Vertroetelenquote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:01 schreef Tinkepink het volgende:Dochter heeft buikpijn. En buikpijn bij kinderen is psychosomatische klachten. En nu weet ik niet wat ik meot doen
What I was thinking.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mogelijk heeft ze buikpijn. Komt ook bij kinderen voor.
Flammkuchen. En ach ja, hij is verkouden en ziekerig en dientengevolge al wat extra klagerig. En toen had 'ie ook nog eens een halve liter water bij een pond witte bloem gemieterd (ik had gezegd volkorenbloem en 300-350 mlquote:Op zondag 14 maart 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Invriezen..
Wat ga je eten? En, om in de sfeer van het topic te blijven: mannen...!
Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Ik zou gaan voor vertroetelen. En evt de leerkracht uithoren.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Geloof me, het is psychosomatisch. Ze maakt zich ergens druk om namelijk en we hebben het er al 100x over gehad. Maar goed, we zitten niet in OUD, dus ik zal er over op houden.
Wortels!
Dan kun je niet meer doen dan lief zijn, laten weten dat ze bij je terecht kan en een kopje thee/ander warms aanbieden toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
Wortels!
Wel! Zachte geprakte worteltjes wordt hier bijna standaard voorgeschreven bij diarree (wel eerst 8 uur zonder eten en dan dus de geprakte worteltjes).quote:Op zondag 14 maart 2010 20:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, wortels zijn niet goed voor een zere buik, van welke aard dan ook.
Moederliefde, tijd, warmte. Ofzo.
Ze hebben mijn broertje jaaaaaaaaaaren laten lijden met een maagzweer.
Bijbaan of niet, het is nooit leuk als je stank voor dank krijgt!quote:
Nooit voor andere mensen denken. En logisch dat je baalt enzo. Het is nooit leuk om je baan te verliezen en al helemaal niet op deze manier.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:.....Ik weet wel dat veel mensen denken, ach het is maar een bijbaantje enzo en ook jullie want de meesten hebben hier een vaste baan geloof ik, maar toch..
/egopost
quote:Op zondag 14 maart 2010 20:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Sorry hoor even een ego post, ik zal beloven morgen even goed bij te lezen weer!<knip>
/egopost
Wat kommie doen in Groningen?quote:Op zondag 14 maart 2010 19:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja die moet ik ook even halen! voor als ik naar groningen ga!
wat mooi Co
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |