Is toch prima? Of is het juist prima omdat je geen croissantje heb gegegeten?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijstje in totaal 1800 kcal! Van de week geen croissantjes dus. Heb al veel groente in elk geval![]()
Op zich is het niet heel veel, maar mn 'target limit' is 1600 en ik heb al 3 forse dagen achter elkaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is toch prima? Of is het juist prima omdat je geen croissantje heb gegegeten?
Nee, zwart uitbetaald, etc. En ik had er eigenlijk ook gelijk helemaal tabak van.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, XM, dat is belachelijk! Heb je dat nog aangevochten?
Is 1600 niet erg weinig? Je hebt het vast wel eens gepost, maar hoe lang ben je eigenlijk?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op zich is het niet heel veel, maar mn 'target limit' is 1600 en ik heb al 3 forse dagen achter elkaar.
Maar misschien moet ik gewoon accepteren dat wat je er in een jaar aaneet, niet eraf is in drie maanden. Maar ik wil zo graag resultaat zien!![]()
Ook een naaistreek! Maar ik heb het idee dat het heel vaak zo gaat in de horeca, een vriendin van me werkt in een hotel en heeft precies zo'n baas. Alleen is zij daar gewoon iets beter tegen bestand.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb ook eens zoiets meegemaakt shiny... werkte in café in Nijmegen en woonde daar récht tegenover op kamers. Dus, ik was altijd de eerste die hielp met invallen, diensten overnemen, etc. Draaide meestal dubbele van het aantal afgesproken uren. Ten tijde van de 4daagse ging ik verhuizen naar een grotere kamer elders in Nijmegen. Aangegeven op het werk, kan écht niet werken, verhuizing etc. Werd ik aan de vooravond van de verhuizing gebeld. Hoi, kan je komen werken, het is erg druk. Aangegeven dat het echt niet kon omdat ik nog aan het inpakken was. "ja maar we zien dat je thuis bent". Ja, maar ben aan het pakken. Etc. Twee dagen later werd ik onslagen wegens 'oncollegiaal gedrag'.
Je houdt echt een nare smaak aan zoiets over en dat is zo jammer, zeker als je er met plezier hebt gewerkt!
Jawel, maar ik heb bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om naar de franchise holder (heet dat zo? In ieder geval de bedenker van het concept) te gaan en het te vertellen. Het is gelukkig wel een toegankelijke man, komt ook vaak in de winkel en (dat hoorde ik ook via via) vond mij itt mijn baas wel leuk, dus misschien kan ik daar iets mee. Of in ieder geval dat ie weet wat er speelt.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is altijd het punt he, je hebt zo weinig om op terug te vallen als je het als bijbaan doet.....![]()
Ik heb bij het restaurant waar ik werkte ook mn vervangster ingewerkt zonder het te wetenEn toen op de laatste avond voor ik 2 weken op excursie naar Rome zou gaan, werd me meegedeeld dat ik niet meer was ingeroosterd 'omdat ik niet goed in het team paste, en op den duur was dat ook niet leuk voor mij'.......
Dus toen zat ik zonder werk en ook 2 weken geen mogelijkheid om te zoeken! Maarja, wat ga je eraan doen als
oproepkracht?
Zou ik zeker doen danquote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om naar de franchise holder (heet dat zo? In ieder geval de bedenker van het concept) te gaan en het te vertellen. Het is gelukkig wel een toegankelijke man, komt ook vaak in de winkel en (dat hoorde ik ook via via) vond mij itt mijn baas wel leuk, dus misschien kan ik daar iets mee. Of in ieder geval dat ie weet wat er speelt.
Vraag is: wil jij die andere baas uberhaupt nog wel tegenkomen op de werk? En het risico lopen om er weer uitgegooid te worden zoals nu?quote:Op zondag 14 maart 2010 21:29 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb bijvoorbeeld wel de mogelijkheid om naar de franchise holder (heet dat zo? In ieder geval de bedenker van het concept) te gaan en het te vertellen. Het is gelukkig wel een toegankelijke man, komt ook vaak in de winkel en (dat hoorde ik ook via via) vond mij itt mijn baas wel leuk, dus misschien kan ik daar iets mee. Of in ieder geval dat ie weet wat er speelt.
Niet zo lang, 1,68m. Soms denk ik dat t weinig is. Als ik flauw ben rond 5 uur maar dan eet ik extra.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is 1600 niet erg weinig? Je hebt het vast wel eens gepost, maar hoe lang ben je eigenlijk?
Dus, je bent langer dan ik, zwaarder en eet minder calorien? Dat kan niet goed zijn hoor! Geen wonder dat je flauw wordt rond 5 uur.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niet zo lang, 1,68m. Soms denk ik dat t weinig is. Als ik flauw ben rond 5 uur maar dan eet ik extra.
1800 dagelijks lijkt me weer zoveel?
Ik word gewoon tuureluurs van de telkens terugkerende stomme vragen. "Het kopieerapparaat doet het niet" "Hoe werkt het kopieerapparaat?" "Ik kan het boek niet vinden" "Ik moet een boek zoeken en ik weet niet hoe" Vooral dat laatste is ZO irritant, ze krijgen allemaal instructie, het staat uitgelegd op de website en dan nog te lam zijn om het zelfs maar te proberen.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:36 schreef LadyBlack het volgende:
Baliewerk klinkt mij nu zaaaaalig in de orenAlles beter dan schoonmaken, dat sowieso, maar een 'zittende kantoorbaan' klinkt dan echt relaxed
plus contact met mensen vind ik leuk (vandaar ook altijd de horeca en nu thuiszorg)
Nee weet ik wel, maar het zou voor mij al heel veel opluchten om er met iemand over te praten die me misschien begrijpt en die sowieso een heel mooi concept heeft bedacht van vrede op aarde met een bagel en koffie ofzo en die misschien wel wil weten dat het er in de praktijk niet zo aan toegaat.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen danJe gaat er misschien per saldo niet veel mee bereiken, maar wel gemoedsrust voor jezelf
Ga je met runkeeper lopen? Dan worden we runkeeper mattiesquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee weet ik wel, maar het zou voor mij al heel veel opluchten om er met iemand over te praten die me misschien begrijpt en die sowieso een heel mooi concept heeft bedacht van vrede op aarde met een bagel en koffie ofzo en die misschien wel wil weten dat het er in de praktijk niet zo aan toegaat.
Maargoed jullie zijn lief, bedankt voor het "luisteren". Ik ga even mijn frustratie eruit rennen met evy, dan douchen en slapen.
Wasda? Heb wel Nike+iPod ofzo, maar heb nog niet uitgevonden hoe het werkt. Ben ook bang dat ik mijn foon laat vallen dus doe het met m'n mp3quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ga je met runkeeper lopen? Dan worden we runkeeper matties
Wie heeft er nog meer runkeeper?
Klinkt erg akelig, jaquote:Op zondag 14 maart 2010 21:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik word gewoon tuureluurs van de telkens terugkerende stomme vragen. "Het kopieerapparaat doet het niet" "Hoe werkt het kopieerapparaat?" "Ik kan het boek niet vinden" "Ik moet een boek zoeken en ik weet niet hoe" Vooral dat laatste is ZO irritant, ze krijgen allemaal instructie, het staat uitgelegd op de website en dan nog te lam zijn om het zelfs maar te proberen.
En dan gejengel als een boek terug moet "Jaaahaaa maar IK heb het nodig! Voor mijn scriptie!"Als je dan uitlegt dat er nog 40 mensen een scriptie aan het schrijven zijn krijg je zo'n snuit van![]()
En het opruimen. Elke dag weer. En weer. En weer. En weer
Zo had ik er van de week nog eentje. IK KAN TOCH NIET VIER BRIEVEN HEBBEN GEMIST?!?!??!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kon me altijd zo oprecht verbazen over mensen die uit hun panty gingen omdat ze 30 eurocent boete hadden omdat ze 3 dagen te laat waren met een boek.
www.runkeeper.com trackt zo hoe je hebt gelopen via gps, gratis via de app store te downloadenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wasda? Heb wel Nike+iPod ofzo, maar heb nog niet uitgevonden hoe het werkt. Ben ook bang dat ik mijn foon laat vallen dus doe het met m'n mp3
Zes weken zomervakantiequote:Op zondag 14 maart 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt erg akelig, jaMaar toch doe je 't nog steeds
Blijkbaar toch iets leuks?
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo had ik er van de week nog eentje. IK KAN TOCH NIET VIER BRIEVEN HEBBEN GEMIST?!?!??!
Eh, 1 email en drie brieven. Kennelijk. 16.50 is het, je kunt pinnen of contant betalen of niet betalen, maar dan mag je niks meer lenen. NOOIT MEER!
Wat mag jij weinig etenquote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje, ik had nog nooit mn bmr uitgerekend, maar heb het nu eens gedaan, en mijn bmr is 1430, en onderhoud 1716. Nou, dat verklaart wel waarom ik nog steeds langzaamaan afvalEr zijn weinig dagen waarop ik de 1700 kcal overschrijd, en ik eet tegenwoordig een stuk gezonder
![]()
De weegschaal staat nu al een aantal ochtenden heel overtuigend op 61Dat is lang geleden
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:44 schreef Syrena het volgende:
En de deeltijdstudenten. Die komen niet vragen, nee die komen EISEN.
Niet allemaal hoor, maar als je er dan zo'n drie achterelkaar hebt denk je ookJA, GA MAAR NAAR DE OPENBARE BIBLIOHTEEK JA! (omdat ik weigerde haar hele boekenlijst op te zoeken).
En over mijn collega's.... *haalt diep adem*Maar goed, die heb je ovral wel, alleen is het daar meestal 1 rare, ik heb er vijf (we zijn met zes)
Ik werk 3x per week, dat is mijn work-outquote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat mag jij weinig etenWat gek. Doe je helemaal neit aan sport?
Of komen ze aankakken met 30 witte A4-tjes. Hij kopieert niet! En ik heb wel betaald!quote:Op zondag 14 maart 2010 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer een hele fraaie discussie gehad met een meneer die z'n kleurenprintjes niet wilde betalen. Kleurenprinten moest je aanvragen bij de balie, dan zetten wij 'm aan. Hing zo'n instructie bij van 'zorg dat je zeker weet dat je uitdraait wat je wilt uitdraaien etc.'. Had ie 10 printjes, zegt ie: 'joah, maar ik hoef ze eigenlijk niet, alleen die ene." Ja, geen drol mee te maken, 5 euro aub.
Als ik een boek langer nodig had van de UB en ik wist dat het niet kon, dan leverde ik 'm gewoon te laat inquote:Op zondag 14 maart 2010 21:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik snap je frustratie hoor, ik vind mezelf altijd een redelijk meegaande student, maar ik hoor mensen wel eens vragen stellen waar je tenen van krommenMaarja, ik heb zelf ook wel eens als een dom blondje staan keutelen omdat ik een boek langer wilde lenen
Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Boh, alleen de conclusie nog. Waarom vind ik dat zo moeilijk, er mag niks nieuws in staan, dus het is gewoon oplepelen wat ik al geschreven heb.
MAAR HOE?!Ik kijk er morgen nog maar eens naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Hoe was het eten zelf?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB! Heb je al iets anders op het oog?
Date was leukMaar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef neen het volgende:Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Failquote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.
Vitesse trouwens ook weer goed bezigquote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijn
Prima hoorquote:
Degradatievoetbal en nog terecht ookquote:
OMG, hoe leef je erop?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe ik de mijne wel, ter compensatie:
O: 3 afbakcroissants met jam, verse jus, bak koffie
T: 2 stukjes chocolade
L: -
T: 1/2 chocoladehaas (zo'n cheap ass paas-ding van de AH van 69 cent)
D: 2 stukken pizza_
Ach, dan heb je in elk geval een leuke avond gehad, toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB? Heb je al iets anders op het oog?
Date was leukMaar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
Dat vind ik echt een lieve tekstquote:Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
'I live in my own little world
but it's OK, they know me here'
Staat op het shirt van een verstandelijk beperkt meisje in een programma van Zembla nu![]()
Ik heb zelfs nog 2 stukken pizza aan Duvel gegeven omdat ik vol zatquote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, hoe leef je erop?ik zou echt zo'n woeste honger hebben nu!
Ik kijk al uit naar de play offsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Degradatievoetbal en nog terecht ook![]()
Met NEK, die maken toch ook nergens kans op?quote:
NEKquote:Op zondag 14 maart 2010 22:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met NEK, die maken toch ook nergens kans op?
Zelfs dat kan ik niet fatsoenlijkquote:Op zondag 14 maart 2010 22:23 schreef ColdFeet het volgende:
Shame on you, je zondigt niet eens serieus zo
Maar juist omdat ik zwaarder ben en zo'n dikke buikomtrek heb, eet ik minder. Echt snel lijkt t niet te gaan trouwens hoor. Denk ook wel dat ik boven mn bmr blijf, zit nl maar weinig dagen onder de 1600, meestal mooi daarrond.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:40 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dus, je bent langer dan ik, zwaarder en eet minder calorien? Dat kan niet goed zijn hoor! Geen wonder dat je flauw wordt rond 5 uur.
Ter vergelijking; ik ben 1.65, weeg op het moment ongeveer 58 kilo, sport max 1x per week (normaal meer) en loop al tegen de 40. Ik moet minimaal 1335 kcal eten om alle organen normaal te laten draaien en mijn onderhoud is 1836. Bij alles onder de 1836 val ik dus af.
In het kader van de geschifte lijstjes:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ah well, het was leuk en dat is gewoon genoeg dan toch? goed dat je gegaan bent
DaD, post die lijst nou maar, de mijne was ook volstrekt geschift
Ook hier enigszins relatietrubbels vandaag, maar het is weer ok. Dan krijg je:quote:Op zondag 14 maart 2010 22:07 schreef ColdFeet het volgende:
Merel, ah well, het was leuk en dat is gewoon genoeg dan toch? goed dat je gegaan bent
DaD, post die lijst nou maar, de mijne was ook volstrekt geschift
5 magnumsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:48 schreef loveli het volgende:
[..]
In het kader van de geschifte lijstjes:
O: 2 magnums almond
L: 4 dikke sneden zuurdesembrood met roomboter, avocado, kipfilet en een beetje kruidenzout![]()
T: stuk kaas met 1 ibuprofen
T: magnum almond
T: magnum classic
D: bak volle yoghurt 500g
T: magnum classic
Vriendje is bij zijn ouders met die vrienden dus heb het laatste gedaanquote:Op zondag 14 maart 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
Rijdt er geen bus of tram? 2 kratten op de fiets lijkt me niet haalbaar nee
Misschien vriendje + vrienden chanteren dat ze je nog wat verschuldigd zijn voor die rooklucht van gisteravond
-edit- Of je haalt minder bier natuurlijk en laat de bierdrinkers zelf meenemen
Ik had dus een fiets met mandje geleend en daar kon 1 krat in, en 3 tassen aan het stuur. Zwaaaaar!!quote:Op zondag 14 maart 2010 17:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Op zulke momenten is zo'n Kronan-fiets met voor ook een bagagedrager wel hendigDan nog lijkt het me niet hendig en ben ik het eens met LadyBlack
![]()
Dweilen... Oei. *kijkt kamer rond* Ik heb een Swiffer! Tot nu toe twee keer gedaanIk kwam er wel achter dat ik nieuwe stofzuigerzakken nodig heb want mn stofzuiger zuigt niet meer
En met zo'n haarbal als ik in huis is het wel nodig!
Lijstio.
Pre-O: appel-kaneel cupcakeje
O: mini afbakbroodjes (2 minicroissantjes, 4 minibolletjes met rosbief)
L: left-over empanada
T: snee brood met pindakaas
D: we gaan halen denk ik, ik vind die tjap tjoy die Uniek net noemde wel een goed planMet nasi!
Oh, en go Merel! Dat het maar sowieso gezellig mag zijn![]()
Bij mij beneden ook vanaf 50 of 60 euro bedacht ik mij net!!!!!!!!!quote:Op zondag 14 maart 2010 19:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Ik heb vandaag bij de supermarkt een advertentie gezien van een fietsenhandel in Amsterdam, fietsen vanaf 60 euro. Ik ga maandag of dinsdag even kijken of er iets bijzit voor een redelijke prijs.
ik ga de 27ste op bezoek bij mn baby-achternichtje. voor die tijd ga ik even de stad in, en na afloop ga ik als t goed is wat eten met DaD in de stad, en met wie er uit omgeving groningen nog meer zin heeft, dus als je nog vrij bent... leuk!quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Zo had ik er van de week nog eentje. IK KAN TOCH NIET VIER BRIEVEN HEBBEN GEMIST?!?!??!
Eh, 1 email en drie brieven. Kennelijk. 16.50 is het, je kunt pinnen of contant betalen of niet betalen, maar dan mag je niks meer lenen. NOOIT MEER!
Is dat??quote:Op zondag 14 maart 2010 21:42 schreef neen het volgende:
[..]
Ga je met runkeeper lopen? Dan worden we runkeeper matties
Wie heeft er nog meer runkeeper?
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef neen het volgende:moeders hebben altijd gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |