Een kennis van mij heeft eens verteld dat in zulke gevallen het kan gebeuren dat er getimed wordt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Bij mij in de straat hebben jarenlang mensen gewoond die een hond hadden en die blafte echt onafgebroken als z'n baasjes naar het werk waren. Zodra ze terugkwamen werd 'ie stil. Dus in dat soort gevallen hebben hondenbezitters soms echt geen idee van de overlast die ze veroorzaken, en worden klachten soms niet geloofd.
Of die zeikerd had gewoon zijn zegje moeten doen in de zaal, hoe triest om een a4tje te gaan oplezenquote:
De riolering onder een koophuis valt tot aan de hoofdaansluiting gewoon onder de verantwoording van de bewoners. De gemeente kan toch moeilijk de wortelgroei van elke boom bij gaan houden.quote:'Van de pot gerukt'
Er is ruzie over het riool. Je zou maar bij de buren moeten aankloppen om naar de wc te gaan... Dit gebeurt in Hellevoetsluis bij de familie Kuils. Sinds 2002 is het riool bijna continu verstopt. De familie Kuils vindt dat de gemeente verantwoordelijk is voor het herstellen van het riool. Deze is namelijk beschadigd door de wortels van de gemeentebomen die dwars door het riool heen groeien. De gemeente Hellevoetsluis vindt dat bewoners zelf aansprakelijk zijn voor het riool tot aan de hoofdaansluiting. De familie Kuils is ten einde raad, want ze kunnen al tijden geen gebruik maken van hun toilet. Een onhoudbare situatie waar snel iets aan moet veranderen.
Kijken hoe dicht de boom bij de erfgrens staatquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef .aeon het volgende:
Vanavond
[..]
De riolering onder een koophuis valt tot aan de hoofdaansluiting gewoon onder de verantwoording van de bewoners. De gemeente kan toch moeilijk de wortelgroei van elke boom bij gaan houden.
Whahaha, dit is echt heel apart inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:11 schreef Suuz_ het volgende:
Ìk ben al jaren groot fan van "de rijdende rechter" heb al vaak meegekletst in deze topicreeks. Vanmiddag had ik even niets te doen en dacht, laat ik de oude afleveringen eens terug gaan kijken. Nou vond ik dat lijstje in de OP met meest hilarische afleveringen ooit.
De meeste daarvan had ik al gezien en vind die van dat tuinhek met die oude vrouw echt briljant, maar stuitte ook op een hele oude aflevering "de fijne kneepjes" mijn god wat is dat???????????? Ik lig helemaal krom van het lachen en van verbazing! Deze mensen MOETEN toch haast wel acteurs zijn?? Dit kan gewoon niet echt zijn, geloof het bijna niet! Heeft iemand recentelijk deze afl nog bekeken?? Anders NU ff doen en vertel me wat je er van vind! Ik lach me rot!
Maar de bewoners mogen ook niet zomaar die boom van de gemeente omhakken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:01 schreef .aeon het volgende:
Vanavond
[..]
De riolering onder een koophuis valt tot aan de hoofdaansluiting gewoon onder de verantwoording van de bewoners. De gemeente kan toch moeilijk de wortelgroei van elke boom bij gaan houden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:36 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Whahaha, dit is echt heel apart inderdaad.![]()
Ik trek m'n trainingspak met zachte stoffen aan...
Dat dus, dit lijkt me toch een taak van de gemeente..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden onderhoud moeten plegen?
Hoe dan, in de gemeentetuin? WTF
Volgens mij zijn ze zelf verantwoordelijk het onderhoud voor hun deel van de aansluiting op het hoofdriool.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:37 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden onderhoud moeten plegen?
Hoe dan, in de gemeentetuin? WTF
+1quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:39 schreef matthijst het volgende:
1x per jaar, fuckin hell waar heb je het over.
Daar betaal je toch goddomme gemeentebelasting voor.
Fuckers.
Nu je het zegt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:40 schreef Omnifacer het volgende:
Vinden jullie die man ook zo op Lionel Richie lijken?
Ook als deze 20 meter van het huis afligt?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zelf verantwoordelijk het onderhoud voor hun deel van de aansluiting op het hoofdriool.
Denk het wel! Of zou zijn riooltje ook verstopt zitten? Hij zingt in ieder geval wel zielige lovesongsquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef matthijst het volgende:
Nee, Lionel Richie poept gewoon thuis denk ik?
Neuhquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Hmm dit wordt niet echt een knaller denk ik.
Nee nee, dé vaste bomendeskundige van het programma (quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef EvanStone het volgende:
Ah, een bomendeskundige.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:42 schreef Omnifacer het volgende:
Ik heb toch liever twee particulieren hoor, die elkaar het kot uit vechten
Een rechter daalt niet afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef kissaa het volgende:
Mr. Visser weigert af te dalen in de greppel
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil Mr Visser als ambtenaar burgerlijke stand als ik ga trouwen![]()
Ja idd. Kontkop. Het is toch een gotspe dat dit soort lulletjes rozewater bestuurlijke macht krijgen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef matthijst het volgende:
Wat een vuile rat die gemeentebambtenaar....
Verordening kwijt en dat wist die lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |