nog duimen.
Oh zo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Halen ga ik het wel, maar de vraag is met welk cijferZe zijn allemaal super tevreden, maar er kan best een 7 uitrollen terwijl anderen een 8 hebben gekregen voor minder goed werk
Dat zei ik ook de hele tijd, maar na zoveel werk is een hoog cijfer toch wel errug lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh zo.
Mij zou het niet zoveel boeien. Mij gaat het om de diploma enzo.
Ja maar het is maar mn bachelor stage hè, daar hoort nog geen diploma bijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh zo.
Mij zou het niet zoveel boeien. Mij gaat het om de diploma enzo.
Ah nu snap ik het.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zei ik ook de hele tijd, maar na zoveel werk is een hoog cijfer toch wel errug lekker![]()
Niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is maar mn bachelor stage hè, daar hoort nog geen diploma bijEn ik wil dat wel ff puick afronden
Ben je belastingaangifte aan het doen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:29 schreef Milou__ het volgende:
Wat bedoelen ze met die loonbelastingshizzle met' Had u in 2009 een aanmerkelijk belang'?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben je belastingaangifte aan het doen?
Aanmerkelijk belang is als je gedeeltelijk eigenaar van een BV bent (bedrijf). Dus zolang JnLou nog niet gestart is, moet je daar Nee antwoorden
Zijn er verdomd weinig overquote:
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn er verdomd weinig overBetaal je je studie zelf? Dan studiekosten volgens de normbedragen
Jonge, nu ben ik ff met serieuze shit bezig, begin jij weer. DENK MAAR NIET DAT VOOR JNLOU GA DOEN HOOR DAN!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef jna het volgende:
[..]
Je vraagt gewoon om een slechte grap he?
Dan geen voor jouquote:
quote:
Ik heb dat van dit studiekosten nog even nagevraagd in WGRquote:
Maar ik betaal mijn studiekosten niet zelf..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb dat van dit studiekosten nog even nagevraagd in WGR![]()
Maar ik vermoed dat jij toch wel alles terugkrijgt, door de heffingskortingen
Nee, ik twijfel ook nogquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar ik betaal mijn studiekosten niet zelf..
Hmm ik vraag mijn vader wel even naquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ik twijfel ook nog
Maar je zou het kunnen zien dat jij ze betaalt, en je ouders een schenking doen aan jou (wat onder de drempel ligt)
Maar je krijgt alle ingehouden loonheffing toch wel terug, of heb je zoveel gewerkt?
GELUKKIG NIET ZEG!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jonge, nu ben ik ff met serieuze shit bezig, begin jij weer. DENK MAAR NIET DAT VOOR JNLOU GA DOEN HOOR DAN!
Ja, doe ik morgen of donderdag welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Straks of morgen even hier kijken, komen de experts: Aangifte inkomstenbelasting 2009 #6
Ja ik krijg alles terug.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar krijg je nou alles al terug of niet? Als dat nu al zo is, dan heeft het geen zin he
Ahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja ik krijg alles terug.
Nee ik wil het door kijken voor mn algemene kennis
Oh, ik heb geen voorwoordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik in m'n voorwoord
Maar dat waren alleen m'n bedrijfsmentor en docent
preface of forewordquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
Wat is voorwoord in het Engels?Preface?
dat dusquote:
Takquote:
hou op joh! anders ga ik weer wegquote:
verbeterd naar goed zweedsquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
hou op joh! anders ga ik weer weg
Het was Deensquote:
zweeds is tofferquote:
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
25 pagina's
15 grafieken
11 tabellen
6 appendices
8 references
5362 woorden
Opgestuurd naar 5 nakijkers
Klaaaaarrrrrrr
Zeg dat danquote:
Niks maar aan doenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:12 schreef Bravebart het volgende:
25 pagina's
15 grafieken
11 tabellen
6 appendices
8 references
5362 woorden
Opgestuurd naar 5 nakijkers
Klaaaaarrrrrrr
Nope, moet nog wat tweejaarsvakken en alvast wat mastervakjes misschienquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:21 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
En nu? Jezelf vervelen tot september?
Halloquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:23 schreef Bravebart het volgende:
Nope, moet nog wat tweejaarsvakken en alvast wat mastervakjes misschien
Hallo Deanquote:
Dien!quote:
Ik ben er altijd.quote:
Reksquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik ga wijn zuipen, kotsen en slapen![]()
Dat brengt de gezondheid ernstige schadequote:
Succes morgenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik ga wijn zuipen, kotsen en slapen![]()
Lekker slapen Ceessiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat brengt de gezondheid ernstige schade
Maar ik ben ook pleitos, zit toch alleen maar te staren hier![]()
Ik had kascontrole van de badminiton. Dat duurde tot 23:0 uurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Saai.
Hoe was het gister? Je ging zo snel weg enzo.
En klopte het allemaal?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had kascontrole van de badminiton. Dat duurde tot 23:0 uur
Uiteindelijk wel.quote:
quote:Je zat er trouwens niet ver naast met de berekening van mn punten voor de F1 managerIk had er uiteindelijk 90
147quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En klopte het allemaal?
Je zat er trouwens niet ver naast met de berekening van mn punten voor de F1 managerIk had er uiteindelijk 90
Meer drinkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef PieterBas het volgende:
Ik vind koffie steeds viezer worden
What's happening to me?
ook meer naar de wcquote:
Dat is oliequote:
Ik draai op koffiequote:
Niks aan het handjequote:
Anti-climaxquote:
Duuuuuddddeeeeequote:
Ja, ben ook al lekker buiten bezigquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Duuuuuddddeeeee
Wat een godse lekker weer zeg
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ben ook al lekker buiten bezig
Wat snoeien en takken opruimen
Te triest voor woorden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:35 schreef jna het volgende:
Een twitterstilte voor milly! Welke mongool verzint zoiets
!
Oh met twitter zelf is ook niks mis. Alleen de labiele mongolen die er nu niks meer opzettenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Iemand eenlinkje
? Twitter was gisteren wel een uitkomst om uit te vinden wat er met Ziggo aan de hand was
Dit soort dingenquote:Nanette_S Milly, rust zacht. Wat heb ik de afgelopen dagen veel aan jou gedacht en heb ik met je ouders meegeleefd.
2 minutes ago from Twitterrific
quote:jorritjans En nu ben ik weer wakker. En lieuwe en ik hebben infobesitas. Die shownieuws-show over Milly mag nu wel eens afgelopen zijn.
2 minutes ago from TweetDeck
Neuh, ik word ook een beetje moe van 'OH JEETJE WAT IS HET ALLEMAAL VERSCHRIKKELIJK'. De familie van Milly, en de mensen die in die buurt worden, daarvan snap ik dat ze het zwaar hebben, de rest van Nederland... mehquote:
Te voorspelbaar Janquote:
Checkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, ik word ook een beetje moe van 'OH JEETJE WAT IS HET ALLEMAAL VERSCHRIKKELIJK'. De familie van Milly, en de mensen die in die buurt worden, daarvan snap ik dat ze het zwaar hebben, de rest van Nederland... meh
zit wel wat van waarheid in trouwensquote:osientje Een man: 'Ieder ouder zou zeggen '' Ga maar naar je buurman, want hij is agent'', de buurman blijkt dus heel iemand anders te zijn #milly
Is goed ouwe! Doe Cees de groeten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:50 schreef jna het volgende:
[..]
Ok. Dan ga ik nu weer vliegtuigen kijken bij m'n luchtvaartmaatschappij
Daar gaan we weer.. Precies het "white blond girl" syndrome.. Als het een Antiliaanse geweest zou zijn, had SBS maar twee minuten aan besteed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:39 schreef jna het volgende:
Oh jongens, vandaag geen emails sturen aub want m'n buurvrouw heeft een miskraam gehad. En zet allemaal R.I.P in je ondertitel en sig. En een roos voor je msn naam!
"we zijn er weer 1 kwijt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.. Precies het "white blond girl" syndrome.. Als het een Antiliaanse geweest zou zijn, had SBS maar twee minuten aan besteed.
.. en terug naar jouw Gerard...... Jongens, ik heb er geen kracht meer voor.
174203783 to goquote:
Mja, misschien fikse heggen rondom de tuin?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef jna het volgende:
Overigens wel knap dat ie dr onder de grond heeft gekregen zonder dat iemand wat heeft gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Je moet koffiedik in de tuin leggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Hoe hou ik katten uit mijn tuin? En mag ik ze eventueel afmaken op een of andere manier? Schijtbeesten
Zelf in je tuin pissen en schijten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Hoe hou ik katten uit mijn tuin? En mag ik ze eventueel afmaken op een of andere manier? Schijtbeesten
dat vroegen wij ons op kantoor ook af..quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:00 schreef jna het volgende:
Overigens wel knap dat ie dr onder de grond heeft gekregen zonder dat iemand wat heeft gezien.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
"Vanmiddag 13 graden maar vanochtend moest ik ouderwets mijn fiets openkrabben..."Arie en SylvesterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een heule grote hond kopen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Die dan in je tuin schijt.
Waarna je hier komt vragen om advies.
Waarop ik zeg dat je een stier moet kopen.
Die dan in je tuin schijt.
Waarna je hier komt vragen om advies.
Waarop ik zeg dat je een nijlpaard moet kopen.
....
....
....Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Hoge schutting met prikkeldraad on topquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Beesten afmaken mag niet.. of zelf een kat nemen die hebben nogal de noodzaak om hun eigen terrarium te beschermenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
Word alsnog een bende met maaien toch, die vieze smurrie. En zoveel drink ik niet dat ik mijn hele perceel kan 'bekoffiën'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je moet koffiedik in de tuin leggen.
Ja, heb een hekel aan die beesten, en dan zal ik zelf een nemen zekerquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Beesten afmaken mag niet.. of zelf een kat nemen die hebben nogal de noodzaak om hun eigen terrarium te beschermen
Lief zijn voor katten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:05 schreef The_Dean het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:02 schreef Etcetera het volgende:
"Vanmiddag 13 graden maar vanochtend moest ik ouderwets mijn fiets openkrabben..."Of ik snap 'm niet of hij is gewoon niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
dat dusquote:
Ik snap hem ook nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of ik snap 'm niet of hij is gewoon niet grappig.
Dat deed mijn moeder vroeger altijd. Je hoeft ook niet de hele tuin te doen.. Maar ergens in de hoeken of onder een boom/struik een klein hoopje. Katten kunnen niet tegen die geur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word alsnog een bende met maaien toch, die vieze smurrie. En zoveel drink ik niet dat ik mijn hele perceel kan 'bekoffiën'.
Ik las 'm vanmorgen al op z'n twitter. Toen vond ik 'm niet grappig, en nu ik 'm voor de 2de keer lees nog steeds nietquote:
Zo lang ik er geen last van heb vind ik het best, maar zodra die hoerige kutbeesten van een ander mijn erf onderschijten en mijn huis binnen wandelen, dan mogen ze gerust dood. Langzaam en pijnlijkquote:
Ga ik dat vanaf nu doen. Kutbeestenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat deed mijn moeder vroeger altijd. Je hoeft ook niet de hele tuin te doen.. Maar ergens in de hoeken of onder een boom/struik een klein hoopje. Katten kunnen niet tegen die geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |