abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 20:02:46 #276
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79140334
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
Vertroetelen lekker instoppen op de bank met een filmpje, warme melk/thee/choco ofzo...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 14 maart 2010 @ 20:02:52 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79140337
Vaker op zondagavond Tink...vooravond van school? Had ik wel .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 20:03:11 #278
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_79140356
Telt missen ook onder relatiecrisis? Zwembad is toe, fiets is plat en erasmusvriendin is weg met loopbroek dus kan ik niet sporten... Maar de chocolade ligt nog steeds in de kast, maar man en morgen ook al geen werkdag want nationale feestdag...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_79140479
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:
Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_79140533
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
What I was thinking.

Als het vaker voorkomt en op tijdstippen zoals de zondagavond, dán zou ik er pas iets achter gaan zoeken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:09:15 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79140629
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_79140658
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Invriezen. .

Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
Flammkuchen. En ach ja, hij is verkouden en ziekerig en dientengevolge al wat extra klagerig. En toen had 'ie ook nog eens een halve liter water bij een pond witte bloem gemieterd (ik had gezegd volkorenbloem en 300-350 ml ). Dus toen heb ik hem maar gewoon uitgelachen
pi_79140673
Oh kijk, da's weer extra informatie natuurlijk En je mag het daar heus over hebben hoor. Het is niet dat we verder zo ontopic zijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_79141099
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 14 maart 2010 @ 20:18:56 #285
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79141117
quote:
Wortels!
Ik zou gaan voor vertroetelen. En evt de leerkracht uithoren.
pi_79141240
O, vertel eens wat eraan scheelt dan, Tink? Ze ziet ergens vast enorm tegenop ofzo? Voor mij ook leerzaam, ik ben zelf helemaal geen ouder die geweldig advies paraat heeft in dat soort situaties.

Toen de mini bijvoorbeeld ooit uitgelachen werd bij de gymles vanwege een T-shirt met Ernie erop (paar rotkinderen:"Dat is voor beeebies!" Mini:"Maar ik vind het leuk!" ) was mijn eerste impuls eigenlijk de desbetreffende kinderen flink met de mattenklopper ervan langs te geven en ze vervolgens een halve dag gedwongen voor Sesamstraat te zetten. Maarja, dat ging lastig, dus blijft het altijd maar bij begripvol luisteren
pi_79141333
Ik had als kind heul vaak buikpijn. Bij mij hielp het als ik op mijn buik ging liggen.

De wandeling was bij de Kennemerduinen, de auto neergezet bij station-noord van Santpoort en dan zo het bos en de duinen in. Wel een ontdekking, dat wandelen in eigen land, het was er eigenlijk om begonnen om m'n wandelschoenen te testen en onze rugzakjes met ingebouwd waterreservoir, maar ik vind het zo leuk dat ik dat wel een paar x per maand wil gaan doen.

Verder ben ik vergeten waar ik allemaal op wilde reageren, ik moet dat voortaan maar à la PF per post doen.

Welkom Mark, dat had ik ook nog niet gezegd.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:23:43 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79141373
quote:
Wortels!
Dan kun je niet meer doen dan lief zijn, laten weten dat ze bij je terecht kan en een kopje thee/ander warms aanbieden toch?
pi_79142523
Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!

Nou ik ben dus een soort van weg op m'n werk. Het is zo ontzettend rot, gewoon de hele manier waarop ik behandeld ben. Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch. Ik heb er zoveel energie in gestopt en het echt met liefde gedaan, soms dagen gewoon alles gerunt in die winkel omdat mijn baas er amper een voet binnenzet, hij heeft nog 2 van deze zaken en heeft deze vestiging min of meer "opgegeven" omdat er te weinig geld binnenkomt. En nooit direct zeggen als er iets is wat ik niet goed heb gedaan of als ik iets Ben vergeten, maar dat hoor ik dan allemaal via via van collega's die dat mij dan
even tussen en neus en lippen mededelen, over hele onbenullige dingetjes die dan zo hard aankomen.
Ik ben zelf gewoon een eerlijk persoon en verwacht dat dan ook van anderen, vooral als je met elkaar werkt. Ja het klinkt heel stom maar ik weet echt niet zo goed waaraan ik het heb verdiend. Ik doe altijd heel erg m'n best voor iedereen enzo en dan is het best een harde klap als je daar gewoon alleen gemeenheid en achterbaksheid voor terugkrijgt.

Maargoed volgens een collega trek ik het me teveel aan ofzo.

Sorry moest het ff kwijt. Het enige wat me nu nog wel een beetje opbeurt is de overwinning van Ajax. Al veliezen die volgende keer toch weer

/egopost
  zondag 14 maart 2010 @ 20:42:33 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79142527
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.

Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
Wel! Zachte geprakte worteltjes wordt hier bijna standaard voorgeschreven bij diarree (wel eerst 8 uur zonder eten en dan dus de geprakte worteltjes).

Ze ligt nu met kruikje en hoorspel in bed na een kwartiertje geknuffeld te hebben.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:44:54 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_79142691
SDB dat klinkt echt heel onrechtvaardig . Niet leuk om zo behandeld te worden als je je zo hebt ingezet!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 14 maart 2010 @ 20:48:51 #292
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79142920
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:
/egopost
Bijbaan of niet, het is nooit leuk als je stank voor dank krijgt!

Het enige wat je nu kunt doen is inderdaad proberen het je zo min mogelijk persoonlijk aan te trekken (de vestiging wordt opgeheven toch, niet jij ontslagen?) en een andere, léuke bijbaan zoeken!
pi_79142930
SDB, wat misselijk En het vreet op zo'n manier zoveel energie dat het ook niet de moeite is om voor te vechten. voor jou!
  zondag 14 maart 2010 @ 20:49:27 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_79142959
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:.....Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch..
/egopost
Nooit voor andere mensen denken. En logisch dat je baalt enzo. Het is nooit leuk om je baan te verliezen en al helemaal niet op deze manier.
pi_79143033
quote:
Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!<knip>

/egopost

Gewoon volhouden laiverd. Eerlijk zijn, hard werken, oprecht wezen. Uiteindelijk brengt je dat het meest (zij het niet per se het meeste geld).

En je hoeft niet bij te lezen om wat over jezelf te mogen vertellen. En ook al geen sorry te zeggen.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:54:29 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_79143355
quote:
Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!

wat mooi Co
Wat kommie doen in Groningen?
pi_79143378
Wat hier boven mij al wordt gezegd. Kop op shiny. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 14 maart 2010 @ 20:55:57 #298
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_79143452
SDB Wat naar!
pi_79143501
Vervelend Shiny. Het is niet "maar" een bijbaantje, het is toch iets waar jij je best voor hebt gedaan.
Laat het je vooral niet ontmoedigen om zelf wel lief en aardig voor mensen te zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 14 maart 2010 @ 20:59:47 #300
236335 neen
schone schijn
pi_79143727
quote:

/egopost
Wat zij hierboven zegmaar zeggen enzo.

En Ajax gaat volgende week winnen, alleen zijn ze nog steeds afhankelijk van boeren en tukkers.
het lijkt niet wat het is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')