Daar was allicht meer te zien dan op die blindedarm naar Rhenen hequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef Duvel het volgende:
Hé, Utrecht - Arnhem! Daar ben ik precies langs gereden vandaag!
Het Evoluon was al een tijdje dicht hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Ireyon het volgende:
En ook Ehv is weer een stukje mooie techniek kwijt..
My everyday trackquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:24 schreef Duvel het volgende:
Hé, Utrecht - Arnhem! Daar ben ik precies langs gereden vandaag!
Eindelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:28 schreef RubenK het volgende:
Ja, zeer jammer dat ze de CTA's nu overal aan het vervangen zijn
Eijsdenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef dennistd het volgende:
RTV Oost zet ook een leuke foto bij een enquete over een treinstation in Bergentheim
[ afbeelding ]
( http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108795 )
whehe lekker danquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:02 schreef dennistd het volgende:
RTV Oost zet ook een leuke foto bij een enquete over een treinstation in Bergentheim
[ afbeelding ]
( http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=108795 )
Schiphol is een ingewikkelde puzzel in het spoorwegnet geworden. Als alles klopt past het precies, maar als één trein vertraging heeft wordt het een soort van domino en worden er meer treinen vertraagd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef RubenK het volgende:
Waarom gaat het altijd zo vaak mis bij/om schiphol?
En de oplossing daarvoor is of minder treinen laten rijden via / stoppen te Schiphol, of meer sporen aanleggen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Schiphol is een ingewikkelde puzzel in het spoorwegnet geworden. Als alles klopt past het precies, maar als één trein vertraging heeft wordt het een soort van domino en worden er meer treinen vertraagd.
Als je daar zelf langer dan een kwart seconde over nadenkt weet je best dat geen van beide een zinnige optie isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En de oplossing daarvoor is of minder treinen laten rijden via / stoppen te Schiphol, of meer sporen aanleggen?
Heb je nog ondersteuning nodig of komt het zo ook wel goed denk je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ben ik de eerste die de OV-chiptrein gespot heeft?
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |