Het zou me niets verbazen als ze er 'achter zijn gekomen' toen er plots een mooie kras op de trein zat na de eerste rit door Belgie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je komt er ook zeker wel pas na een maand of 4 achter
Als in: Je jaartrajectabo voor het traject waarop je gratis kan reizen, en vanaf dat station een kaartje tot je bestemmingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, want daar had je net een jaartrajectabo voor gekocht. Om dan met papieren kaartjes te kunnen reizen![]()
Zoals het eigenlijk altijd al moest voor de ov-chipkaart bedoel je?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef RubenK het volgende:
[..]
Als in: Je jaartrajectabo voor het traject waarop je gratis kan reizen, en vanaf dat station een kaartje tot je bestemming
Ja okee, maar nu de situatie waarin je een deel bereist van het traject waarop je een jaartrajectabo hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:46 schreef RubenK het volgende:
[..]
Als in: Je jaartrajectabo voor het traject waarop je gratis kan reizen, en vanaf dat station een kaartje tot je bestemming
Sorry, maar als ik voetganger of fietser was, was ik ook overgestoken.quote:
Ja, dit accepteert geen mens natuurlijk. Een overweg die 20 minuten non-stop dicht isquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Boschkabouter het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik voetganger of fietser was, was ik ook overgestoken.
Het zou toch niet nodig moeten zijn om voor 6 treinen de slagbomen 20 minuten gesloten te houden.
3! minuten voordat de eerste trein komt gaan de bomen al omlaag.
Ja, dat is ook een gerucht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:58 schreef James1988 het volgende:
Ach, bij Ansaldo kijk ik nergens meer van op. Ze hebben zich ook in de boogstraal vergist, tenslotte
Berichten van OHIH met als toevoeging "dit is een gerucht".quote:
En dan te bedenken dat het spoor rondom Helmond niet eens zo druk bereden wordt...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dit accepteert geen mens natuurlijk. Een overweg die 20 minuten non-stop dicht isZal best gevaarlijk zijn en zo allemaal, maar hier moet echt wat aan gedaan worden.
Ah, dankjewel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kameel. Oud-inspectievoertuig, oud-directievoertuig van NS.
http://www.nicospilt.com/Kameel.htm voor meer![]()
Inmiddels is het wel weer het directievoertuig trouwensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kameel. Oud-inspectievoertuig, oud-directievoertuig van NS.
http://www.nicospilt.com/Kameel.htm voor meer![]()
Minder graffiti in België dan in Nederland? Dat is nieuw...quote:Essen (B), 27 augustus 2007. Graffiti zie je in België wat minder dan in Nederland, maar als het gebeurt wordt het meteen goed aangepakt. Dit is de pendeltrein naar Antwerpen.
Netjes hoe de mensen zo gepest wordenquote:
Nee, ik zat in Utrecht voor de opleiding.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
Mooie plaat Zug-Chef.
Alleen jammer dat het treinstel op zich zo'n pijn aan je ogen doet.
----------------------------------
Ik hoop niet dat Ziggy vanmiddag in het Groningse achter de knoppen zat. Ging niet helemaal lekker op spoor 2a namelijk. Stonden al 5 bakken GTW gereed voor trein van 15.06 naar Roodeschool, maar er werden nog even vier andere bakken GTW vanuit de richting Groningen Noord binnengenomen. Het paste gelukkig op het spoor, maar het betekende wel dat de passagiers die al ingestapt waren over moesten stappen naar de net binnengekomen stellen.
quote:De beperkingen tussen R'dam Stadion en A'werp Luchtbal als gevolg van een stroomstoring zijn voorbij.
Het logisch denken wordt bij jullie uitgeschakeld?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee, ik zat in Utrecht voor de opleiding.
Maar in principe bepaalt de vervoerder wat waarheen gaat, niet de treindienstleiding. Als zij negen bakken op 2A/2C willen hebben, doen we dat gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |