Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:58 schreef Syrena het volgende:
Boh, alleen de conclusie nog. Waarom vind ik dat zo moeilijk, er mag niks nieuws in staan, dus het is gewoon oplepelen wat ik al geschreven heb.
MAAR HOE?!Ik kijk er morgen nog maar eens naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
Hoe was het eten zelf?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB! Heb je al iets anders op het oog?
Date was leukMaar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
quote:Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef neen het volgende:Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Failquote:Op zondag 14 maart 2010 22:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je tekst goed is opgebouwd kan je in het ideale geval de eerste zinnen van de eerste en laatste alinea van de hoofdstukken gebruiken als samenvatting en conclusie.
Vitesse trouwens ook weer goed bezigquote:Op zondag 14 maart 2010 22:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb nu al 4 maanden geen druppel gehad, dat kan ook nooit goed zijn
Prima hoorquote:
Degradatievoetbal en nog terecht ookquote:
OMG, hoe leef je erop?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe ik de mijne wel, ter compensatie:
O: 3 afbakcroissants met jam, verse jus, bak koffie
T: 2 stukjes chocolade
L: -
T: 1/2 chocoladehaas (zo'n cheap ass paas-ding van de AH van 69 cent)
D: 2 stukken pizza_
Ach, dan heb je in elk geval een leuke avond gehad, toch?quote:Op zondag 14 maart 2010 22:01 schreef Merel het volgende:
Aaah balen van je baan SDB? Heb je al iets anders op het oog?
Date was leukMaar ik ben niet ondersteboven. Misschien komt dat nog, we zien wel.
Dat vind ik echt een lieve tekstquote:Op zondag 14 maart 2010 22:10 schreef Adelante het volgende:
'I live in my own little world
but it's OK, they know me here'
Staat op het shirt van een verstandelijk beperkt meisje in een programma van Zembla nu![]()
Ik heb zelfs nog 2 stukken pizza aan Duvel gegeven omdat ik vol zatquote:Op zondag 14 maart 2010 22:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
OMG, hoe leef je erop?ik zou echt zo'n woeste honger hebben nu!
Ik kijk al uit naar de play offsquote:Op zondag 14 maart 2010 22:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Degradatievoetbal en nog terecht ook![]()
Met NEK, die maken toch ook nergens kans op?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |