Huh? Wel jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Heb je nog ondersteuning nodig of komt het zo ook wel goed denk je?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh? Wel jaIk zal nog eens een fotootje te posten.
Nouja, de eerste optie zal met de dienstregeling 2011 wel waarheid worden. De IC Asd-Vlissingen gaat dan via Haarlem, wat toch 2 treinen per uur per richting scheelt. Daarnaast gaan andere treinen ook anders rijden, wat toch wel wat capaciteit vrijspeelt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je daar zelf langer dan een kwart seconde over nadenkt weet je best dat geen van beide een zinnige optie is
Ooh, maar ik heb ook nóóit beweerd dat 'ie mooi was!! Nee, dat issie nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Jij kan het ook niet helpen dat die trein zo lelijk is
Dat gat wordt snel opgevuld met meer treinen over de Zuidas als voorbode van de Hanzelijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nouja, de eerste optie zal met de dienstregeling 2011 wel waarheid worden. De IC Asd-Vlissingen gaat dan via Haarlem, wat toch 2 treinen per uur per richting scheelt. Daarnaast gaan andere treinen ook anders rijden, wat toch wel wat capaciteit vrijspeelt.
Jammergenoeg willen ze dat helemaal opvullen met Fyra's (Fyrii?)
Dat was inderdaad voor de schok van het zien van die lelijke trein, niets persoonlijks tegen jou.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Huh? Wel jaIk zal nog eens een fotootje te posten.
Ah, zo zie je maar! Een komma of een letter maakt van Jesus nog een ketter (op internet).quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:26 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat was inderdaad voor de schok van het zien van die lelijke trein, niets persoonlijks tegen jou.
TV Oost had ook al zo'n geweldige kaart gemaakt bij de spooropbreking in Nijverdal, waar ze de posities van Nijverdal en Wierden ook niet al te goed meer wistenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef dennistd het volgende:
RTV Oost zet ook een leuke foto bij een enquete over een treinstation in Bergentheim
Hij stond vanmorgen op de Cartesiusweg, komt hier in Utrecht bijna elke dag wel voorbijschuiven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik de eerste die de OV-chiptrein gespot heeft?
[ link | afbeelding ]
Succes. Bij een vriend van me lukte het laatst tot drie keer toe niet. Toen moest hij naar een servicebalie. Bij het lokale station was dit AH to go en die mensen daar hadden uiteraard geen idee hoe hij verder geholpen moest worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal, nu ik me zo verveel, eens het Reizen op Saldo gaan aanvragen op ns.nl
ik had hem toch echt al gezien toen ie richting den haag ging om half 10quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik de eerste die de OV-chiptrein gespot heeft?
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef Socios het volgende:
WAT ZEG JE?! Zeg dat je een stomme grap maakt?
Ik bedoelde iets met "proberen" erin?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:28 schreef De_Hertog het volgende:
Succes. Bij een vriend van me lukte het laatst tot drie keer toe niet. Toen moest hij naar een servicebalie. Bij het lokale station was dit AH to go en die mensen daar hadden uiteraard geen idee hoe hij verder geholpen moest worden.
quote:Rickiie schreef:
Voor degene die afvragen waarom de indienststelling van de Fyra-stellen zo lang duurt. Het gaat nog veel langer duren, waarschijnlijk pas in 2013.![]()
Reden: Treinen zijn buiten profiel in België.
Let op! Dit zijn geruchten!
Want ook dat zijn dingen die je helemaal niet van te voren kunt weten natuurlijk, wat het profiel is in een land waar die trein doorheen moet gaan rijden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:55 schreef James1988 het volgende:
Ik reis al maanden met OV-chip bij NS, geen centje pijn.
Overigens, het vogelbekdier gaat, als de geruchten waar zijn, nog wat langer op zich laten wachten... het ding zou namelijk buiten profiel zijn in België.
Je komt er ook zeker wel pas na een maand of 4 achterquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Want ook dat zijn dingen die je helemaal niet van te voren kunt weten natuurlijk, wat het profiel is in een land waar die trein doorheen moet gaan rijden.
Het enige wat gewoon voor geen meter werkt is dat de NS bij reizen op saldo i.c.m. een jaartrajectabonnement technisch NIET het traject op abonnement kan detecteren (en voorlopig zal dit ook niet veranderen volgens ROVER), en zal het hele traject afrekenen bij uitcheckenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nouja, de eerste optie zal met de dienstregeling 2011 wel waarheid worden. De IC Asd-Vlissingen gaat dan via Haarlem, wat toch 2 treinen per uur per richting scheelt. Daarnaast gaan andere treinen ook anders rijden, wat toch wel wat capaciteit vrijspeelt.
Jammergenoeg willen ze dat helemaal opvullen met Fyra's (Fyrii?)
Ja, want daar had je net een jaartrajectabo voor gekocht. Om dan met papieren kaartjes te kunnen reizenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:15 schreef RubenK het volgende:
[..]
Het enige wat gewoon voor geen meter werkt is dat de NS bij reizen op saldo i.c.m. een jaartrajectabonnement technisch NIET het traject op abonnement kan detecteren (en voorlopig zal dit ook niet veranderen volgens ROVER), en zal het hele traject afrekenen bij uitcheckenHet alternatief is niet inchecken bij het beginpunt, en bij het verste station waar je trajectabo je brengt snel uitstappen en inchecken. Of gewoon papieren kaartjes kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |