quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Schreeuwerige hoofdlettersWe hebben het toch over dit artikel, Unox_?
Dat stoort me echt als ik zoiets wil lezen.quote:GRASVELD VÓÓR HET PENTAGON, MEEHIELP OM WRAKSTUKKEN OP TE RUIMEN…!! En daar hetzelfde werk doet, wat ‘mannen-met-stopdassen’ óók gehaast lopen doen.. WRAKSTUKKEN OPRUIMEN!
Eens met _Slet_quote:
Ik had mijn post al ge-edit Unox_quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:09 schreef Amos_ het volgende:
Dat stoort me echt als ik zoiets wil lezen.
En de hele opbouw is gewoon vervelend. Gebaseerd op los zand.
11:11quote:[ Bericht 2% gewijzigd door JoepiePoepie op 12-05-2010 11:11 ]
Creepyquote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik had mijn post al ge-edit Unox_.
Check de tijd van mijn edit trouwens:
[..]
11:11
Jouw zg. humor bevestigd weer mijn conclusie mbt jouw persoon. Niks neem je hier serieus. Dit is BNW geen ONZ voor jouw lollige vermaak. Modjes bestaat er geen beleid mbt trollen? En wat mij opvalt is dat mensen als jij alles geloven wat een overheid aandraagt. Dan ben je in mijn ogen niks beter dan een alien-hunter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik had mijn post al ge-edit Unox_.
Check de tijd van mijn edit trouwens:
[..]
11:11
Jazeker bestaat daar een beleid over.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jouw zg. humor bevestigd weer mijn conclusie mbt jouw persoon. Niks neem je hier serieus. Dit is BNW geen ONZ voor jouw lollige vermaak. Modjes bestaat er geen beleid mbt trollen? En wat mij opvalt is dat mensen als jij alles geloven wat een overheid aandraagt. Dan ben je in mijn ogen niks beter dan een alien-hunter.
En voor deze offtopic mededeling (die ook nog eens nergens op gebaseerd is), haal je speciaal na 8 dagen een topic omhoog, omdat...?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:35 schreef Schenkstroop het volgende:
Jouw zg. humor bevestigd weer mijn conclusie mbt jouw persoon. Niks neem je hier serieus. Dit is BNW geen ONZ voor jouw lollige vermaak. Modjes bestaat er geen beleid mbt trollen? En wat mij opvalt is dat mensen als jij alles geloven wat een overheid aandraagt. Dan ben je in mijn ogen niks beter dan een alien-hunter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |