Dus Apple ftw. Logischquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:25 schreef Bravebart het volgende:
Duuuuuuussssss....
Lijkt me logisch, ssjj.quote:
Zeeman komt weer helemaal inquote:
Shenkies zijn played out als evisuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:26 schreef Milou__ het volgende:
gsus is ook uit.
Epic start this topic is!quote:
Crisis slaat toe in de midden- en hogere klassequote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja in de onderkant van onze samenleving is het niet uit geweest
Weet ik Milou, maar het geeft nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat zal lekker ruiken danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:29 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
"Ik heb mn piemel in je monddddd, maar alleen voor jouuuu"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:42 schreef The_Dean het volgende:
I plant my seed in her bush tonight...
Weer eens wat anders dan een tuintje in je hart...
EW&F, leven die nog?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Vandaag maakt de organisatie van het North Sea Jazz Festival de eerste namen van het programma van de 35ste editie bekend. Bezoekers kunnen genieten van o.a. Earth Wind and Fire, Diana Krall, Corinne Bailey Rae, Pat Metheny Group, Joss Stone, Sonny Rollins en Norah Jones. Het volledige programma wordt tijdens de perspresentatie op woensdag 28 april bekend gemaakt.
Ook Ryan‘It’s get better’ Shaw, Caro Emerald, Eric Vloeimans ‘Fugimundi’, the Roots, Jools Holland Rhythm & Blues Orchestra & guests, Mc Coy Tyner Trio & Joe Lovano en Waylon schitteren op alweer de vijfde editie in het Rotterdamse Ahoy. Daarnaast sieren de Braziliaanse zanger Caetano Veloso, het Joshua Redman Double Trio, David Sanborn, Joey DeFrancesco & Steve Gadd en souldiva Sharon Jones en haar Dap Kings de line-up. Trio Ron Carter,Russell Malone en Mulgrew Miller geeft acte de presence, en bijzonder project is de samenwerking tussen Rapper Nas en zanger Damian Marley.
Dagjesmensenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:51 schreef Piles het volgende:
Zou er bijna weer heen gaanMaar 1 dag Pinkpop en 4 dagen Werchter vind ik wel ff genoeg
Nog niet echt iets waarvan ik van zeg: Ik ga.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:45 schreef jna het volgende:
Vandaag maakt de organisatie van het North Sea Jazz Festival de eerste namen van het programma van de 35ste editie bekend. Bezoekers kunnen genieten van o.a. Earth Wind and Fire, Diana Krall, Corinne Bailey Rae, Pat Metheny Group, Joss Stone, Sonny Rollins en Norah Jones. Het volledige programma wordt tijdens de perspresentatie op woensdag 28 april bekend gemaakt.
Ook Ryan‘It’s get better’ Shaw, Caro Emerald, Eric Vloeimans ‘Fugimundi’, the Roots, Jools Holland Rhythm & Blues Orchestra & guests, Mc Coy Tyner Trio & Joe Lovano en Waylon schitteren op alweer de vijfde editie in het Rotterdamse Ahoy. Daarnaast sieren de Braziliaanse zanger Caetano Veloso, het Joshua Redman Double Trio, David Sanborn, Joey DeFrancesco & Steve Gadd en souldiva Sharon Jones en haar Dap Kings de line-up. Trio Ron Carter,Russell Malone en Mulgrew Miller geeft acte de presence, en bijzonder project is de samenwerking tussen Rapper Nas en zanger Damian Marley.
En dan het eten en drinken nog, wat ook verschrikkelijk duur is (maar wel lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef jna het volgende:
Ticketprijzen
Dagkaarten: € 78,- (excl. servicekosten)
Driedagenkaart: € 189,- (excl. servicekosten)
All in: € 365,- (excl. servicekosten)
Plusconcerten: vanaf € 15,- (excl.servicekosten)
CHING CHING
Ik wilde Editors en Green Day zien, dus vandaar de dagkaartquote:
Mijn godquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:53 schreef jna het volgende:
Ticketprijzen
Dagkaarten: € 78,- (excl. servicekosten)
Driedagenkaart: € 189,- (excl. servicekosten)
All in: € 365,- (excl. servicekosten)
Plusconcerten: vanaf € 15,- (excl.servicekosten)
CHING CHING
All in is met plusconcerten erbijquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:54 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan het eten en drinken nog, wat ook verschrikkelijk duur is (maar wel lekker)
Wat is het verschil tussen All in en driedagenkaart eigenlijk
Welke dag en wie spelen er nog meer?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wilde Editors en Green Day zien, dus vandaar de dagkaartMaar ik probeer m misschien nog wel te verkopen, nu ze beide ook op Werchter staan
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Welke dag en wie spelen er nog meer?
Niet doen Dean, geen geld
quote:ZATERDAG 29 MEI:
Main:
Green Day
Editors
Mando Diao
Moke & Metropole Orkest
....
3FM: