quote:
quote:
Moet ie maar geen Lee Towers Imitatie doen.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Niet best, Afellay 3 wedstrijden aan de broek!!
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Eigenlijk had Enoh ook gelapt moeten worden, maar zijn bewegingen waren buiten het zicht van de camera's om.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk had Enoh ook gelapt moeten worden, maar zijn bewegingen waren buiten het zicht van de camera's om.
quote:
4 wedstrijden. Same as Afellay. Was inderdaad even zware overtreding. Hebben ze goed gezien in Zeist.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....
Dat was inderdaad een beste overtreding(aanslag).quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar ik hoop vooral dat die idioot van een Hadouir een seizoen geschorst wordt.....
Die overtreding was puur en alleen om zijn poten te breken volgens mij. Zat geen logica achter.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:07 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
4 wedstrijden. Same as Afellay. Was inderdaad even zware overtreding. Hebben ze goed gezien in Zeist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |