Pff, dat is echt hard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:50 schreef Fes1-2 het volgende:
Perongeluk de emails van mijn toenmalige vriendin gelezen, tja daar stond alles wel in in geuren en kleuren. Ontkennen zat er niet meer bij.
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af. Hoe dan ook blijft het kut zulke dingen op zo'n manier te weten te moeten komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Hoe lees je per ongeluk emails van een ander? Ik bedoel het niet bot, maar je maakt jezelf er kapot mee.
Hoe lang zijn jullie samen geweest?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
Ruim vier jaar nadat het uit is ben ik er nog steeds kapot van.
So sick...
Groet,
Als ik een week lang met jou favoriete eten voor je neus ga zwaaien neem je op een gegeven moment toch ook een hapje? Omdat je het wel héél graag wilt? Nou, ik wou dus heel graag weten wat er aan de hand was en dan kan je echt niet stoppen met lezen. Ook al weet je op dat moment dat het je niet goed doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Hoe lees je per ongeluk emails van een ander? Ik bedoel het niet bot, maar je maakt jezelf er kapot mee.
Een jaar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:33 schreef maartjeh het volgende:
Hoe lang zijn jullie samen geweest?
Ik kom liever zoiets te weten door zelf de mails te lezen dan door voorgelogen te worden. De waarheid is hard, maar liever dat dan leugens en denken dat alles goed is...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:20 schreef Tegan het volgende:
Het was toch al uit?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:07 schreef Faerie het volgende:
[..]
Ik kom liever zoiets te weten door zelf de mails te lezen dan door voorgelogen te worden. De waarheid is hard, maar liever dat dan leugens en denken dat alles goed is...
Bij mij? Bij de forumer over wie het gaat was het op dat moment nog niet uit.quote:
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:17 schreef maartjeh het volgende:Samen verder gaan is nu geen oplossing, al vind mijn ex het wel vervelend dat ik die 'nieuwe jongen' zie.
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:28 schreef Fes1-2 het volgende:
Nadat ik de emails heb gelezen heb ik gelijk gebeld naar het hotel waar ze waren... ik werd eerst voor gek verklaard dat ik haar collega wakker had gebeld en dat hij net boos binnen liep en daarna confronteerde ik haar met de feiten... Gelijk doodstil aan de andere kant van de lijn en op dat moment gezegd dat ik haar niet meer hoefde te zien.. Maar dit maakt verder niet uit allemaal! Ik vind het gewoon nog steeds kut om te horen dat ze met die gast gaat die notabene nog steeds een vriendin heeft met een kind!
Ohw, nu snap ik waarom je niet wil pokeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef MissKriel het volgende:
Ik heb nu ongeveer 1,7 maanden een vriend maar als het ooit wel uit zou gaan zou ik er zeker niet zonder kerel kunnen leven!!
Juist!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, nu snap ik waarom je niet wil pokeren.
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven. Nu anderhalve maand nadat het uit is hoor ik dat ze nog steeds met die gast gaat die notabene een vriendin heeft en daar ook nog eens een kind mee heeft, en ik vind dat kut om te horen. Ik reageer daar verder niet op al erger ik me wel kapot aan het feit dat mijn ex maar lager en lager blijft zinken. Het doet best pijn om erachter te komen dat je een jaar samen bent geweest en dan achter de ware aard van het beestje komt... Dat voelt alsof een heel jaar van je leven is weggegooid.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.
[..]
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.Het is je ex, haar leven, moet ze helemaal zelf weten of ze omgaat met die gast. Sta jij volledig buiten.
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:47 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt nog bij stil staat. Boeiend wat hij vindt. Hij moet er maar mee leren leven.
[..]
Stom dat je dat hebt gedaan. Dit zijn jouw zaken helemaal niet. En het ergste is nog wel dat je doet alsof je in je gelijk staat om dat soort geintjes uit te halen. Verkeerd verkeerd.Het is je ex, haar leven, moet ze helemaal zelf weten of ze omgaat met die gast. Sta jij volledig buiten.
Ik neem aan dat je vriend het uitgemaakt heeft? (heb me niet helemaal ingelezen). Het is toch altijd een beetje apart om een ex met iemand anders te zien of heb ik dat alleen maar? En tuurlijk hoef je je nergens druk om te maken! Lekker levenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.
Dan is het een ander verhaal, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven.
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet bij stil hoor, dat heeft hij me gezegd. Maar I couldn't care less, dat is zijn keuze geweest en daar heb IK mee (moeten) leren leven. Dus dan leert hij hier maar mee leven. Het doet me echt NIETS dat hij daarmee zit.
Nee, ik heb het uitgemaakt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vriend het uitgemaakt heeft? (heb me niet helemaal ingelezen). Het is toch altijd een beetje apart om een ex met iemand anders te zien of heb ik dat alleen maar? En tuurlijk hoef je je nergens druk om te maken! Lekker leven
Ok, had het verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:43 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Misschien heb ik het e.e.a. verkeerd verwoord. Toen ze in dat hotel zaten was het nog gewoon mijn vriendin! Dus ja ik stond goed in mijn recht. Toen heb ik opgebeld (het was dus NIET uit) en haar gelijk de zak gegeven. Nu anderhalve maand nadat het uit is hoor ik dat ze nog steeds met die gast gaat die notabene een vriendin heeft en daar ook nog eens een kind mee heeft, en ik vind dat kut om te horen. Ik reageer daar verder niet op al erger ik me wel kapot aan het feit dat mijn ex maar lager en lager blijft zinken. Het doet best pijn om erachter te komen dat je een jaar samen bent geweest en dan achter de ware aard van het beestje komt... Dat voelt alsof een heel jaar van je leven is weggegooid.
Ik had het dus over hem. Ongelukkige quote.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:27 schreef Faerie het volgende:
[..]
Bij mij? Bij de forumer over wie het gaat was het op dat moment nog niet uit.
Bij mij is het inderdaad ook uit, maar ik heb ook wel eens zijn mail gecheckt en toen vond ik ook niet echt leuke dingen. Ik merk trouwens dat heel veel vrouwen de mail van hun vriend bekijken.. heel slecht eigenlijk, zou het nu ook nooit meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |