Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef Omnifacer het volgende:
Vinden jullie die man ook zo op Lionel Richie lijken?
Ook als deze 20 meter van het huis afligt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelf verantwoordelijk het onderhoud voor hun deel van de aansluiting op het hoofdriool.
Denk het wel! Of zou zijn riooltje ook verstopt zitten? Hij zingt in ieder geval wel zielige lovesongsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef matthijst het volgende:
Nee, Lionel Richie poept gewoon thuis denk ik?
Neuhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dit wordt niet echt een knaller denk ik.
Nee nee, dé vaste bomendeskundige van het programma (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef EvanStone het volgende:
Ah, een bomendeskundige.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb toch liever twee particulieren hoor, die elkaar het kot uit vechten
Een rechter daalt niet afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef kissaa het volgende:
Mr. Visser weigert af te dalen in de greppel
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil Mr Visser als ambtenaar burgerlijke stand als ik ga trouwen![]()
Ja idd. Kontkop. Het is toch een gotspe dat dit soort lulletjes rozewater bestuurlijke macht krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef matthijst het volgende:
Wat een vuile rat die gemeentebambtenaar....
Verordening kwijt en dat wist die lul.
Bejaarden!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef cptmarco het volgende:
teleurstellende aflevering... ik wil tot op het bot getergde buren zien...
Egyptenaar of zo?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zou die Lionel vandaan komen? Nederlandse naam, maar gekleurd en met apart accentje
Wat een heerlijk doordachte opmerkingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Waar zou die Lionel vandaan komen? Nederlandse naam, maar gekleurd en met apart accentje
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef matthijst het volgende:
Lionel werkt aan een nieuwe hit denk ik...
"We wonen nog gewoon in Nederland en Nederland, ja, is gewoon een land"
Dan blijft het alsnog verstopt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef geppie het volgende:
Gooi die achterlijke ambtenaar ook gelijk in dat gat en gooi 'm dicht
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat een heerlijk doordachte opmerking
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Schatje, WE KUNNEN WEER SCHEITEN!111111111
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Schatje, WE KUNNEN WEER SCHEITEN!111111111
Lijkt me wel, die regels zijn gewoon niet goed vastgelegd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ow jee, er moet een politieke discussie gevoerd worden over die rioolbuis
Dat belooft een hoop stront over en weer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:58 schreef Omnifacer het volgende:
Ow jee, er moet een politieke discussie gevoerd worden over die rioolbuis
Gewoon, net als zijn vrouw een Indo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:53 schreef Omnifacer het volgende:
Dan is het een bestuurlijke discussie. Of denk je dat alle politieke partijen over rioleringen schrijven in hun programma?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me wel, die regels zijn gewoon niet goed vastgelegd.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:00 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dan is het een bestuurlijke discussie. Of denk je dat alle politieke partijen over rioleringen schrijven in hun programma?
Patrick Kluivert buitenspel zettenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:01 schreef Arcee het volgende:
Die Kuils gaat gelijk een flinke bolus draaien.
Als jouw rioolpijp in de Noordzee uitkomt dan ga jij je verstopte bolus op het strand zelf uitgraven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:51 schreef .aeon het volgende:
Ik vond dat de gemeente gelijk had. Als enige hier blijkbaar
Inderdaad, niks op papier is niks te melden.quote:Alleen dat ze die papieren hebben verbrand was natuurlijk niet bijster slim..
Morgen gaan ze het alleen nog maar hier over hebben:quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:44 schreef Gia het volgende:
Ik weet wel wat daar in de gemeente op de agenda is gekomen na deze uitspraak!!
Maar ik denk wel te weten wat er bij de rondvraag aan bod komt.quote:Agenda
01 Opening
02 Spreekrecht
03 Vaststellen agenda
04 Hamerstukken: nog niet bekend
05 Vaststellen van de besluitenlijst van de vergadering van
18 februari 2010
06 Lijst van ingekomen stukken raad
07 Benoemen gemeentelijke ombudsman van
Hellevoetsluis
08 Beschikbaar stellen krediet voor verwerven percelen
grond locatie Kickersbloem 3
09 Beschikbaar stellen aanvullend krediet voor
herstelwerkzaamheden Brandweermuseum
(Industriehaven 8)
10 Beschikbaar stellen krediet voor herontwikkeling
Torenhoeve (Hellevoetse Achterweg 2)
11 Vaststellen 2e herziening grondexploitatie
bedrijventerrein Heliushaven d.d. januari 2010,
complex 15
12 Vaststellen grondexploitatie Molshoek, complex 09
d.d. januari 2010
13 Begrotingswijzigingen
14 Rondvraag
15 Sluiting
quote:Voor de rechter
De gemeente Hellevoetsluis staat dinsdagavond 23 maart om 22.30 uur op Nederland 1 voor de rechter. Voor de Rijdende Rechter wel te verstaan. Dan worden de opnamen van het najaar vorig jaar uitgezonden over een rioolkwestie tussen een bewoner en de gemeente Hellevoetsluis. De zaak wordt voor de gemeente bepleit door wethouder Joosten. Wat de uitspraak van de Rijdende Rechter is, wordt pas aan het eind van de uitzending duidelijk.
Volgens mij zijn de opnamen hiervoor en dus ook de uitspraak al wat langer geleden geweest. Waarschijnlijk is het in de week daarna weer op de agenda gezet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:51 schreef Pool het volgende:
[..]
Morgen gaan ze het alleen nog maar hier over hebben:
[..]
De opname ter plaatse is langer geleden geweest, maar de uitspraak is volgens mij op de dag van de uitzending of in elk geval vlak daarvoor. Die is volgens mij ook geheim tot de uitzending.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de opnamen hiervoor en dus ook de uitspraak al wat langer geleden geweest. Waarschijnlijk is het in de week daarna weer op de agenda gezet.
Misschien is er nu al wel weer een PV'tje in die gemeente over dergelijke kwesties.
Het kadaster mag weer met landmeters en tape uitrukken.quote:Nadat Angelique haar nieuwe benedenwoning heeft opgeknapt, is de tuin aan de beurt; een laatste klus waar ze zich stug doorheen ploetert. Ze ontdekt dat de schutting aan de achterkant van haar tuin op een vreemde plek staat. Achter deze schutting ligt een verloren stukje grond. Weliswaar volgestort met puin, maar ze weet zeker dat het bij haar tuin hoort. Ze besluit het te laten rusten, zodat ze eerst van haar nieuwe stekje kan genieten.
Ook haar achterbuurman ontdekt het stukje grond. Hij ruimt echter wel het puin en vergroot op deze manier zijn tuin. Dan staat Angelique ineens bij hem op de stoep en ze eist het stukje grond op. Er ontstaat een getouwtrek om het stuk, maar zonder resultaat. Ze besluiten De Rijdende Rechter uit te laten maken aan wie deze dode hoek nu toebehoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |