Het blijft toch een kwestie van vallen en opstaanquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:55 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Mooi om te lezen dat het bij jou (weer) goed gaat! Kijk ik begrijp ook wel dat een ex altijd met een reden is maar het is soms wel moeilijk om dat te beseffen en dat te willen weten. Bij ons kwam de breuk voor mij en iedereen om me heen als een donderslag bij heldere hemel. De relatie was helemaal slecht en als we bij elkaar waren ging het altijd perfect. Wel eens een woordenwisseling of meningsverschil maar nooit meer dan dat. Ze zei zelf ook "Pasten we gewoon maar niet bij elkaar, dan was het veel makkelijker te accepteren". Doordat wij elkaar alleen in het weekend konden zien moesten we allebei veel dingen plannen en spontaan met vrienden weggaan kon niet meer... Dat is helemaal niet erg als je super verliefd op elkaar bent maar als dat na 2 jaar minder wordt dan begint het toch wel te zwaar te wegen.
Zij heeft zoiets gekregen van, ik ben 20 en wil nog wat genieten van mijn jeugd, spontaan opstap met vriendinnen etc...vrijheid. En dat begrijp ik heel goed. Doordat haar gevoel is afgenomen is de afstand te zwaar gaan wegen en moest ze constant afwegingen maken, of dit of dat...
Ik snap je commentaar. Al weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen.quote:
Heb je gelijk in. Als je te krampachtig contact wil houden wanneer dat niet van twee kanten komt ontstaan er irritaties. De ene denkt, waarom blijft hij mij steeds lastig vallen en de ander denkt waarom hoor ik niks van hem/haar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
Voor mij is het loslaten van een ex meer zoiets van dat je zonder spijt kan terugkijken op een tijd. En sommige zie ik hier soms gewoon daarna nog te snel te krampachtig contact willen houden en dan escaleert het juist vaak.
Voor mij is het ook wel veranderd omdat het contact ook veranderd is nadat hij er voor me was op moeilijke tijd maar toch.
Voor mij is het meer een goed teken van loslaten als je de persoon kan zien zonder kwaadheid en rancune en het toch als een mooie tijd en om heel eerlijk te zijn een vriendschap met je ex kan je niet afdwingen , maar dat gebeurd gewoon of ook niet.
Bij mij is het contact weer gekomen omdat we elkaar steeds tegenkwamen en ik zelf ook niet echt een dramafan ben en gewoon beleefd ben gebleven en ook mijn eigen leven hield.
In de tijd dat ik geen contact had ben ik niet blijven wachten maar gewoon mijn eigen leven gehad en doorgegaan.
Om eerlijk te zijn vind ik het ook prettiger want nu we weer contact hebben is het wel leuk zonder rancune en dat vind ik toch belangrijk.
Hij is wel weer degene waarvan ik me kon voorstellen dat ik daar verliefd op ben geworden maar dan nog kijk ik het aan.
Ik denk meer dat het loslaten van je ex is vrede hebben met wat er ook gebeurd of je vrienden blijft of niet, of weer met elkaar gaat of niet . Het besef hebben dat het goed is wat er ook je pad op komt.
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het blijft toch een kwestie van vallen en opstaan![]()
Maar zij maakt die keuze heus niet zomaar. Ze verkiest haar vrijheid boven jou, helaas. Vaak zie je dit gebeuren bij relaties die zo'n 2 jaar duren. Dan gaat de verliefdheid er bij velen af.. en als de liefde het dan niet overneemt.. tsja; dat is klote. Maar je ex heeft toch voor haarzelf gekozen. En dat ze die keuze maakt zegt volgens mij wel een hoop. Iemand waar je van houdt, laat je niet gaan, wat de omstandigheden ook zijn. Ik ken mensen met relaties in het buitenland en dat gaat allemaal prima. Wel een hoop gemis van elkaar, maar dat hebben ze ervoor over. Maar jou ex had dat blijkbaar nietvandaar mijn statement; een ex is een ex met een reden.
Sterkte!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:28 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Die zekerheid over mezelf is nu wel weer terug in ieder geval
Ik herken dit wel en denk dat er niks fout aan is. In het begin moest ik niks weten van andere vrouwen en was het meer van wat kijk je nou, ik hoef je niet, rot op en voelde het als een soort van vreemdgaan. Nu laat ik het gewoon gebeuren en begin zelf ook steeds meer rond te kijken zonder daarbij aan mijn ex te denken en dat voelt gewoon goed.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:36 schreef MOD het volgende:
Of het een goede gedachte is weet ik niet..
Maar het lijkt mij dat als ik de aandacht krijg van ander vrouwelijk materiaal, ik beter in staat ben mijn ex los te laten. Niet dat ik er wat mee van plan ben, maar ik begin wel weer een beetje het jagers gevoel in me te krijgen... Klinkt misschien fout, maar misschien is het beter om je te storten op andere mensen, zodat je in gaat zien dat er ook leuke andere vrouwen rond lopen?
Dit herken ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 18 maart 2010 00:36 schreef MOD het volgende:
Of het een goede gedachte is weet ik niet..
Maar het lijkt mij dat als ik de aandacht krijg van ander vrouwelijk materiaal, ik beter in staat ben mijn ex los te laten. Niet dat ik er wat mee van plan ben, maar ik begin wel weer een beetje het jagers gevoel in me te krijgen... Klinkt misschien fout, maar misschien is het beter om je te storten op andere mensen, zodat je in gaat zien dat er ook leuke andere vrouwen rond lopen?
lijkt me vrij normaal. hoe lang is het nu uit dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef fokvragen het volgende:
Nadat het uit is gegaan heb ik wat contact gehad met verschillende meisjes en dat ging ook verder dan allen contact...Maar na 2x sex te hebben gehad willen ze meer en dichter bij elkaar komen...vanaf dat moment hou ik heel erg de boot af en benauwd het mij. Ik wil dat close nog niet, ik ben daar nog niet aan toe.
3 maandenquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:38 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lijkt me vrij normaal. hoe lang is het nu uit dan?
ik weet wel wat hij aan het doen is, maar het is iets minder laag als jullie denken, maar nog steeds laag..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:17 schreef Tegan het volgende:
@Lady_1989: Stop ajb met smsen, hij is gewoon dat andere meisje aan het neuken, en als het dan niet meer interessant is dan heeft hij jou weer.
Ik wil niet zo hard doen, maar je moet dit ff beseffen.
nou, ik vond het persoonlijk wel fijn... ik kon zo toch nog mn dingen kwijt.. want er zit me gewoon heel erg veel dwars... en gister ook nog 'gewoon' samen gesproken, grapjes gemaakt.. en toen dacht ik wel, okeej kappen nu... op het moment zelf was het wel leuk, voelde heel prettig, maar als je dan nadenkt, dan vind je het zoo kut omdat het zoo leuk is samen..quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:07 schreef chroetjev het volgende:
[..]
Idd een van de ergste topics om terecht te komen...![]()
Helpt het als je alle contact met je ex verbreekt? hyves, msn, telefoonnr enzo.... Gewoon uit je leven knikkeren?
Het ligt er maar net aan hoe lang je jezelf ermee pijnigt... Move on. Gewoon zoveel mogelijk dingen doen waarbij je niet aan hem hoeft te denken. Lekker veel afspreken met vriend(inn)en en zo. Genieten van aandacht van andere jongens...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:12 schreef Lady_1989 het volgende:
dus is het zo ver, geen contact meer,
ik vroeg me btw ook af hoelang het bij jullie duurde voordat je je niet meer voelde alsof je dood gaat?
ik wordt er helaas lichamelijk helemaal ziek van en kan het nu al niet meer aan, de vierde dag dat ik kotsmisselijk ben en ik kan het echt niet meer aan... het kost zoveel energie en het begint ook gewoon pijn te doen. kan amper wat eten, wat drinken.,., slapen lukt gelukkig wel....
ze zeggen dat na een week het ergste voorbij is, bij sommige las ik zelfs 5 dagen, maar ik heb het idee dat ik me over 2 weken zo nog voelde pijn zit gewoon heel diep. ik ben iemand die voor iemand gaat, hij was mijn eerste en in mijn ogen toen enige liefde. Ik heb gevochten, ervoor gegaan...(dat zit ook btje in onze familie) de enige jongen waar ik zo van heb gehouden. mijn eerste met alles (behalve zoenen dan), 3 jaar lang een leven opgebouwd... zucht... sorry jongens maar ik ga dood van het verdriet
Ik heb gezegd dat hij het zijn vriendin moest vertellen omdat ik liever heb dat hij het zegt dan ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:22 schreef Tegan het volgende:
Gewoon tegen hem zeggen dat als hij het niet vertelt jij het doet. Maar weet je wel zeker dat er iets is gebeurd dan?
Misschien maar beter om je erbuiten te houden, met je ex enzo. In iedere andere situatie had ik het bovenstaande gedaan.
Pff, dat is echt hard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Perongeluk de emails van mijn toenmalige vriendin gelezen, tja daar stond alles wel in in geuren en kleuren. Ontkennen zat er niet meer bij.
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af. Hoe dan ook blijft het kut zulke dingen op zo'n manier te weten te moeten komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Hoe lees je per ongeluk emails van een ander? Ik bedoel het niet bot, maar je maakt jezelf er kapot mee.
Hoe lang zijn jullie samen geweest?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
Ruim vier jaar nadat het uit is ben ik er nog steeds kapot van.
So sick...
Groet,
Als ik een week lang met jou favoriete eten voor je neus ga zwaaien neem je op een gegeven moment toch ook een hapje? Omdat je het wel héél graag wilt? Nou, ik wou dus heel graag weten wat er aan de hand was en dan kan je echt niet stoppen met lezen. Ook al weet je op dat moment dat het je niet goed doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Hoe lees je per ongeluk emails van een ander? Ik bedoel het niet bot, maar je maakt jezelf er kapot mee.
Een jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef maartjeh het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest?
Ik kom liever zoiets te weten door zelf de mails te lezen dan door voorgelogen te worden. De waarheid is hard, maar liever dat dan leugens en denken dat alles goed is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Het was toch al uit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik kom liever zoiets te weten door zelf de mails te lezen dan door voorgelogen te worden. De waarheid is hard, maar liever dat dan leugens en denken dat alles goed is...
Bij mij? Bij de forumer over wie het gaat was het op dat moment nog niet uit.quote:
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef maartjeh het volgende:Samen verder gaan is nu geen oplossing, al vind mijn ex het wel vervelend dat ik die 'nieuwe jongen' zie.
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Fes1-2 het volgende:
Nadat ik de emails heb gelezen heb ik gelijk gebeld naar het hotel waar ze waren... ik werd eerst voor gek verklaard dat ik haar collega wakker had gebeld en dat hij net boos binnen liep en daarna confronteerde ik haar met de feiten... Gelijk doodstil aan de andere kant van de lijn en op dat moment gezegd dat ik haar niet meer hoefde te zien.. Maar dit maakt verder niet uit allemaal! Ik vind het gewoon nog steeds kut om te horen dat ze met die gast gaat die notabene nog steeds een vriendin heeft met een kind!
Ohw, nu snap ik waarom je niet wil pokeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef MissKriel het volgende:
Ik heb nu ongeveer 1,7 maanden een vriend maar als het ooit wel uit zou gaan zou ik er zeker niet zonder kerel kunnen leven!!
Juist!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik waarom je niet wil pokeren.
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven. Nu anderhalve maand nadat het uit is hoor ik dat ze nog steeds met die gast gaat die notabene een vriendin heeft en daar ook nog eens een kind mee heeft, en ik vind dat kut om te horen. Ik reageer daar verder niet op al erger ik me wel kapot aan het feit dat mijn ex maar lager en lager blijft zinken. Het doet best pijn om erachter te komen dat je een jaar samen bent geweest en dan achter de ware aard van het beestje komt... Dat voelt alsof een heel jaar van je leven is weggegooid.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.
[..]
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.Het is je ex, haar leven, moet ze helemaal zelf weten of ze omgaat met die gast. Sta jij volledig buiten.
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.
[..]
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.Het is je ex, haar leven, moet ze helemaal zelf weten of ze omgaat met die gast. Sta jij volledig buiten.
Ik neem aan dat je vriend het uitgemaakt heeft? (heb me niet helemaal ingelezen). Het is toch altijd een beetje apart om een ex met iemand anders te zien of heb ik dat alleen maar? En tuurlijk hoef je je nergens druk om te maken! Lekker levenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.
Dan is het een ander verhaal, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven.
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.
Nee, ik heb het uitgemaakt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vriend het uitgemaakt heeft? (heb me niet helemaal ingelezen). Het is toch altijd een beetje apart om een ex met iemand anders te zien of heb ik dat alleen maar? En tuurlijk hoef je je nergens druk om te maken! Lekker leven
Ok, had het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven. Nu anderhalve maand nadat het uit is hoor ik dat ze nog steeds met die gast gaat die notabene een vriendin heeft en daar ook nog eens een kind mee heeft, en ik vind dat kut om te horen. Ik reageer daar verder niet op al erger ik me wel kapot aan het feit dat mijn ex maar lager en lager blijft zinken. Het doet best pijn om erachter te komen dat je een jaar samen bent geweest en dan achter de ware aard van het beestje komt... Dat voelt alsof een heel jaar van je leven is weggegooid.
Ik had het dus over hem. Ongelukkige quote.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Faerie het volgende:
[..]
Bij mij? Bij de forumer over wie het gaat was het op dat moment nog niet uit.
Bij mij is het inderdaad ook uit, maar ik heb ook wel eens zijn mail gecheckt en toen vond ik ook niet echt leuke dingen. Ik merk trouwens dat heel veel vrouwen de mail van hun vriend bekijken.. heel slecht eigenlijk, zou het nu ook nooit meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |