Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef Omnifacer het volgende:
Vinden jullie die man ook zo op Lionel Richie lijken?
Ook als deze 20 meter van het huis afligt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelf verantwoordelijk het onderhoud voor hun deel van de aansluiting op het hoofdriool.
Denk het wel! Of zou zijn riooltje ook verstopt zitten? Hij zingt in ieder geval wel zielige lovesongsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef matthijst het volgende:
Nee, Lionel Richie poept gewoon thuis denk ik?
Neuhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dit wordt niet echt een knaller denk ik.
Nee nee, dé vaste bomendeskundige van het programma (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef EvanStone het volgende:
Ah, een bomendeskundige.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb toch liever twee particulieren hoor, die elkaar het kot uit vechten
Een rechter daalt niet afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef kissaa het volgende:
Mr. Visser weigert af te dalen in de greppel
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil Mr Visser als ambtenaar burgerlijke stand als ik ga trouwen![]()
Ja idd. Kontkop. Het is toch een gotspe dat dit soort lulletjes rozewater bestuurlijke macht krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef matthijst het volgende:
Wat een vuile rat die gemeentebambtenaar....
Verordening kwijt en dat wist die lul.
Bejaarden!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef cptmarco het volgende:
teleurstellende aflevering... ik wil tot op het bot getergde buren zien...
Egyptenaar of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zou die Lionel vandaan komen? Nederlandse naam, maar gekleurd en met apart accentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |