abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 21:04:57 #1
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79144096
Het vorige deel: Slank #980 - Heggenvlechten op de Hei!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_79144162
toevoeging aan de lijst: 1 whisky
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 maart 2010 @ 21:06:27 #3
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79144210
Shiny! Ik vind het echt heel naar voor je .
Your body. Your soul. Your rituals.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:07:43 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79144283
Shinyface! Balen dit soort dingen Helaas wordt goed gedrag niet altijd beloond... Nouja, don't go changin' en ik hoop dat een nieuw baantje tien keer toffer wordt en zich rap aandient!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79144334
Dank jullie

En nee Ladyblack, ik word ontslagen, de winkel blijft bestaan. Het ligt volgens hem ook aan het feit dat ik te duur ben.

Maargoed, komt wel goed hoor. En zulke mensen zijn er veel dus misschien moet ik daar iets harder in worden
pi_79144343
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79144430
Oja, mijn fiets moet nog naar de fietsenmaker. Bedankt voor de herinnering.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_79144512
SDB! Rot voor je zeg. Zeker als je zo enthousiast bent en goede energie erin steekt is het heel stom als je zo afgeserveerd wordt. Bij de panini was ik ook te duur met 19 jaar, idiote reden voor ontslag!

Lijstje in totaal 1800 kcal! Van de week geen croissantjes dus. Heb al veel groente in elk geval
  zondag 14 maart 2010 @ 21:13:06 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79144618
Heb ook eens zoiets meegemaakt shiny... werkte in café in Nijmegen en woonde daar récht tegenover op kamers. Dus, ik was altijd de eerste die hielp met invallen, diensten overnemen, etc. Draaide meestal dubbele van het aantal afgesproken uren. Ten tijde van de 4daagse ging ik verhuizen naar een grotere kamer elders in Nijmegen. Aangegeven op het werk, kan écht niet werken, verhuizing etc. Werd ik aan de vooravond van de verhuizing gebeld. Hoi, kan je komen werken, het is erg druk. Aangegeven dat het echt niet kon omdat ik nog aan het inpakken was. "ja maar we zien dat je thuis bent". Ja, maar ben aan het pakken. Etc. Twee dagen later werd ik onslagen wegens 'oncollegiaal gedrag'.

Je houdt echt een nare smaak aan zoiets over en dat is zo jammer, zeker als je er met plezier hebt gewerkt!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:13:30 #10
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79144641
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje in totaal 1800 kcal! Van de week geen croissantjes dus. Heb al veel groente in elk geval
Is toch prima? Of is het juist prima omdat je geen croissantje heb gegegeten?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79144894
Vriendje heeft de afwas gedaan, dus ik kan zowaar de keuken poetsen.
Soms zijn mannen toch wel leuk.
pi_79144917
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is toch prima? Of is het juist prima omdat je geen croissantje heb gegegeten?
Op zich is het niet heel veel, maar mn 'target limit' is 1600 en ik heb al 3 forse dagen achter elkaar.
Maar misschien moet ik gewoon accepteren dat wat je er in een jaar aaneet, niet eraf is in drie maanden. Maar ik wil zo graag resultaat zien!
pi_79144923
Whoa, XM, dat is belachelijk! Heb je dat nog aangevochten?
  zondag 14 maart 2010 @ 21:19:51 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79145040
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, XM, dat is belachelijk! Heb je dat nog aangevochten?
Nee, zwart uitbetaald, etc. En ik had er eigenlijk ook gelijk helemaal tabak van.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:20:58 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79145123
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Op zich is het niet heel veel, maar mn 'target limit' is 1600 en ik heb al 3 forse dagen achter elkaar.
Maar misschien moet ik gewoon accepteren dat wat je er in een jaar aaneet, niet eraf is in drie maanden. Maar ik wil zo graag resultaat zien!
Is 1600 niet erg weinig? Je hebt het vast wel eens gepost, maar hoe lang ben je eigenlijk?
pi_79145163
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook eens zoiets meegemaakt shiny... werkte in café in Nijmegen en woonde daar récht tegenover op kamers. Dus, ik was altijd de eerste die hielp met invallen, diensten overnemen, etc. Draaide meestal dubbele van het aantal afgesproken uren. Ten tijde van de 4daagse ging ik verhuizen naar een grotere kamer elders in Nijmegen. Aangegeven op het werk, kan écht niet werken, verhuizing etc. Werd ik aan de vooravond van de verhuizing gebeld. Hoi, kan je komen werken, het is erg druk. Aangegeven dat het echt niet kon omdat ik nog aan het inpakken was. "ja maar we zien dat je thuis bent". Ja, maar ben aan het pakken. Etc. Twee dagen later werd ik onslagen wegens 'oncollegiaal gedrag'.

Je houdt echt een nare smaak aan zoiets over en dat is zo jammer, zeker als je er met plezier hebt gewerkt!
Ook een naaistreek! Maar ik heb het idee dat het heel vaak zo gaat in de horeca, een vriendin van me werkt in een hotel en heeft precies zo'n baas. Alleen is zij daar gewoon iets beter tegen bestand.
pi_79145242
Voor SDB!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:24:29 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79145346
Dat is altijd het punt he, je hebt zo weinig om op terug te vallen als je het als bijbaan doet.....
Ik heb bij het restaurant waar ik werkte ook mn vervangster ingewerkt zonder het te weten En toen op de laatste avond voor ik 2 weken op excursie naar Rome zou gaan, werd me meegedeeld dat ik niet meer was ingeroosterd 'omdat ik niet goed in het team paste, en op den duur was dat ook niet leuk voor mij'.......

Dus toen zat ik zonder werk en ook 2 weken geen mogelijkheid om te zoeken! Maarja, wat ga je eraan doen als oproepkracht?
  zondag 14 maart 2010 @ 21:25:45 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_79145442
voor SDB.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:27:37 #20
236335 neen
schone schijn
pi_79145556
O ja, ik heb ook eens mensen ingewerkt op dingen die ik altijd moest doen en dan commentaar krijgen als je andere dingen doet zonder erop ingewerkt te worden.

en een tvp, morgen begint weer een zware week want ik mag eigenlijk niet meer snoepen enzo en het is nogal druk met de studie maar goed
het lijkt niet wat het is
pi_79145666
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is altijd het punt he, je hebt zo weinig om op terug te vallen als je het als bijbaan doet.....
Ik heb bij het restaurant waar ik werkte ook mn vervangster ingewerkt zonder het te weten En toen op de laatste avond voor ik 2 weken op excursie naar Rome zou gaan, werd me meegedeeld dat ik niet meer was ingeroosterd 'omdat ik niet goed in het team paste, en op den duur was dat ook niet leuk voor mij'.......

Dus toen zat ik zonder werk en ook 2 weken geen mogelijkheid om te zoeken! Maarja, wat ga je eraan doen als
oproepkracht?
Jawel, maar ik heb bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om naar de franchise holder (heet dat zo? In ieder geval de bedenker van het concept) te gaan en het te vertellen. Het is gelukkig wel een toegankelijke man, komt ook vaak in de winkel en (dat hoorde ik ook via via) vond mij itt mijn baas wel leuk, dus misschien kan ik daar iets mee. Of in ieder geval dat ie weet wat er speelt.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:32:07 #22
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79145861
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Jawel, maar ik heb bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om naar de franchise holder (heet dat zo? In ieder geval de bedenker van het concept) te gaan en het te vertellen. Het is gelukkig wel een toegankelijke man, komt ook vaak in de winkel en (dat hoorde ik ook via via) vond mij itt mijn baas wel leuk, dus misschien kan ik daar iets mee. Of in ieder geval dat ie weet wat er speelt.
Zou ik zeker doen dan Je gaat er misschien per saldo niet veel mee bereiken, maar wel gemoedsrust voor jezelf
pi_79145862
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Vraag is: wil jij die andere baas uberhaupt nog wel tegenkomen op de werk? En het risico lopen om er weer uitgegooid te worden zoals nu?

Edit: je kunt iig je beklag doen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_79145889
Gatver, ik ben blij dat ik nooit de horeca ben ingegaan Het leek me van buitenaf best leuk.
En ik ben nu toch veel en veel te duur (en waarschijnlijk te lastig ).

Mijn bijbaantje was bij de Edah, jaaaaaaaaaaren. Heel leuk, tot we voorverpakt vleeswaar gingen verkopen en ik een 15 jarig doosje moest inwerken. En de klanten me maar bleven vragen of die wel helemaal goed was (ze had echt altijd haar mond openhangen en maakte daardoor niet een heul slimme indruk). Op een zaterdag toen ook nog mot met 1 van de vasten (die wat normaal doordeweek werkten) en toen had ik het gehad.

Ik heb eigenlijk altijd baliewerk gedaan dus, klanten helpen. Ook nu nog, en ik ben het eerlijk gezegd echt vreselijk ZAT, heel blij dat van de vier dagen werken ik er nog maar eentje volledig baliedienst heb. Ik ben een stuk aardiger nu
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79146135
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is 1600 niet erg weinig? Je hebt het vast wel eens gepost, maar hoe lang ben je eigenlijk?
Niet zo lang, 1,68m. Soms denk ik dat t weinig is. Als ik flauw ben rond 5 uur maar dan eet ik extra.
1800 dagelijks lijkt me weer zoveel?
  zondag 14 maart 2010 @ 21:36:59 #26
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79146196
Baliewerk klinkt mij nu zaaaaalig in de oren Alles beter dan schoonmaken, dat sowieso, maar een 'zittende kantoorbaan' klinkt dan echt relaxed plus contact met mensen vind ik leuk (vandaar ook altijd de horeca en nu thuiszorg)
pi_79146244
1600 lijkt me niet ongezond weinig, toch?
MevrouwPuff: heb je je BMR enzo al uitgerekend? Dan weet je het zeker.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:40:17 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79146386
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Niet zo lang, 1,68m. Soms denk ik dat t weinig is. Als ik flauw ben rond 5 uur maar dan eet ik extra.
1800 dagelijks lijkt me weer zoveel?
Dus, je bent langer dan ik, zwaarder en eet minder calorien? Dat kan niet goed zijn hoor! Geen wonder dat je flauw wordt rond 5 uur.

Ter vergelijking; ik ben 1.65, weeg op het moment ongeveer 58 kilo, sport max 1x per week (normaal meer) en loop al tegen de 40. Ik moet minimaal 1335 kcal eten om alle organen normaal te laten draaien en mijn onderhoud is 1836. Bij alles onder de 1836 val ik dus af.
pi_79146462
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Baliewerk klinkt mij nu zaaaaalig in de oren Alles beter dan schoonmaken, dat sowieso, maar een 'zittende kantoorbaan' klinkt dan echt relaxed plus contact met mensen vind ik leuk (vandaar ook altijd de horeca en nu thuiszorg)
Ik word gewoon tuureluurs van de telkens terugkerende stomme vragen. "Het kopieerapparaat doet het niet" "Hoe werkt het kopieerapparaat?" "Ik kan het boek niet vinden" "Ik moet een boek zoeken en ik weet niet hoe" Vooral dat laatste is ZO irritant, ze krijgen allemaal instructie, het staat uitgelegd op de website en dan nog te lam zijn om het zelfs maar te proberen.

En dan gejengel als een boek terug moet "Jaaahaaa maar IK heb het nodig! Voor mijn scriptie!"Als je dan uitlegt dat er nog 40 mensen een scriptie aan het schrijven zijn krijg je zo'n snuit van

En het opruimen. Elke dag weer. En weer. En weer. En weer
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_79146490
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Zou ik zeker doen dan Je gaat er misschien per saldo niet veel mee bereiken, maar wel gemoedsrust voor jezelf
Nee weet ik wel, maar het zou voor mij al heel veel opluchten om er met iemand over te praten die me misschien begrijpt en die sowieso een heel mooi concept heeft bedacht van vrede op aarde met een bagel en koffie ofzo en die misschien wel wil weten dat het er in de praktijk niet zo aan toegaat.

Maargoed jullie zijn lief , bedankt voor het "luisteren". Ik ga even mijn frustratie eruit rennen met evy, dan douchen en slapen.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:42:13 #31
236335 neen
schone schijn
pi_79146530
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nee weet ik wel, maar het zou voor mij al heel veel opluchten om er met iemand over te praten die me misschien begrijpt en die sowieso een heel mooi concept heeft bedacht van vrede op aarde met een bagel en koffie ofzo en die misschien wel wil weten dat het er in de praktijk niet zo aan toegaat.

Maargoed jullie zijn lief , bedankt voor het "luisteren". Ik ga even mijn frustratie eruit rennen met evy, dan douchen en slapen.
Ga je met runkeeper lopen? Dan worden we runkeeper matties
Wie heeft er nog meer runkeeper?
pi_79146671
En de deeltijdstudenten. Die komen niet vragen, nee die komen EISEN.
Niet allemaal hoor, maar als je er dan zo'n drie achterelkaar hebt denk je ook JA, GA MAAR NAAR DE OPENBARE BIBLIOHTEEK JA! (omdat ik weigerde haar hele boekenlijst op te zoeken).

En over mijn collega's.... *haalt diep adem* Maar goed, die heb je ovral wel, alleen is het daar meestal 1 rare, ik heb er vijf (we zijn met zes)
  zondag 14 maart 2010 @ 21:44:16 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79146683
Ik kon me altijd zo oprecht verbazen over mensen die uit hun panty gingen omdat ze 30 eurocent boete hadden omdat ze 3 dagen te laat waren met een boek .
pi_79146690
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef neen het volgende:

[..]

Wasda? Heb wel Nike+iPod ofzo, maar heb nog niet uitgevonden hoe het werkt. Ben ook bang dat ik mijn foon laat vallen dus doe het met m'n mp3
pi_79146749
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik word gewoon tuureluurs van de telkens terugkerende stomme vragen. "Het kopieerapparaat doet het niet" "Hoe werkt het kopieerapparaat?" "Ik kan het boek niet vinden" "Ik moet een boek zoeken en ik weet niet hoe" Vooral dat laatste is ZO irritant, ze krijgen allemaal instructie, het staat uitgelegd op de website en dan nog te lam zijn om het zelfs maar te proberen.

En dan gejengel als een boek terug moet "Jaaahaaa maar IK heb het nodig! Voor mijn scriptie!"Als je dan uitlegt dat er nog 40 mensen een scriptie aan het schrijven zijn krijg je zo'n snuit van

En het opruimen. Elke dag weer. En weer. En weer. En weer
Klinkt erg akelig, ja Maar toch doe je 't nog steeds Blijkbaar toch iets leuks?
pi_79146791
praat me niet over baantjes en ze kwijtraken

balen SDB

ik voel me heel slecht nu, want ik heb een opdracht niet ingeleverd maar ik had echt geen zin en ik heb de moed niet om het te gaan snappen.. nog 2 weken tot het tentamen, dan maar daar ontzettend voor bikkelen!

nu slapen!
Ja doei.
pi_79146814
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kon me altijd zo oprecht verbazen over mensen die uit hun panty gingen omdat ze 30 eurocent boete hadden omdat ze 3 dagen te laat waren met een boek .
Zo had ik er van de week nog eentje. IK KAN TOCH NIET VIER BRIEVEN HEBBEN GEMIST?!?!??!
Eh, 1 email en drie brieven. Kennelijk. 16.50 is het, je kunt pinnen of contant betalen of niet betalen, maar dan mag je niks meer lenen. NOOIT MEER!

zondag 14 maart 2010 @ 21:46:18 #38
236335 neen
schone schijn
pi_79146815
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wasda? Heb wel Nike+iPod ofzo, maar heb nog niet uitgevonden hoe het werkt. Ben ook bang dat ik mijn foon laat vallen dus doe het met m'n mp3
www.runkeeper.com trackt zo hoe je hebt gelopen via gps, gratis via de app store te downloaden en dat ding kan wel tegen een stootje ik heb hem ook al 2x laten vallen en gebruik hem nog maar weinig

Ik post m'n account hier lekker nog niet want ik loop nog veel te kleine stukjes
  zondag 14 maart 2010 @ 21:46:57 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79146852
Jeetje, ik had nog nooit mn bmr uitgerekend, maar heb het nu eens gedaan, en mijn bmr is 1430, en onderhoud 1716. Nou, dat verklaart wel waarom ik nog steeds langzaamaan afval Er zijn weinig dagen waarop ik de 1700 kcal overschrijd, en ik eet tegenwoordig een stuk gezonder

De weegschaal staat nu al een aantal ochtenden heel overtuigend op 61 Dat is lang geleden
pi_79146951
Ik waardeer het steeds meer dat ik bij m'n stage bijna de hele dag achter mijn computer kon blijven zitten. Wel wat labwerk en soms een praatje ter afwisseling en verder lekker achter m'n bureau, beetje met kamergenoten kletsen en af en toe koffie halen, heerlijk.
pi_79146967
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klinkt erg akelig, ja Maar toch doe je 't nog steeds Blijkbaar toch iets leuks?
Zes weken zomervakantie Ik kan er heen lopen! Ik hou van ordenen en opruimen Ik kreeg mijn opleiding volledig vergoed, en die vond ik echt heel leuk. En nu ik maar 1 dag echt balie heb, heb ik ook meer geduld om mensen te helpen. En de kans op doorstromen is groter geworden.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:48:52 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79146974
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

Zo had ik er van de week nog eentje. IK KAN TOCH NIET VIER BRIEVEN HEBBEN GEMIST?!?!??!
Eh, 1 email en drie brieven. Kennelijk. 16.50 is het, je kunt pinnen of contant betalen of niet betalen, maar dan mag je niks meer lenen. NOOIT MEER!

Ik heb ook een keer een hele fraaie discussie gehad met een meneer die z'n kleurenprintjes niet wilde betalen. Kleurenprinten moest je aanvragen bij de balie, dan zetten wij 'm aan. Hing zo'n instructie bij van 'zorg dat je zeker weet dat je uitdraait wat je wilt uitdraaien etc.'. Had ie 10 printjes, zegt ie: 'joah, maar ik hoef ze eigenlijk niet, alleen die ene." Ja, geen drol mee te maken, 5 euro aub .
pi_79146993
Ik doe nog even snel een lijst, voor ik ga eten

O: bak magere yoghurt, halve banaan
T: handje zwartwitjes
T: 5 blini's met zachte geitenkaas, gerookte zalm en wasabi
T: kleine, boterige cherry-crumble in een ontzettend leuk theehuisje
T: nog een handje zwartwitjes (voorraad is nu op)
T; 3 dolmades, courgettekoekje
D: flammkuchen, glas wodka erbij. Shit, ik wou nog doperwtensoep maken voor de groente. Vergeten
  zondag 14 maart 2010 @ 21:49:29 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79147012
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, ik had nog nooit mn bmr uitgerekend, maar heb het nu eens gedaan, en mijn bmr is 1430, en onderhoud 1716. Nou, dat verklaart wel waarom ik nog steeds langzaamaan afval Er zijn weinig dagen waarop ik de 1700 kcal overschrijd, en ik eet tegenwoordig een stuk gezonder

De weegschaal staat nu al een aantal ochtenden heel overtuigend op 61 Dat is lang geleden
Wat mag jij weinig eten Wat gek. Doe je helemaal neit aan sport?
  zondag 14 maart 2010 @ 21:49:31 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79147015
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef Syrena het volgende:
En de deeltijdstudenten. Die komen niet vragen, nee die komen EISEN.
Niet allemaal hoor, maar als je er dan zo'n drie achterelkaar hebt denk je ook JA, GA MAAR NAAR DE OPENBARE BIBLIOHTEEK JA! (omdat ik weigerde haar hele boekenlijst op te zoeken).

En over mijn collega's.... *haalt diep adem* Maar goed, die heb je ovral wel, alleen is het daar meestal 1 rare, ik heb er vijf (we zijn met zes)

Ja, ik snap je frustratie hoor, ik vind mezelf altijd een redelijk meegaande student, maar ik hoor mensen wel eens vragen stellen waar je tenen van krommen Maarja, ik heb zelf ook wel eens als een dom blondje staan keutelen omdat ik een boek langer wilde lenen
  zondag 14 maart 2010 @ 21:51:56 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79147165
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wat mag jij weinig eten Wat gek. Doe je helemaal neit aan sport?
Ik werk 3x per week, dat is mijn work-out en hooguit 10 minuutjes erheen fietsen, dus ik heb maar activiteitsniveau 1 ingevuld ja. Bij level 2 wordt het 1966, maar zoveel eet ik toch nooit
pi_79147220
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb ook een keer een hele fraaie discussie gehad met een meneer die z'n kleurenprintjes niet wilde betalen. Kleurenprinten moest je aanvragen bij de balie, dan zetten wij 'm aan. Hing zo'n instructie bij van 'zorg dat je zeker weet dat je uitdraait wat je wilt uitdraaien etc.'. Had ie 10 printjes, zegt ie: 'joah, maar ik hoef ze eigenlijk niet, alleen die ene." Ja, geen drol mee te maken, 5 euro aub .
Of komen ze aankakken met 30 witte A4-tjes. Hij kopieert niet! En ik heb wel betaald!
Huh. Er staat beeldzijde naar BOVEN he, niet naar beneden.
Student: En als het al de derde was die dag, en de toon me niet beviel, dan zei ik dat ze dat beneden moesten gaan melden bij de repro (om daar te te horen te krijgen dat het beeldzijde boven is )

Ik probeer nu minder evil te zijn maar als het echt op zo'n dwingende toon gaat, oeoeoeoeoe. Idem voor docenten trouwens.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:56:12 #48
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79147441
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja, ik snap je frustratie hoor, ik vind mezelf altijd een redelijk meegaande student, maar ik hoor mensen wel eens vragen stellen waar je tenen van krommen Maarja, ik heb zelf ook wel eens als een dom blondje staan keutelen omdat ik een boek langer wilde lenen
Als ik een boek langer nodig had van de UB en ik wist dat het niet kon, dan leverde ik 'm gewoon te laat in . Nam de boete dan wel voor lief.
pi_79147454
Wat een rotvent, SDB! Ik zou ook gefrustreerd zijn, dat zo'n incompetente kluns nota bene jou kan ontslaan. Maar het voordeel van de horeca is, dat je - met ervaring- bijna direct weer een nieuwe baan hebt, dus hopelijk kom je snel op een plek terecht waar alles wel helemaal naar je zin is!
  zondag 14 maart 2010 @ 21:57:55 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79147560
Tijd voor een daglijstje.
o. duits broodje met boter + een ei + een probiotisch drankje
s. half uurtje crosstrainer
t. chocolaatje (70 kcal)
l. bord bami + 2 eetlepels satehsaus + kroepoek + 2 opscheplepels diverse groente + vanilletoetje
t. 2 chocolaatjes + banaan
d. gemengde salade + wit broodje met boter + 2 drumsticks

[ Bericht 2% gewijzigd door Tinkepink op 14-03-2010 22:24:58 ]
pi_79147612
Boh, alleen de conclusie nog. Waarom vind ik dat zo moeilijk, er mag niks nieuws in staan, dus het is gewoon oplepelen wat ik al geschreven heb.

MAAR HOE?! Ik kijk er morgen nog maar eens naar.
pi_79147650
Nu even het weer checken of ik morgen al ballerina's aankan zonder dat mijn tenen eraf vallen.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:59:52 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79147682
Haha herkenbaar! Ik ben ook baliemedewerker

"De kopiëermachine doet het niet! " *kijkt veelbetekenend naar printer in onze werkruimte*
Ik: "Ah dan moet je het even proberen in gebouw *zus en zo*, 2 tellen lopen! "
"Jamaar ik heb het NU nodig! Kan ik niet... "
Ik: "Eh, nee "

Ik ben altijd heel slecht in nee zeggen (nietjes en paperclips geef ik weg bij de vleet, printjes wil ik soms ook nog wel doen en ik breng studenten ook wel eens lopend naar waar ze heen moeten omdat ik te slecht ben in richting aanwijzingen geven ), maar soms wordt het je zo verdomd makkelijk gemaakt als mensen al komen aanzetten met een attitude van weetikwat (Plus, ik denk dat stiekem ook, als je het NU moet hebben, heb je niet goed gepland )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_79147716
Ik heb alleen nog maar een keer meegemaakt dat m'n baas me niet kwijt wilde. Ik wilde overgeplaatst worden van het filiaal bij m'n ouders naar het filiaal in Groningen, en m'n baas daar wilde me tegenhouden. Toen ben ik gaan bellen met de manager boven mijn manager, en is het me toch gelukt.

Ik post geen lijstje want dat is werkelijk idioot. Net nog twee pompoenkaneelcakejes op.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:00:29 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79147720
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Boh, alleen de conclusie nog. Waarom vind ik dat zo moeilijk, er mag niks nieuws in staan, dus het is gewoon oplepelen wat ik al geschreven heb.

MAAR HOE?! Ik kijk er morgen nog maar eens naar.
Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:01:25 #56
331 Merel
Be here now.
pi_79147781
Aaah balen van je baan SDB! Heb je al iets anders op het oog?

Date was leuk Maar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 14 maart 2010 @ 22:02:53 #57
236335 neen
schone schijn
pi_79147890
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:03:08 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_79147910
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB! Heb je al iets anders op het oog?

Date was leuk Maar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
Hoe was het eten zelf?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 14 maart 2010 @ 22:04:16 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_79147990
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef neen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijn
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_79148043
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.
Fail
Maria> Nietjes & paperclipsen geef ik ook weg hoor. Pen lenen, no problem. Op de hotelschool was dat wel anders, daar mocht dat pertinent niet. Ik vind het alleen minder dat m'n collega MIJN snijapparaat steeds uitleent, want dat is nogal een fragiel ding dat snel bot wordt. Aan de andere kant heb ik 'm dan wel gekocht, maar wel vergoed gekregen, dus is ie eigenlijk niet meer mijn. Maar toch....
pi_79148110
En nu ga ik mijn kleding voor morgen klaarleggen en slapen
  zondag 14 maart 2010 @ 22:06:14 #62
236335 neen
schone schijn
pi_79148135
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijn
Vitesse trouwens ook weer goed bezig
  zondag 14 maart 2010 @ 22:06:59 #63
331 Merel
Be here now.
pi_79148187
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:03 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hoe was het eten zelf?
Prima hoor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_79148188
Merel, ah well, het was leuk en dat is gewoon genoeg dan toch? goed dat je gegaan bent

DaD, post die lijst nou maar, de mijne was ook volstrekt geschift
  zondag 14 maart 2010 @ 22:08:15 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_79148276
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:06 schreef neen het volgende:

[..]

Vitesse trouwens ook weer goed bezig
Degradatievoetbal en nog terecht ook
  zondag 14 maart 2010 @ 22:08:19 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79148288
Doe ik de mijne wel, ter compensatie:

O: 3 afbakcroissants met jam, verse jus, bak koffie
T: 2 stukjes chocolade
L: -
T: 1/2 chocoladehaas (zo'n cheap ass paas-ding van de AH van 69 cent)
D: 2 stukken pizza

_
  zondag 14 maart 2010 @ 22:10:35 #67
3185 Adelante
To let it go now
pi_79148440
'I live in my own little world
but it's OK, they know me here'

Staat op het shirt van een verstandelijk beperkt meisje in een programma van Zembla nu
  zondag 14 maart 2010 @ 22:11:41 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79148550
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe ik de mijne wel, ter compensatie:

O: 3 afbakcroissants met jam, verse jus, bak koffie
T: 2 stukjes chocolade
L: -
T: 1/2 chocoladehaas (zo'n cheap ass paas-ding van de AH van 69 cent)
D: 2 stukken pizza

_
OMG, hoe leef je erop? ik zou echt zo'n woeste honger hebben nu!
pi_79148590
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB? Heb je al iets anders op het oog?

Ach, dan heb je in elk geval een leuke avond gehad, toch?
  zondag 14 maart 2010 @ 22:12:16 #70
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79148595
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
'I live in my own little world
but it's OK, they know me here'

Staat op het shirt van een verstandelijk beperkt meisje in een programma van Zembla nu
Dat vind ik echt een lieve tekst
  zondag 14 maart 2010 @ 22:12:35 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79148617
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

OMG, hoe leef je erop? ik zou echt zo'n woeste honger hebben nu!
Ik heb zelfs nog 2 stukken pizza aan Duvel gegeven omdat ik vol zat .
  zondag 14 maart 2010 @ 22:12:51 #72
236335 neen
schone schijn
pi_79148644
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:

[..]

Degradatievoetbal en nog terecht ook
Ik kijk al uit naar de play offs
  zondag 14 maart 2010 @ 22:15:57 #73
3185 Adelante
To let it go now
pi_79148836
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:12 schreef neen het volgende:

[..]

Ik kijk al uit naar de play offs
Met NEK, die maken toch ook nergens kans op?
  zondag 14 maart 2010 @ 22:16:49 #74
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_79148886
Merel, een leuke avond is nooit weggegooid .
XM, wat een lijstje! Ga je morgen weer normaal eten?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_79149057
XM, alweer pizza? Mens, jij bent het spoor nog verder bijster dan ik

*stapelt nog wat stukken flatbread met tomatenhummus op haar zonden
  zondag 14 maart 2010 @ 22:22:14 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79149268
Mja CF, maar dit keer maar 2 punten en vrijdagavond een halve, dus al met al heb ik nog niet eens een hele pizza op .
  zondag 14 maart 2010 @ 22:23:56 #77
236335 neen
schone schijn
pi_79149382
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:15 schreef Adelante het volgende:

[..]

Met NEK, die maken toch ook nergens kans op?
NEK weg ermee
Degradatie play-offs voor Vitesse zou ik wel leuk vinden, misschien moeten ze dan wel naar Friesland
pi_79149386
Shame on you, je zondigt niet eens serieus zo
  zondag 14 maart 2010 @ 22:26:50 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79149588
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Shame on you, je zondigt niet eens serieus zo
Zelfs dat kan ik niet fatsoenlijk
pi_79150876
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dus, je bent langer dan ik, zwaarder en eet minder calorien? Dat kan niet goed zijn hoor! Geen wonder dat je flauw wordt rond 5 uur.

Ter vergelijking; ik ben 1.65, weeg op het moment ongeveer 58 kilo, sport max 1x per week (normaal meer) en loop al tegen de 40. Ik moet minimaal 1335 kcal eten om alle organen normaal te laten draaien en mijn onderhoud is 1836. Bij alles onder de 1836 val ik dus af.
Maar juist omdat ik zwaarder ben en zo'n dikke buikomtrek heb, eet ik minder. Echt snel lijkt t niet te gaan trouwens hoor. Denk ook wel dat ik boven mn bmr blijf, zit nl maar weinig dagen onder de 1600, meestal mooi daarrond.
Die croissantjes eet ik sowieso niet doordeweeks, en ze leveren weinig nuttige stoffen voor de calorieen, vandaar.
Edit: BMR 1521, gebaseerd op gewicht, lengte, leeftijd en 3-4x per weer sport (zo lang sport ik ook weer niet). Maar moet misschien niet miepen over een dagje IETS teveel, alleen als het boven 2000 is ofzo?

[ Bericht 9% gewijzigd door MevrouwPuff op 14-03-2010 22:52:47 ]
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 22:48:11 #81
70532 loveli
N
pi_79150931
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ah well, het was leuk en dat is gewoon genoeg dan toch? goed dat je gegaan bent

In het kader van de geschifte lijstjes:

O: 2 magnums almond
L: 4 dikke sneden zuurdesembrood met roomboter, avocado, kipfilet en een beetje kruidenzout
T: stuk kaas met 1 ibuprofen
T: magnum almond
T: magnum classic
D: bak volle yoghurt 500g
crap in = crap out
pi_79150967
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:

Ook hier enigszins relatietrubbels vandaag, maar het is weer ok. Dan krijg je:

O: Brinta
T: 2 gangmakers
T: gekookt eitje (dat was het moment waarop ik besloot normaal te gaan doen. Wat ik direct weer teniet deed met:)
T: bakje bolognesechips
D: pompoen/zoete aardappel/aardappel-curry met twee eetlepels basmatirijst
T: 2 pompoenkaneelcakejes (wel zonder frosting. Want daar had ik de ingrediënten niet meer voor in huis)

.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 maart 2010 @ 22:57:51 #83
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79151520
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef loveli het volgende:

[..]

In het kader van de geschifte lijstjes:

O: 2 magnums almond
L: 4 dikke sneden zuurdesembrood met roomboter, avocado, kipfilet en een beetje kruidenzout
T: stuk kaas met 1 ibuprofen
T: magnum almond
D: bak volle yoghurt 500g
5 magnums ik word al misselijk als ik eraan denk

Mijn lijstje valt dan best mee thx all!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:01:37 #84
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79151744
Anyways, op naar de S op mijn lijstje:

Slaaaaaaapen
  Vis een optie? zondag 14 maart 2010 @ 23:03:24 #85
70532 loveli
N
pi_79151853
...maar ik drink niet
crap in = crap out
  zondag 14 maart 2010 @ 23:11:32 #86
236335 neen
schone schijn
pi_79152344
quote:
Op zondag 14 maart 2010 23:03 schreef loveli het volgende:
...maar ik drink niet
En ik al helemaal niet
pi_79152501
quote:
Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Rijdt er geen bus of tram? 2 kratten op de fiets lijkt me niet haalbaar nee

Misschien vriendje + vrienden chanteren dat ze je nog wat verschuldigd zijn voor die rooklucht van gisteravond

-edit- Of je haalt minder bier natuurlijk en laat de bierdrinkers zelf meenemen
Vriendje is bij zijn ouders met die vrienden dus heb het laatste gedaan
pi_79152638
quote:
Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op zulke momenten is zo'n Kronan-fiets met voor ook een bagagedrager wel hendig Dan nog lijkt het me niet hendig en ben ik het eens met LadyBlack

Dweilen... Oei. *kijkt kamer rond* Ik heb een Swiffer! Tot nu toe twee keer gedaan Ik kwam er wel achter dat ik nieuwe stofzuigerzakken nodig heb want mn stofzuiger zuigt niet meer En met zo'n haarbal als ik in huis is het wel nodig!

Lijstio.

Pre-O: appel-kaneel cupcakeje
O: mini afbakbroodjes (2 minicroissantjes, 4 minibolletjes met rosbief)
L: left-over empanada
T: snee brood met pindakaas
D: we gaan halen denk ik, ik vind die tjap tjoy die Uniek net noemde wel een goed plan Met nasi!

Oh, en go Merel! Dat het maar sowieso gezellig mag zijn
Ik had dus een fiets met mandje geleend en daar kon 1 krat in, en 3 tassen aan het stuur. Zwaaaaar!!
pi_79152876
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ah, vandaar.

Ik heb vandaag bij de supermarkt een advertentie gezien van een fietsenhandel in Amsterdam, fietsen vanaf 60 euro. Ik ga maandag of dinsdag even kijken of er iets bijzit voor een redelijke prijs.
Bij mij beneden ook vanaf 50 of 60 euro bedacht ik mij net!!!!!!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 23:24:41 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79153041
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:54 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat kommie doen in Groningen?
ik ga de 27ste op bezoek bij mn baby-achternichtje. voor die tijd ga ik even de stad in, en na afloop ga ik als t goed is wat eten met DaD in de stad, en met wie er uit omgeving groningen nog meer zin heeft, dus als je nog vrij bent... leuk!
Kwak
  zondag 14 maart 2010 @ 23:26:16 #91
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79153108
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

ik heb een paar weken geleden ook aan de balie staan janken omdat ik 60 euro boete had...

in my defense: na 3 pogingen was mn adreswijziging nog steeds niet blijven hangen in t systeem dus ik had echt geen enkel rappel ontvangen en ik had dus 12 delen van een correspondentie in mn kast staan, die NIEMAND verder gebruikt...ik had ze ook gewoon kunnen verlengen als ik t op tijd gemerkt had... (regeling is 5 euro per boek na het derde rappel)

ik hoefde gelukkig maar de helft te betalen...
Kwak
pi_79153786
Oh wat lullig SDB . Zou er inderdaad maar even over gaan praten, als is het alleen al om ervoor te zorgen dat die man ook een rottijd tegemoed gaat (als zijn baas erachter komt dat hij zo met personeel omgaat).

Zo, ik heb een artikel ingeleverd en mijn lesgeefopdracht afgerond. Nu nog een werkstuk maken morgen en dan heb ik mn deadlines wel weer gehad . Nu maar eens slapen, morgen weer kwart voor 7 uit bed.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_79154829
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef neen het volgende:

[..]

Is dat??
  maandag 15 maart 2010 @ 00:04:35 #94
3185 Adelante
To let it go now
pi_79154872
quote:
Op maandag 15 maart 2010 00:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Is dat??
Hardlopen a la iPhone

www.runkeeper.com
  maandag 15 maart 2010 @ 01:13:32 #95
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79156499
ohja, nog een voor shiny... beuh...wat een rotsituatie!

en ik had een uur geleden in bed willen liggen maar was vergeten dat ik vanavond een sollicitatiebrief had willen/moeten schrijven... zit t nu te doen... merk meteen dat t lastiger is een goeie brief te schrijven als de functie omschrijving/eisen minder specifiek zijn... boeh! ben heul niet tevreden
Kwak
  maandag 15 maart 2010 @ 01:30:43 #96
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_79156750
Een voor Shiny, je baan verliezen is nooit leuk, en al helemaal niet als het op zo'n nare manier gaat!

Ik heb een heel gezellig verlaat verjaardags etentje gehad, en daarna nog concert van Alphabeat, wat ook tof was!

nu slapen.. Kwak, succes met je sollicitatiebrief! ik doe er morgen weer 1 op de post
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 15 maart 2010 @ 02:00:21 #97
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_79157056
hij is af fuck, ik kan nog 4,5 uur slapen... en ik heb morgen weer zo'n mega zware dag met therapie+laatste logopedie en meteen door naar koor... nou ja...

drie wekkers zetten
Kwak
  maandag 15 maart 2010 @ 05:14:39 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_79157373
SDB, erg vervelend zeg...

MOest veel bijlezen dus nu met 150 naar het werk

Fijne dag
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 15 maart 2010 @ 06:27:31 #99
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_79157431
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef neen het volgende:
SPOILER
moeders hebben altijd gelijk
pi_79157656
Goedemorgen!
Ontbijt met een kopje thee en dubbele boterham pindakaas.
Het ziet er zowaar uit alsof de lucht blauw wordt vandaag! en ik kan weer fietsen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')