Ik hoop van niet. Ben vandaag voor het eerst met die trein (of überhaupt met een Belgische trein) geweest. Wat een comfort!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:28 schreef James1988 het volgende:
Wellicht over 3 jaar, mocht de Maastricht-Brussel Express niet voortgezet worden, en het oude stoptreintje weer terugkeren. Dan zal Eijsden vast ook wel weer bediend worden.
quote:Reisgegevens
* van UTRECHT CS naar PRAHA HLAVNI NADRAZI op 18/06/2010 met CityNightLine
Treinnummer 457 vertrek om 19:29 en aankomst om 09:27
1 persoon met tarief Ligplaats 4 pers. - Sparnight
Rijtuig X, ligplaats Y (Niet rokers)
* van PRAHA HLAVNI NADRAZI naar UTRECHT CS op 19/06/2010 met CityNightLine
Treinnummer 456 vertrek om 18:31 en aankomst om 10:10
1 persoon met tarief Ligplaats 4 pers. - Sparnight
Rijtuig X, ligplaats Y (Niet rokers)
Met vriendelijke groet,
NS Hispeed
Precies. Zoiets doe ik ieder jaar wel een keer eigenlijk Vorig jaar ben ik naar Warszawa geweest, in 2008 naar Kopenhagen, in 2007 naar Marseille (okee, dat was vanaf Luxemburg).quote:
Rotterdam Stadion en Antwerpen-Luchtbal... stroomstoring op de HSL?quote:
Denk ik wel ja, maar zet er dan neer 'HSL Rotterdam-Antwerpen'. De gemiddelde reiziger heeft hier weinig tot niks aan..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Rotterdam Stadion en Antwerpen-Luchtbal... stroomstoring op de HSL?
Digitaal is kut Liever de oude, vertrouwde flapjes, waar je tenminste nog eens goed om kan lachen, zoals de Sneltrein naar Antwerpen en Brussel (CTA in Dordrecht), of een trein die via Vlissingen of dergelijke naar Praag of Warschau gaat en vervolgens aangekondigd word als Stoptrein, of de IC richting Almere die aangegeven werd dat ie via Praag ging, en op alle tussengelegen stations stopt..En zo kan je nog wel even doorgaan .quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:56 schreef Ascendancy het volgende:
[...]
[ afbeelding ]
De stoptrein naar Tiel via Utrecht Zuilen en Maarssen. Wat een zegen zal het zijn als alles digitaal wordt.
[...]
Ha, nee toch niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het logisch denken wordt bij jullie uitgeschakeld?
Zo kennen we Arriva weer. Probleem is deels op te lossen door uit het raam te kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ha, nee toch niet.
Probleem is alleen dat we vaak niet weten hoeveel bakken er in een bepaalde trein- of rangeerbeweging zitten, zeker bij Arriva. Dan houdt het logisch denken al snel op natuurlijk. En nee, ik ga niet iedere machinist die binnenkomt bellen om te vragen hoe lang zijn trein is.
Dus vanwege de fouten wil je de oude CTA's houden? Bijzonder... Ik vind de nieuwe CTA's erg mooi en duidelijk. Bovendien reis ik elke dag via Schiphol en daar kan flink wat verwarring ontstaan door fouten op de CTA's.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef greavy het volgende:
[..]
Digitaal is kut Liever de oude, vertrouwde flapjes, waar je tenminste nog eens goed om kan lachen, zoals de Sneltrein naar Antwerpen en Brussel (CTA in Dordrecht), of een trein die via Vlissingen of dergelijke naar Praag of Warschau gaat en vervolgens aangekondigd word als Stoptrein, of de IC richting Almere die aangegeven werd dat ie via Praag ging, en op alle tussengelegen stations stopt..En zo kan je nog wel even doorgaan .
Geef me maar liever de oude, vertrouwde, flapjes maar terug.
Oh, dat weten ze vaak zelf ook niet eensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nee, ik ga niet iedere machinist die binnenkomt bellen om te vragen hoe lang zijn trein is.
Officieel moeten ze het weten voor ze mogen vertrekken. Deel van het vertrekgereed zijn van een trein.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, dat weten ze vaak zelf ook niet eens
'quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Officieel moeten ze het weten voor ze mogen vertrekken. Deel van het vertrekgereed zijn van een trein.
'k Maak wel regelmatig mee dat de machinist van een 7-bakken ICRm stam in Tilburg of Breda vrolijk bij het bordje 10/12 stopt Maar wel alleen als Intercity Venlo-Den Haag, dan kan je het ze niet echt kwalijk nemen aangezien die vooral met 10 bakken wordt gereden..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
'
lijkt me wel toch, hoe weten ze anders bij welk boord ze moeten stoppen
Ze houden zich vaak niet aan die borden. Althans, op Hoofddorp. Ik moet altijd naar mijn bus rennen, dus probeer ik tactisch in te stappen, maar ze parkeren hem weer elke keer anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
'
lijkt me wel toch, hoe weten ze anders bij welk boord ze moeten stoppen
Erg treffend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Via: OV-chipkaart werkt ook in het buitenland
Mja, dat kunnen ze bij de GTW in het scherm wel aflezen. Daar staat een regel waarin het aantal bakken staanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Officieel moeten ze het weten voor ze mogen vertrekken. Deel van het vertrekgereed zijn van een trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |