quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:09 schreef Yankee het volgende:
queens manhattan harlem brooklyn staten island
Stand #1916:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:29 schreef banaantjeEE het volgende:
tia hellebaut
+1 BoLquote:
en nog iets met chocolaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:33 schreef Yankee het volgende:
althans dat hoorde ik gisteren een italiaanse commentator 50 keer schreeuwen toen seedorf scoorde
chocoladekoning: willy wonkaquote:
wow, die was snel en precies zoals ik ze bedoeld hadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef lubje25 het volgende:
de spijker
de tank
de kleine generaal
vaantje
Haha dat vraagtekenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:40 schreef Yankee het volgende:
de spijker
de tank
de kleine generaal
vaantje?
lach maarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Haha dat vraagteken1 teken teveel
ruim op tijdquote:
wat?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:53 schreef ScottTracy het volgende:
HISTORISCHE TT's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:54 schreef ScottTracy het volgende:
Primus?
Gewoon, een historische gebeurtenis uit het jaar van het topicnummer in de TT. Dat kan nog maar tot topic 2010quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:56 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Gewoon, een historische gebeurtenis uit het jaar van het topicnummer in de TT. Dat kan nog maar tot topic 2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, dit zal wel genoeg inspiratie bieden voor komende TT's.quote:
Hebben we ze alvast allemaal gehad. Kan Bananemans weer toffe TT's maken als hij de lapo heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bedankt, dit zal wel genoeg inspiratie bieden voor komende TT's.
Achja, dat jij geen (interesse in) algemene kennis hebt weten we nu wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hebben we ze alvast allemaal gehad. Kan Bananemans weer toffe TT's maken als hij de lapo heeft.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:04 schreef nightcowboy het volgende:
R.E.M. - Automatic for the people
MOTM, en toen zag ik het al snel.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]nightcowboy +1 Waar zag je 't aan?
Stand #1916:
2 nightcowboy
2 Yankee
3 lubje25
1 banaantjeEE
1 BeamofLight
1 ScottTracy
Geen idee... op tv zeggen ze altijd gewoo Ajillore toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:19 schreef Yankee het volgende:
zijn voetbalnaam is toch gewoon femi?
ik hoor ook nogal vaak femi, vandaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Geen idee... op tv zeggen ze altijd gewoo Ajillore toch?
quote:
quote:
Haha, wat is dit nu weer. Ben je ongesteld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja, dat jij geen (interesse in) algemene kennis hebt weten we nu wel.
Zo oud en zo lekkerquote:
Stand #1916:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef BeamofLight het volgende:
Petr Korda
Don't you forgetquote:
Stand #1916:quote:
welke film?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:21 schreef Burnett het volgende:
Vervolgvraag: Wat is de naam van deze film?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Bijna goed, getal iets veranderen en het is meer een werkwoordquote:
quote:
Brouwers ook ja, bij Monchengladbach.quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:09 schreef Robbiev85 het volgende:
Quetsecotl?
quote:
Zijn voornaam klopt idd. Hij was ook Mario Chiavalli in Spijkerhoek....quote:
Dat kan ik niet goed rekenen.quote:
Michiel Kerbosch speelde de Wegwijspiet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zijn voornaam klopt idd. Hij was ook Mario Chiavalli in Spijkerhoek....
Bekend geworden door Pulp Fiction..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef Burnett het volgende:
Quarterpounder with cheese, maar dan in Frankrijk
quote:
Klopt.quote:
Roemerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:54 schreef Burnett het volgende:
Wie is de nieuwe fractievoorzitter van de SP?
Nee. Maar je zit wat de ouders betreft met eentje wel heel warm.....quote:
Van William Holden of George C. Scott of van Tyler ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. Maar je zit wat de ouders betreft met eentje wel heel warm.....
Inderdaad. Furlong zat in de clip Livin on the edge, Silverstone in Cryin, Crazy en Amazing. Jason London in Crazy en Amazing. Liv Tyler in Crazy en Don't wanna miss a thing. Eva Mendes, Alexandra Holden en Seann William Scott in A hole in my soul. Josh Holloway en Stephen Dorff zaten in Cryin. Kristin Datillo en Lesley Ann Warren in Janey's Got a Gun.quote:
Stand #1916:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Stan Laurel en Sjakie Polak.
quote:
Dat deuntje is behoorlijk slaapverwekkend...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef tomtomaat het volgende:
Ik kijk nu "verplicht" (het staat er nu op) mee en ik vind dat muziekje in de serie super irritant...
Sommige dingen moet je voor lief nemen... Niet te hoge eisen stellen..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
@tomtomaat Mocht ik later een vrouw scoren, dan moet het wel eentje zijn die GTST e.d. compleet afzweert.
quote:
Precies, geven en nemen. Ze zeurde ook niet als ik weer eens een film met Jason Statham ofzo wou kijken....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je voor lief nemen... Niet te hoge eisen stellen..
Nee. Denk aan een granen en vezelrijk ontbijt......quote:
quote:
quote:
Moet ie maar geen Lee Towers Imitatie doen.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Niet best, Afellay 3 wedstrijden aan de broek!!
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Eigenlijk had Enoh ook gelapt moeten worden, maar zijn bewegingen waren buiten het zicht van de camera's om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Enoh ook gelapt moeten worden, maar zijn bewegingen waren buiten het zicht van de camera's om.
quote:
4 wedstrijden. Same as Afellay. Was inderdaad even zware overtreding. Hebben ze goed gezien in Zeist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....
Dat was inderdaad een beste overtreding(aanslag).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....
Die overtreding was puur en alleen om zijn poten te breken volgens mij. Zat geen logica achter.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
4 wedstrijden. Same as Afellay. Was inderdaad even zware overtreding. Hebben ze goed gezien in Zeist.
Dan kun je je eigen vraag beantwoorden.quote:
Ik nu ook maar ook geen idee....quote:
+1quote:
Zelfde hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Yankee het volgende:
jezus christus tering ziggo, ik wil CL kijken verdomme
oeps verkeerde topic![]()
algemeen bekend als Thaksinquote:
Kom net thuis, hier ook niks. Digitaal en analoog niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Yankee het volgende:
jezus christus tering ziggo, ik wil CL kijken verdomme
oeps verkeerde topic![]()
BOL +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef BeamofLight het volgende:
Welke 3 hoofdsteden van Europa zijn het slechtst presterend in het behalen van voetballandstitels (Litouwen en San Marino uitgezonderd) (en de " nieuwe landen ook uitgezonderd)?Parijs, Rome en Stockholm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Yankee +1quote:
quote:
Nee! Naast vechtsport heb ik ook andere interesses hoor!quote:
Yep met Norah Jones. Ik denk dat ik wel weer ga.quote:
Waarom dat uitroepteken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |